Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasella ranteen asennolla teette vastaotteen ojentaja pushdowneja ? Pidättekö ranteen suorana ja jännityksessä, vai annettko mennä kulmaan ? Itsellä tuntui aiheuttavan kipuja ranteeseeen vähän kaikella lailla toteutettuna ( rannesiteetkin käsissä ). Lopulta päädyin käyttämään vetoremmejä ja annoin ranteen kääntyä kulmaan, jolloin kipua oli vähiten, mutta eipä tuokaan kovin luonnolliselta tuntunut...
On ojentajat menneet tässä viimesen parin kuukauden aikana kovasti eteenpäin ja ranteet olen töissä paskonut, joten tolla tavalla tuleva jännite tulee vähän kipeetä. Joo suoralla tangolla ei ollu toivookaan tehä, mutkatangolla jotenki suju. Apuliikkeenähän tuota nyt muutenki teen, joten ei nyt onneksi ihan maksimipainoja tarvi hinkata.

Moro! En oikeen löytänyt mitään juuri kysymykseeni tarvittavaa vastausta, niin ajattelin täällä kysästä erikseen
Elikkä olen nyt tehnyt pari kuukautta Arnoldin kultaista kuusikkoa, mutta tekisi mieli vaihtaa jo ohjelmaa..
Treenipäivät olisivat Ti,ke,pe ja su, saatan myös käydä to tai ma jos innostusta on liikaa
Elikkä massaa pitäisi kerätä, niin mietin että monijakoinen ohjelma olisi paras tähän hätään? vai olisiko paras mahdollinen esimerkiksi 5-jakoinen ja viikonloppu sitten vapaata?
Aikaa löytyy myös muillekkin päiville kuin nuo, mitkä ilmoitin, että ei siitä ole niin hirveästi kiinni... mutta tehokasta treeniohjelmaa massankeräykseen olisin vailla.. Olen huomannut että nuo missä on pitkät sarjat, tuntuvat kehittävän minua hitaammin, kuin esim 3x6 sarjat, tai muut vastaavat lyhyet.. että olisiko jotain hyvää massankeräysohjelmaa missä vedettäisiin lyhyillä sarjoilla? Olen nimittäin ennen vetänyt lyhyillä ja tulosta on tullut huomattavasti enemmän ja nopeammin kuin esim arnoldin ohjelman aikana!
en tiedä sitten että onko vika vain minussa, tuskin ohjelmassa mitään vikaa on !
Mutta kiitos etukäteen jo vastauksista ohjelma ideoita odotellessa!
Moro! En oikeen löytänyt mitään juuri kysymykseeni tarvittavaa vastausta, niin ajattelin täällä kysästä erikseen
Elikkä olen nyt tehnyt pari kuukautta Arnoldin kultaista kuusikkoa, mutta tekisi mieli vaihtaa jo ohjelmaa..
Treenipäivät olisivat Ti,ke,pe ja su, saatan myös käydä to tai ma jos innostusta on liikaa
Elikkä massaa pitäisi kerätä, niin mietin että monijakoinen ohjelma olisi paras tähän hätään? vai olisiko paras mahdollinen esimerkiksi 5-jakoinen ja viikonloppu sitten vapaata?
Aikaa löytyy myös muillekkin päiville kuin nuo, mitkä ilmoitin, että ei siitä ole niin hirveästi kiinni... mutta tehokasta treeniohjelmaa massankeräykseen olisin vailla.. Olen huomannut että nuo missä on pitkät sarjat, tuntuvat kehittävän minua hitaammin, kuin esim 3x6 sarjat, tai muut vastaavat lyhyet.. että olisiko jotain hyvää massankeräysohjelmaa missä vedettäisiin lyhyillä sarjoilla? Olen nimittäin ennen vetänyt lyhyillä ja tulosta on tullut huomattavasti enemmän ja nopeammin kuin esim arnoldin ohjelman aikana!
en tiedä sitten että onko vika vain minussa, tuskin ohjelmassa mitään vikaa on !
Mutta kiitos etukäteen jo vastauksista ohjelma ideoita odotellessa!
Lihasmassan kasvatuksen kannalta optimaalinen määrä toistoja on 8-15. Nuo 3x6-sarjat (eli toistot 2-6) kehittävät enemmän voimaa, tietysti myös lihasmassaa siinä ohessa.
Jos pidät lyhyistä sarjoista mutta haluat myös sitä lihasta, suosittelen Elaston 2-jakoista. Siinä vuorotellaan voima- sekä bodaustreenin välillä.
Mimmoinen tulos on nostaa 98 toistoa puolella omasta painosta penkissä?
Paikallisessa amiksessa on "penkkiennätys" tuolla tavalla 98 toistoa joltain takavuosien sankarilta. Hänen muistetaan myös sanoneen, että treenasi kerran viikossa oksennukseen asti.

En oo varma 90kg:sta, mutta pakkohan se on yrittää puskea.
Kyllä tollane asenne on aina ku siihe raudan alle pääsee, metalli soi ja ja vitutus puretaa rautaan! Pitää kuitenki olla tällee edeltävä iltana nöyrää poikaa ja vähä manaillaVittu mikä asenne. SE MENEE SAATANA! asenne mukaan peliin perkele. Ilman asennetta ei tuu yhtään mitään. Mieti kaikkee mitä sulle on lähiaikoina vittuiltu jne., saat oikein sellasen raudantappofiiliksen päälle, happea vitusti sisään ja punnerrat ylös mitä meinaat. Itsellä auttaa kyllä kummasti. Ja vitutusta jää vielä varastoonkin omista nostoista huolimatta. Voi että kumpa saisin kaiken raivon itse siihen kovimpaan nostoon..

Mieti kaikkee mitä sulle on lähiaikoina vittuiltu jne..
Mul ei oo koskaa auttanu noi "huonojen" juttujen miettimiset menee vaa fiilis :D Suosittelen runkkaa pukkaris parit kerrat liki tulemiseen asti ja sit nostamaan ;)
Mä en yhtää epäilis etteikö sul ois tost kokemusta :lol2: Enköhä mä ihan vaa mee ja nosta sen paskan silt seisomalt!