Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"moro, onks sul sarja kesken?"
Heittäisin varmaa kysyjää sil kässäril, jos tulis mun sarjaa häiritsemään... Alko vituttaa jo tollasten juttujen takia.
onneks mä käyn koulun salilla illalla kun siellä on iltakäyttö :D siel ei oo ku mun pari kaverii jotka mä oon saanu alottaa treenauksen ihan tosissaaTreenaamisesta koulun kuntosalilla ei tule ikinä mitään, kun kaikissa laitteissa on joku hiplaamassa kännykkää tai puhumassa p*skaa. :face:
Millä salilla toi hedelmäleidi oikeen seikkailee, kun hänestä kuulee sen verran juttua täälläkin ja tuolla komedia ketjussa?
E: Sori OT
Raudoko se siellä? Koetappa keskittyä niihin rautoihin siellä salilla, äläkä kenenkään läskien nosteluun tai muille huutamiseen.
Ps. Tulis kirjotettua useemmin tähänki ketjuun, jos treenaisin siun kanssa samalla salilla. Nimittäin vituttaa, jos joku huutaa miulle niin paljo, et käyn itkemään. Saatika, jos joku viskois miun läskejä seinille, katolle tai vaikka lattialle.
välillä vituttaa kun on tekemässä sarjaa ja kuuntelemassa metallia ja salin mamma käy laittamassa nrj päälle :face:
Lauantaina ärsytti vähän, ku olin tekemässä hack-kyykkyä ja ennen viimestä sarjaa lähdin hakemaan kaveriani toiselta puolelta salia, jos hän vois tulla auttamaan painojen poistamisessa pudotussarjassa. Kun tulin takasin, yks mies oli ottanu painot itselleen siitä hackista. Ei se nyt mitään ongelmia aiheuttanu ottaa siitä vierestä uusia levyjä siihen, mutta miksei hän voinu ottaa niitä siitä telineestä vaan ne piti ottaa siitä laitteesta pois, missä mulla oli kesken.