Jos sulla on oikeasti pienet rinnat, nii salilla mitään tukea tarvi eikä paljo muutenkaan.Okei. Oon vaan vähän epäileväinen, että antavatkohan henkkamaukat tarpeeksi tukea.. Mutta eipä sitä pelkkässä puntteilussa nyt toki niin hirveästi tarvitse olla, etenkin, kun tuo rintavarustus ei massiivinen ole.
Mun uudessa treenipaidassa on sisäinen toppi, joka yleensä on yhtä tyhjän kanssa, mutta salitreenissä riittää ihan hyvin, kun ei tarvi pomppia.
Riittää, kun tissit pysyy suurinpiirtein paikallaan. Salilla vois olla ihan normirintsikoissakin, jos ei ois painijanselkätoppeja, ja kaarituet painaa ikävästi toisinaan.
Ei se nyt ole niin nöpön nuukaa. Pun intended. ;)Mä kyllä käytän stringejä aina treenatessa - pitäisi vaan hommata lisää semmosia basic-versioita. Ja en mä enää ees osaa aatella niitä mitenkään epämukavina, etenkin, kun käytän sen mallisia pikkupöksyjä yleensä muulloinkin. Kyllä mua vaan härittee noi pikkarirajat ja se, jos nännit nöpöttelee sieltä paidan läpi selvästi. Jotenkin kiusallista, etenkin toi nännijuttu.