Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Okei. Oon vaan vähän epäileväinen, että antavatkohan henkkamaukat tarpeeksi tukea.. Mutta eipä sitä pelkkässä puntteilussa nyt toki niin hirveästi tarvitse olla, etenkin, kun tuo rintavarustus ei massiivinen ole.
Jos sulla on oikeasti pienet rinnat, nii salilla mitään tukea tarvi eikä paljo muutenkaan.
Mun uudessa treenipaidassa on sisäinen toppi, joka yleensä on yhtä tyhjän kanssa, mutta salitreenissä riittää ihan hyvin, kun ei tarvi pomppia.
Riittää, kun tissit pysyy suurinpiirtein paikallaan. Salilla vois olla ihan normirintsikoissakin, jos ei ois painijanselkätoppeja, ja kaarituet painaa ikävästi toisinaan.

Mä kyllä käytän stringejä aina treenatessa - pitäisi vaan hommata lisää semmosia basic-versioita. Ja en mä enää ees osaa aatella niitä mitenkään epämukavina, etenkin, kun käytän sen mallisia pikkupöksyjä yleensä muulloinkin. Kyllä mua vaan härittee noi pikkarirajat ja se, jos nännit nöpöttelee sieltä paidan läpi selvästi. Jotenkin kiusallista, etenkin toi nännijuttu.
Ei se nyt ole niin nöpön nuukaa. Pun intended. ;)

Niin onhan niissä vaatteissa mukavuuseroja. Tämä on nyt vähän kuvottava syy, mutta en käytä kalliita paitoja kun mun hiki ei haise kovin pahalle. Eli ne kaupasta ostetut perustopit pysyy tosi pitkään hyvinä. Mun ihan lempparipaita on pn-liiton iso sininen t-paita, pitäis hommata lisää vähän löysempiä t-paitoja.

Mä ostin stadiumista pari vuotta sit soc "teknisiä" paitoja.. no en tiiä mitä laatua ne on mutta voi herrajumala niissäku hikoilee ne haisee aivan sairaasti!! Perus t-paitakaa ei haise samalta. Ja mulla kans sama ei hiki haise kauheen pahalle, kai se on ku juo vettä kaiken aikaa?

Juu, siis tosiaan stringejä käytänkin, mutta semmosia basiceja pitäs hommata, kun pitsiset just saattaa paistaa läpi plus että joskus hiertää ikävästi. Musta ois kiva, että olisi vähän jotain täytettä siellä etumuksessa, etenkin kun mulla tuppaa vatsa pömpöttämään helposti (eikä kyse nyt siis läskistä, vaikka toki sitäkin jonkin verran mussa on), ja ei oo kivaa, jos massu on edempänä ku tissit.

Mää ymmärrän sua :love:

Nonii, oikein volyymia :D Mulla tuli joskus EDT-treeneissä 400 toistoa käsiä tunnin aikana, 45min tehokasta treeniaikaa ja yhteensä vartti taukoa, eli 5min aina yhden blokin välillä. Pumppi oli... Uskomaton. Joskus teen tuota vielä kintuillekki, koska ainakin kädet turpos ihan sairasta tahtia.

Aika kovaa! Toi varmaan vaatii kuitenki reiluja plussakaloreita alle? No pitää kattoo miten mun ruokavalioki mukautuu tässä.. Lokakuun loppupuolella tiedän mihin suuntaan menee. Tällä (lievällä plussakalorilla) meinaa paino kyllä vähän tippua varsinkin kuten eilen oltiin turkumiitissä ja join vain 1,5l vichyvettä niin aamulla peilistä katto pystyynkuivunut ukko, iho ihan paperia. Hassua, omalla ruokavaliolla en saanut moista efektiä aikaan noin rajusti vain juomalla vähän vähemmän vettä.. Banaaneissahan on aikalailla kaliumia, ehkä se? Ei tietoa, hyvä kun ei tarvi miettiä.

Btw jos tekee mieli kakkua niin täällä ois tajolla eilisten syntymäpäivien kunniaks. Ainoa päivä jolloin bodari voi sitä syödä (ehkä ylppäreissäkin vois ens kesänä). Tiedän et Daiina on ainakin makean perään ;)

Itse asiassa en liiemmin ole. :( En saa juuri mitään kicksejä ruuasta, samaa mahan täytettä kaikki. Nälkäisenä kuitenkin maistuu.

- - - Updated - - -

Päivää alamaiset.

Alikomentaja hiljaa! :whip:

Olipa hieno sää pyöräilylle. Tosin reidet niin jumissa ja kipeät edellisistä treeneistä, että melko raskasta oli vastatuuleen paineleminen. Ja varpaat on ihan jäässä :D

Alikomentaja hiljaa! :whip:

Pistäppäs vain tuo naru piiloon, kohta tulee kunnon raipasta!
LeatherWhipTransp.gif

Päivää herra komentaja

Onneksi täällä on myös niitä, jotka tunnustavat minun valtani. Tosin huutomerkki puuttui lopusta.

Tänään on hyvä mennä kaverin luo pelaamaan änäriä isolla porukalla. Seuraan liittyy myös pari pussia sipsiä ja sitten jotain alkoholittomia virvoitusjuomia.

Ei paljon huvita kotona enää imuroida kun on kahdesti tänään imuroinu ison tatamin ja yläkerrassa ois yks pikkutata vielä edessä. No, ei oo ainakaa tylsää tai kylmää :)

Hmm kävin eilen ruokakaupassa ja tänään aamupäivällä ruokakaupassa ja nyt pitää ehkä käydä vielä ruokakaupasa. Ei voi kerralla älytä ostaa kaikkea...

Hmm kävin eilen ruokakaupassa ja tänään aamupäivällä ruokakaupassa ja nyt pitää ehkä käydä vielä ruokakaupasa. Ei voi kerralla älytä ostaa kaikkea...

Joo tommosta se on.. koko ajan jokin vähissä, mutta rahastahan ei oo koskaa pulaa :D

Töörning it ap laik juu aalveis duu,
hed tu tou kaverd in tattuus,
suuner or later juor kona kam luus,
vat te fuk juu gona duu?

Fakin pöörfekt inglis. I nou mai langvitses.

Joo tommosta se on.. koko ajan jokin vähissä, mutta rahastahan ei oo koskaa pulaa :D

No en mä nyt sanois, että sitä rahaa liikaa olis, vituttaa aina käydä kaupassa ku menee niin paljon rahaa :D

Back
Ylös Bottom