Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olikin kosto, kun noi kiusaa mua, niin aina välillä tulee takaisin:D

Mitä ihmettä, stadissa paistaa aurinko

Huomasin kans ilokseni moisen kun töihin suuntasin :)

Mäkin oon noi urheilurintsikoihin panostamisen katsonut aiheelliseksi. Hirmu hankala kyllä löytää treeniliivejä, jotka ei tekis pienitissisestä täysin tissitöntä. Pitäs myös hommata enemmän jotain semmosia näkymättömiä pikkareita, noi mun normi pitsihepenet ei oo kaikista mukavimmat salilla vääntelehtiessä plus että voi näkyy rajoja jne. Ja noita Bia Brazilejahan vois sit hankkia..sit ku on varaa :D

Parhaat reenialushousut on stringit. Paljon parempi yks naru perseessä ku kymmenen metriä rullalla... Ja toi tissittömyys ei mua haittaa, edessä ne ois treenatessa kuitenkin. Pääasia mulle ettei nännit näy mihinkää ja vähäisetkin tavarani pysyy paikallaan :D

Mäkin oon noi urheilurintsikoihin panostamisen katsonut aiheelliseksi. Hirmu hankala kyllä löytää treeniliivejä, jotka ei tekis pienitissisestä täysin tissitöntä. Pitäs myös hommata enemmän jotain semmosia näkymättömiä pikkareita, noi mun normi pitsihepenet ei oo kaikista mukavimmat salilla vääntelehtiessä plus että voi näkyy rajoja jne. Ja noita Bia Brazilejahan vois sit hankkia..sit ku on varaa :D
Henkkamaukalla ainaki oli jotain topattuja vissiin. :rolleyes:
Parhaat reenialushousut on stringit. Paljon parempi yks naru perseessä ku kymmenen metriä rullalla... Ja toi tissittömyys ei mua haittaa, edessä ne ois treenatessa kuitenkin. Pääasia mulle ettei nännit näy mihinkää ja vähäisetkin tavarani pysyy paikallaan :D
Ei helvetti mitään stringejä. :D Mää varmaan repisin ne jalasta kesken treenin ja heittäsin seinään, ku en kestäis sitä epämukavuutta...

Täytyy myöntää, että tykkään pitää hyvännäkösiä treenivaatteita, mutta hitto, ku en edelleenkään tajua tuota pikkarinraja/nänniahdistusta. Kamelinvarvasta sentään en vihtis porukoille näytellä...

Juu, ei se vaatetus kyllä tuloksiin vaikuta. Mutta jos haluaa hifistellä niin kyllähän sekin käy. Kaikki vaatteet ei vaan oo niin toimivia jumppaan, esim. eilen käyttämäni t-paita kiristi ihan liikaa olkapäiden kohdalta jolloin se ei ajanut asiaansa. Perus treenitoppi ja urheilucaprit toimii parhaiten ja joskus pitää tosiaan ajatella kanssatreenaajien hyvinvointiakin. :D Treenitossuina oon käyttäny Feelmaxin ohutpohjaisia tossuja ja harmia niistä ei vielä oo ollut, vaikka ne ei tuekkaan jalkaa tarpeeksi.

Tohon voin kyllä yhtyä, ettei kaikki paidat sovi treeneihin. Mul vetää aina kädet ja olkapäät hirveeseen pumppiin vaikka nostelisin painoja vaan jalkaprässiin niin sitten tulee käärittyä paitojen hihoja ja jotkut kattelee, et mitä helvettiä se tekee. Luulee mua niin narsistiks, et pitää nähdä mun "massiiviset" olkapäät joka sarjan välissä.

Aurinko :haart:

Niin mikä? Tuo möllykkä tuolla taivaalla?

Ja sitten mä hölmö menin vetämään 8x10 kyykkytreenin kevyellä viikolla. No onneks en failureen ihan vetäny, mutta ohjeeksi oli tullut vain "fiiliksen mukaan" ja fiilis oli niin pirun hyvä ja kyykkääminenkin tuntui kivalta niin mikäs siinä. Jossain vaiheessa se mukavuus kyllä vaihtui siihen tuskaan...

Ei kannata mennä "kevyellä" viikolla salille koska sitä se ei kuitenkaan ole. :D

Käykö muuten stringit myös miesten treeneihin?

Ei helvetti mitään stringejä. :D Mää varmaan repisin ne jalasta kesken treenin ja heittäsin seinään, ku en kestäis sitä epämukavuutta...

Täytyy myöntää, että tykkään pitää hyvännäkösiä treenivaatteita, mutta hitto, ku en edelleenkään tajua tuota pikkarinraja/nänniahdistusta. Kamelinvarvasta sentään en vihtis porukoille näytellä...

Mä en reeneissä edes huomaa stringejä mut normielämässä en osais pitää enää kyl yhtään :D

Mä en vaan haluu että mun kropan väärät ulokkeet näkyy minnekään...

Täällä vietetään kevyttä viikkoa polvet ja selkä kipeinä. Eipähän tartte jarrutella treenien suhteen kun ei uskalla alun alkaenkaan juuri mitään nostaa.

Stringejä en oo koskaan edes jalkaani laittanut

Käykö muuten stringit myös miesten treeneihin?

No varmaan pitäis joku extra pussi siellä olla, ettei tavara valahda lahkeeseen? Jos olisi riittävästi kangasta pitämään kassit paikoillaan niin varmasti olisivat mukavat.

Stringit on parhaat alushousut salille. Aloin vaan hommaamaan niitä paksumpia treenihousuja kun pojat tarpeeksi usein osasivat vähän liian tarkasti kuvailla, millaiset pikkuhousut mulla sinä päivänä oli jalassa. Tästä opimme ainakin sen, että joskus kannattaisi olla hiljaa.

Hohhoijjaa.. Vois lähteä tuulettamaan ajatuksia ja könytä mopon selkään.

Ahaa, tämän takia siis meidän salilla oli kerran joku ripustanut stringinsä monoliftiin riippumaan kesken treenin.

Juu, siis tosiaan stringejä käytänkin, mutta semmosia basiceja pitäs hommata, kun pitsiset just saattaa paistaa läpi plus että joskus hiertää ikävästi. Musta ois kiva, että olisi vähän jotain täytettä siellä etumuksessa, etenkin kun mulla tuppaa vatsa pömpöttämään helposti (eikä kyse nyt siis läskistä, vaikka toki sitäkin jonkin verran mussa on), ja ei oo kivaa, jos massu on edempänä ku tissit.

Kuulostaa vaikealta taas vaihteeksi.... :D Menee yli ymmärryksen

Stringit kuuluu naisen nilkkoihin kintut kohti kattoa. Tai lattialle, ja jos on japanilainen rakastaja niin ne voi laittaa sille miehelle päähän jos on hyvin marinoituneet pöksyt kyseessä.

Treenit kulki hyvin, ja hyvä treenikaveri on kyllä kultaa. ''Vitun ruotsalainen muslimihomo, polje sitä prässiä!!'' :D Kahdestaan treenattiin miehekkäällä latinotavalla housut pullottaen.

Stringit kuuluu naisen nilkkoihin kintut kohti kattoa. Tai lattialle, ja jos on japanilainen rakastaja niin ne voi laittaa sille miehelle päähän jos on hyvin marinoituneet pöksyt kyseessä.

Treenit kulki hyvin, ja hyvä treenikaveri on kyllä kultaa. ''Vitun ruotsalainen muslimihomo, polje sitä prässiä!!'' :D Kahdestaan treenattiin miehekkäällä latinotavalla housut pullottaen.

Piiskasiko hän sinua myös miehekkäällä kehonrakentajatavalla, jotta viimeisetkin toistot saataisiin peliin?

Btw jos tekee mieli kakkua niin täällä ois tajolla eilisten syntymäpäivien kunniaks. Ainoa päivä jolloin bodari voi sitä syödä (ehkä ylppäreissäkin vois ens kesänä). Tiedän et Daiina on ainakin makean perään ;)

- - - Updated - - -

Ei, mutta haukkui tosiaan neekeriksi, muslimiksi ja sodassa-antautujaksi. Se piiskas ihan hyvin.

Oispa mullakin joku, joka tekis tollast :(

Back
Ylös Bottom