Ei teistä ikinä kukaa mihinkää lähe. Jos mä sanon et tuulkaa tänne ni kukaa ei tulis.
No en mä ainakaa uskaltais lähtä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei teistä ikinä kukaa mihinkää lähe. Jos mä sanon et tuulkaa tänne ni kukaa ei tulis.
Minne pitäsi tulla?
Nicki ehdotus: D Ja nimenomaan iso se D kirjainVähä niinku Danny :D
Olisihan se kiva vaikka joku vosu tulis edes 600km päästä minun kanssani rakastelemaan noinkin vakavalla mielellä että minun takiani matkustaa sen matkan, mutta se nyt on turha haave se.. Vois laittaa taas biisin "Haaveet kaatuu" soimaan..
Enmä sulle kerro, haluut vaa päästä jemmapussii käsiks :D
Enmä sulle kerro, haluut vaa päästä jemmapussii käsiks :D
Lähetäänpä sitten kahtommaan onko salille eksyny paljonkin rinta-hauistreenareita näin perjantain kunniaksi. Vai onko siellä es kettään.
Onko täällä jotain osiota, jossa voi keskutella elekrtoniikasta? Oon ostamassa telkkaria ja kotiteatteria, mutta mistään ei löydy sellasta osiota...???
Onko täällä jotain osiota, jossa voi keskutella elekrtoniikasta? Oon ostamassa telkkaria ja kotiteatteria, mutta mistään ei löydy sellasta osiota...???
Daiinan kotiteatteri on vailla vertaansa.Nimimerkki Daiina osaa varmasti neuvoa, sillä on kämppä täynnä kaikkee HiFiä.
^ :lol2: No aika julma!
tietokone / tele osio..
Tällä hetkellä hävinny, mutta tulee takas ilmeisesti kohta..
http://www.pakkotoisto.com/ilmoituk...kevat-kysymykset-yllaepidolle-33/#post3872337
Minkälaista settiä?Siinä itkupotku raivareitten keskellä olin jo tilaamassa uutta hifisysteemiä :D
Nimimerkki Daiina osaa varmasti neuvoa, sillä on kämppä täynnä kaikkee HiFiä.
Daiinan kotiteatteri on vailla vertaansa.