Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No edellisestä nusuttelustaki on pari vuotta ja runkkaaminenki on nykyää vähä vähissä, ni varmaankin sitten. Mut nyt oon täs koneella sentää semimunasillanina että sinänsä en häpeä alastomuutta.
Kyllä alaston miesvartalo on yksi kauneimmista asioista maailmassa. Tähän pitäisi nyt varmaan vielä todeta, että no homo?

Kyllä alaston miesvartalo on yksi kauneimmista asioista maailmassa. Tähän pitäisi nyt varmaan vielä todeta, että no homo?

Nojuu on kaunis asia mutta ei kyllä pysty toisten miesten alastomia vartaloita montaa sekuntia tiirailemaan. Mut poseeraus"pikkuhousuisia" katseleminen on tietty eriasia. Omaa itteensä jaksaa kyl kattella vaikka olis missä kunnossa, oma vartalo on aina viihdyttävä.

Oli helvetin mahtava herätä, kun yöllä olin näköjään nukahtanut pizzani päälle. En vissiin ehtinyt siis syödä sitä..

''Hi! You have been selected a win! New Apple iPhone 5 to your home for free. Please verify your name and identity by typing your credit card number to adress: appletrophyline(at)gmail.com''

Vittu yrittäisitte edes.

''Hi! You have been selected a win! New Apple iPhone 5 to your home for free. Please verify your name and identity by typing your credit card number to adress: appletrophyline(at)gmail.com''

Vittu yrittäisitte edes.
Miks mä en voita ikinä mitään tollasta. Kaikki muut voittaa Nigerian lotossa ja ipadeja sataa ovista ja ikkunoista....eikä mulla oo ees yhtään Afrikan prinssiä kavereina, kehnot kortit on jaettu.

En ehtinyt edes Urhoa katsomaan, mitä tapahtui?

Aravirtaa lainatakseni: "Pelasimme kerrankin tunteella Tampereella. Erinomainen 50 minuuttinen, ei epäilystäkään siitä. Meillä oli homma ihan hanskassa, kunnes Humlilla taas kerran tuli oikein totaalinen aivopieru. Kyllä nyt hävittiin ihan yhden miehen aivopieruun lopullisesti tämä peli. Se oli kyllä iso pieru."

Eli noin kymmenen minuuttia ennen loppua Huml tuli kiekon kanssa siniviivan yli, kaadettiin Ilves pelaajien toimesta. Hieman siinä ja siinä, joku olis puhaltanu Ilvekselle jäähyn mutta ei tällä kertaa. Huml jäi kentälle istumaan ja levitteleen käsiään ikäänkuin vaatimaan sitä jäähyä jota ei tullut. Pelin ollessa jo toisessa päässä herra viimein suvaitsi alkaa nousemaan ja keräsi mailansa kentältä. Samaan aikaan kiekko pelattiin pitkänä takaisin juurikin tuonne samaan laitaan missä Huml oli. Oli vielä paitsion puolella joten ei olisi voinut kiekkoa pelata, kun samaan aikaan Tukio luistelee kiekon perään. Humlilla ei paljoa vauhtia ollut mutta Tukiolla oli ja Huml torppasi mielestäni olkapäällä (netissä puhutaan taas kyynärpäästä, mutta kyynäspää nousi mielestäni vasta osuman jälkeen irti kropasta) Tukiota vastapalloon. Ansaittu jäähy ja ulosajo silti vaikkei kyynärpäällä sitä tehnytkään. Siitä sit illan toinen ulosajo ihan turhasta tilanteesta, joukkue parin maalin johtoasemassa ja tuollainen idioottimaisuus.. Huml oli jo aiemmin pelissä käynyt lämpösenä, mutta tuossa mentiin jo railakkaasti yli.

Totta, täydellisen muotoista six packia ei voi vastustaa. Näyttää yhtä komealle ja jylhälle, kuin Kalliovuoret lentokoneen ikkunasta katsottuna.

Heh kämppä täys savuu. Normimeno. Vapaapäivät on mahtavia. No ihan vaan pannulla rasvat kärys ja toi letunpaistamista muistuttavan hajun kämppään vaikka jauhelihaa siinä vaan paisteltu. Ulkona sataa vettä ihan kokoajan eikä haittaa yhtää. Vois lähtee käppäilee paikkaan jossa mummot ja papat ovat vallanneet reidenlähentäjälaitteet tähän aikaan päivästä.

Päivää.

Teillä on muuten harvinaisen sekoittuvaiset nikit.

Oon kyllä miettinyt, että olis kiva vaihtaa nickiä tai lyhentää tuota nykyistä vähäsen. En vaan tiedä vielä, että miten.

- - - Updated - - -

Voin kertoa, ei tullut minun luokseni :(

Kyllä sullekin joku hunajainen vosu vielä löytyy. Toivottavasti sinä löydät sen kuitenkin vähän lähempää kuin 600 km päästä. Vaikka en mää valita.

Back
Ylös Bottom