wtf Siellä se jeesus tykittää menemään :lol2: iha uus juttu mulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja paha maku jäi tuosta pelistäkin kaiken lisäksi. Miten voi yhden miehen aivopieru pilata koko pelin noin..?
(m/b)ulkvist on siveyden sipuli? :O
Älä, täytyy sit vaan istuu himas.Noni nyt se perjantai fiilis lähti. VITTU TÄTÄ SADETTA! Ei oo hauskaa!
Kyllä alaston miesvartalo on yksi kauneimmista asioista maailmassa. Tähän pitäisi nyt varmaan vielä todeta, että no homo?No edellisestä nusuttelustaki on pari vuotta ja runkkaaminenki on nykyää vähä vähissä, ni varmaankin sitten. Mut nyt oon täs koneella sentää semimunasillanina että sinänsä en häpeä alastomuutta.
Kyllä alaston miesvartalo on yksi kauneimmista asioista maailmassa. Tähän pitäisi nyt varmaan vielä todeta, että no homo?
Sehän on täysin varustautumiskysymys vituttaako vesisade. Hienointahan syksyn sateissa on se että saat melko varmasti talsia metsissä yksinään kun muut hullut pälkäävät sadetta :DEllei oo hianot uudet käärmeennahkakuosiset kumpparit, niinku mulla! :dance:
Oli helvetin mahtava herätä, kun yöllä olin näköjään nukahtanut pizzani päälle. En vissiin ehtinyt siis syödä sitä..
Miks mä en voita ikinä mitään tollasta. Kaikki muut voittaa Nigerian lotossa ja ipadeja sataa ovista ja ikkunoista....eikä mulla oo ees yhtään Afrikan prinssiä kavereina, kehnot kortit on jaettu.''Hi! You have been selected a win! New Apple iPhone 5 to your home for free. Please verify your name and identity by typing your credit card number to adress: appletrophyline(at)gmail.com''
Vittu yrittäisitte edes.
Mahtoi olla maukas tyyny.
Juu. Ehkä ne kerää rahaa uuteen Marsalkka-elokuvaan tällä konstin?Miks mä en voita ikinä mitään tollasta. Kaikki muut voittaa Nigerian lotossa ja ipadeja sataa ovista ja ikkunoista....eikä mulla oo ees yhtään Afrikan prinssiä kavereina, kehnot kortit on jaettu.
En ehtinyt edes Urhoa katsomaan, mitä tapahtui?
Kyllä alaston miesvartalo on yksi kauneimmista asioista maailmassa. Tähän pitäisi nyt varmaan vielä todeta, että no homo?
Päivää.Huomenta
Marskista jatko-osa, vakkapa sit sellanen Hollywoodversio jonka päähahmo on Zombeja lahtaava toiminta Marski? Kun kyseinen hahmo nyt on jo esitetty niin monessa eri valossa..Juu. Ehkä ne kerää rahaa uuteen Marsalkka-elokuvaan tällä konstin?
Teillä on muuten harvinaisen sekoittuvaiset nikit.
Voin kertoa, ei tullut minun luokseni :(