Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

UGH! Nyt on treenilaturit kohillaan kun ennen treeniä olen mussuttanut paketin pekonia ja kunnolla valkosuklaa-juustokakkua! :rock:
Katsotaan myöhemmin onko tässä resepti motivaation puutteeseen..

Mä kelasin et ku tänään on selkätreeni niin noista kyynärpäälämmittimistä ei ois mitään hyötyä mut sit tajusin et niitä voi pitää jos vetää leukoja.. vois laittaa myös piruuttaan vetoremmit leukoihin.. HCCBB!

Uskaltaiskoha nyt lukee autobildiä. Duunin jälkeen menin sängylle lukeen niin nukahdin.

Minä ostin Gaspin vetoremmit mutta en ole kehdannu käyttää niitä kertaakaa.. Aina lainannu salin yleiskäytössä olevia:D

En mä sille tilanteelle naura vaan omille höpsöille ajatuksille. :)

Naureskelen usein itsekseni kun tulee joku tyhmä juttu mieleen, onneksi en ole asiakaspalveluhommissa, miehet työmaalla puolestaan ovat hyvin tottuneet mun sekoiluun. :D Tänään kyllä jotkut vuokratyömiehet ihmettelivät mun touhuja, mutta olivatkin Hollantilaisia, se selittää jo paljon... :D

Nyt alko ton The Evolution of Bodybuilding kattominen ja sen jälkeen HIMYMin 8. kauden eka jakso :haart: Nyt on sen verran opiskeltu huomista koitosta varten, että loppuillan voi chillata.

Nyt alko ton The Evolution of Bodybuilding kattominen ja sen jälkeen HIMYMin 8. kauden eka jakso :haart: Nyt on sen verran opiskeltu huomista koitosta varten, että loppuillan voi chillata.

Oli aivan huikea avausjakso, eli ei haittaa, vaikka sitä on joutunutkin odottelemaan.

On muuten sellainen olo, ettei jaksa nyt tehdä oikein mitään. Viimeisen 1h istunut tässä, vaikka takaraivossa hakkaa ajatus siitä, että pitäisi tehdä jotain fiksua.

Uskaltaiskoha nyt lukee autobildiä. Duunin jälkeen menin sängylle lukeen niin nukahdin.

Toi niis autois vähän on, melko tylsää luettavaa. ;)

Get Some!

Kyllä, tuli viikonloppuna katsottua Full Metal Jacket.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pemalauta jurkele, junan kautta saatava! Mistä minä nyt rikaksi muutun että saan tuon viimeisenkin lampun kattoon?! Minne on voinu yks pien rikka mennä?! No niinpä. Ihan minne vaan.

Lisää olutta. Ihan hyvä päivä tästäkin saatiin :kippis1:

Pemalauta jurkele, junan kautta saatava! Mistä minä nyt rikaksi muutun että saan tuon viimeisenkin lampun kattoon?! Minne on voinu yks pien rikka mennä?! No niinpä. Ihan minne vaan.

Mitä sä tarvit sinne, mulla on vaikka mitä ihme kilikilitavaraa.

Taidan minäki ottaa palauttavan olusen saunan ohella näillä fiiliksillä :)

Enää kahdeksan yötä. Sitten minäki otan olutta. otan kyllä jo ennen tuotaki

Hieno elokuva!

Todellakin.
Toinen klassikko joka pitäisi joskus taas katsella:

Älkää sitten alkako naisseurassa näitä väijymään, ymmärrys ei riitä.

Sä alat ephe olee yks mun idoleista. Huomenna saa itekki nauttia tästä rakkaasta harrastuksesta.

Todellakin.
Toinen klassikko joka pitäisi joskus taas katsella:
Älkää sitten alkako naisseurassa näitä väijymään, ymmärrys ei riitä.

Vähän saatanastee parempi raina/lyhytsarja kun joku perkeleen jenkkinallimättö.

Back
Ylös Bottom