Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks nyt jo yö?!

Äh, naiset on uskomattoman hienoja olioita. Mutta ne ei vaan tahdo olla tekemisissä minun kanssani mitenkään :D Epic fail koko jätkä..

Äh, naiset on uskomattoman hienoja olioita. Mutta ne ei vaan tahdo olla tekemisissä minun kanssani mitenkään :D Epic fail koko jätkä..
Baarissa ei lykästäny?

Mun yö se on kirjaimellisesti paskaa. Joka saakelin tuutista. Kai se on vaa myönnettävä, ett missä vaan mä kuljen, siellä on paskaa. Paskaa ja vielä vähän lisää paskaa, jotta ei varmasti lopu kesken.

Jaha, tulipa tuoki sit katottua illan päätteeksi.. Tai aamun alotukseksi vissii..:) Ei se ainakaa humalaisen silmää niin erikoinen ollu mut menihän se ku suomalainen filmi oli. Pikkuse vaa ärsyttää aina nää missä stadin tyypit yrittää kunnon murteita vääntää ku ei ne ole luonnollisia sit millää ku vuorosanoista luettaa..

En oo koskaa pitäny tuota Tolan Pamelaa oikein minnää erikoisena vaikka moni siitä hehkuttaaki. Mut kyllähä sitä ainaki tässä mielentilassa pyörittelis :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Illalla tuli vilkuiltua kyllä niin hämmentävä versio Humiseva Harju -klassikosta että huhhuh. Melkonen urheilusuoritus :D Nyt kun jaksais töihin itsensä vääntää...

10h Unta takana voi saakeli että on hyvä mjiäli!

Ei oo jalat kipiät mutta turvonnu varmaan sentin, hemmetti ne on kasvanu yhdes yös. En liiottele yhtään.

Treenipäivyriin jotai ja sit kevyttä aerobista tekeen ->

Uaaah, iski ihan kauhean väsymyksen! Ei nyt ihan pärjää näillä unimäärillä kun ei oo kolmeen yöhön nukkunu ihan kauheen pitkiä tai laadukkaita unia. Ulkonakin on melkeen sen näköstä, että kiinnostais lähtee mihinkään. Illalla vois kuitenkin yrittää olla ahkera pieni apina ja käydä rutistelemassa tän viikon viimenen reeni. Mutta nyt just ei vaan jaksais. Meniskö joku mun puolesta töihin?! Ite voisin tyytyväisenä possustella peiton alla :D

Kai määki teen pienehkön jalkapäivityksen: kuin tukit, jähmeät ja turvonneet. Eilen illasta kahden oluen jälkeen olo oli huono ja tuntu että kroppa oli ku joku jumalattoman iso moottori, joka käy hirveen pienillä kierroksilla.. Normaalistihan mä oon semmonen perus Corsa. Illasta oli pienehköä levottomat alat efektiä..
Elättelen toiveita, että kroppa olis nyt täynnä kasvuhormooneja ja meen tekee olat tänään.

Huhhuh tulipa nukuttua aika paljon. Mulla oli herätys varttia yli kahdeksan, mutta väsytti niin tolkuttomasti vielä siinä vaiheessa, niin herätys kiinni ja sitte heräsin puol kymmenen. Tuli siis aikalailla 10 tuntia unta.

Ompas auki tilanne jaksaako treenata vaiko ei. :wtf: Pitääpä katella tilannetta. Kyllähän noita leffojakin voisi jonkun maratonin sunnuntain kunniaksi katsella.

Ompas auki tilanne jaksaako treenata vaiko ei. :wtf: Pitääpä katella tilannetta. Kyllähän noita leffojakin voisi jonkun maratonin sunnuntain kunniaksi katsella.

Kannattaa ensin treenata ja sitten mennä himaan kattoo leffoja, kun ei jaksa nousta siit sohvalta ja palautuminenki tulee siinä sivussa ;)

Jaksaiskohan sitä nousta täältä saunakammarista. Äänistä päätellen sataa jonkin verran ni ei motivois lähteä kusta pissaamaan.

Kannattaa ensin treenata ja sitten mennä himaan kattoo leffoja, kun ei jaksa nousta siit sohvalta ja palautuminenki tulee siinä sivussa ;)

Joo, toi on toimiva ratkaisu. Tänään pitäisi varmaankin tehdä aerobista, kun eilen tuli salilla riehuttua. :)

Mä vähän oon arponu tässä samaa. Toisaalta kattelin treenipäivyristä, että on tullu 9 päivää treenattua putkeen ja siihen on mahtunu 12 kertaa pyöräilyä ja 4 salitreeniä, joten vois lepopäiväkin olla paikallaan. Lisäks sää on niin paska, että treenivaihtoedot on vaan sali tai sitte juoksu. Ja opiskellakkin pitäs tänään...

Joo, toi on toimiva ratkaisu. Tänään pitäisi varmaankin tehdä aerobista, kun eilen tuli salilla riehuttua. :)

Hyi kamala! Itellä ois taas motivaatiota mennä sinne salille, mutta valmentajan määräämä vapaapäivä niin ei voi. Pitäis kai taas tota viha-rakkaussuhdetta hoitaa tuon viemäriputken palasen kanssa...

- - - Updated - - -

Ja opiskellakkin pitäs tänään...

Opiskelu on vaa bonusta ;) T. Pitäis yo-kirjotuksiin vähän lukea

Back
Ylös Bottom