Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös se oo teoreettista pohdintaa, en usko, että käyntäntöä pystyy mallintamaan siellä.

Joo, oon harvinaisen kylmä nainen.

Sellasta aristoteelista "tekemällä oppii, kokemalla näkee" -tyylistä tiedettä kannattaakin suosia. Ja ymmärtääkseni näissä tutkimuksissa pitää se kirjallisuuskatsaus kuitenkin olla siinä jossain alussa, niin eiköhän siitä oo hyvä alottaa kun just nyt ei oo noita tutkimuskohteitakaan lähistöllä :D

ps. Ei helvete, tää Fantastic Four on harvinaisen tylsä leffa. En muistanutkaan, että se oli näin persiistä.

Sellasta aristoteelista "tekemällä oppii, kokemalla näkee" -tyylistä tiedettä kannattaakin suosia. Ja ymmärtääkseni näissä tutkimuksissa pitää se kirjallisuuskatsaus kuitenkin olla siinä jossain alussa, niin eiköhän siitä oo hyvä alottaa kun just nyt ei oo noita tutkimuskohteitakaan lähistöllä :D

Kyllä, olet aivan oikeassa siinä. Ensin kirjallisuuskatsaukset.

Nännitkin on kuin kaksi jääpuikkoa! Nii tuukko saunakammarii? Örgh

Enpä taia. Teidän sauna hyytyy siinä vaiheessa, eikä se oo enää kivaa.

Wheew, viimeksi pidin mättöpäivää 3viikkoa sitten!!
aiettä on se ruoka hyvää ja karkit myös :) Perus kotiruokaa syöty vaikka kuinka paljon ja siinä samalla sitten jotain:
Lidlin suklaamurupipareita
300g Suklaatia (Marabouta levy ja sitä lidlin halpaa valkosuklaatia 2x levyä)
Pussillinen Bravo sipsejä + Dippiä :P
3L Pepsi maxia
Vatsaa turvottaa ja leukaperissä tuntuu kuinka neste kertyy, huomenna on naama pyöreänä! :D

Enpä taia. Teidän sauna hyytyy siinä vaiheessa, eikä se oo enää kivaa.

Herranisä, eikait se Daiinakaan nuin kylmä ole? :o Toisaalta eipä kiltteydellä mitään kuitenkaan saa aikaseks...

Herranisä, eikait se Daiinakaan nuin kylmä ole? :o Toisaalta eipä kiltteydellä mitään kuitenkaan saa aikaseks...

:D Mulla on molemmat puolet, hyvä ja paha, tasapainossa keskenään. :)

Vittu mä oikeesti läkähdyn tänne kuumuuteen :D fiksumpi yksilö saattais ovea raottaa mut emmä jaksa..

:D Mulla on molemmat puolet, hyvä ja paha, tasapainossa keskenään. :)

Mä puhuin itteni pussiin niissä tissiasioissa, mut jotenkin tästäkin paistaa läpi sellanen fiilis, että pahalla on enemmän valtaa :D En tiedä miks, mutta sellanen pieni tutina tästä tulee.

Ephe: Oon kyllä samaa mieltä, sua ei ole älyn lahjoilla siunattu. Toisaalta oon mä itekin hikisenä onepiecessä (saa nauraa) kotisohvalla parvekkeen ovi sepposen selällään... Ois ollu ehkä helpompaa ottaa tää prkleen asu pois, mut mieluummin avasin oven :D

- - - Updated - - -

ps. Haen nyt kaapista vielä yhden Millerin ja avaan ton Ben & Jerry'sin cookie dough -purnukan... Jos 0,5 litraa myöhemmin halkean, niin se on jumalauta teidän kaikkien vika!

Mä puhuin itteni pussiin niissä tissiasioissa, mut jotenkin tästäkin paistaa läpi sellanen fiilis, että pahalla on enemmän valtaa :D En tiedä miks, mutta sellanen pieni tutina tästä tulee.

Tutise pois! :D Oon kiltti kuin Lambi-vessapaperi. :rolleyes:

Tutise pois! :D Oon kiltti kuin Lambi-vessapaperi. :rolleyes:

En tiedä onko se tää olut vai keskiyö, mut mulle tuli Lambista mieleen vaan että se imee hyvin... (Pahoittelut tästä...)

:D (ps. Enkä kyllä uskois muutenkaan...)

En tiedä onko se tää olut vai keskiyö, mut mulle tuli Lambista mieleen vaan että se imee hyvin... (Pahoittelut tästä...)

:D (ps. Enkä kyllä uskois muutenkaan...)

! :whip: :lol2:

Unille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom