Kuta miiluu?Älä Ville lausu jumalasi nimeä turhan päiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuta miiluu?Älä Ville lausu jumalasi nimeä turhan päiten.
Joo, oon harvinaisen kylmä nainen.
Kuta miiluu?
Eikös se oo teoreettista pohdintaa, en usko, että käyntäntöä pystyy mallintamaan siellä.
Joo, oon harvinaisen kylmä nainen.
Vakava paikka. Mulla olis noita lahjaks saatuja viinapulloja kaapissa kolme, haluukko?Hyvää kuuluu. Meiltä vaan isin kans loppu oluet ajat sitten kesken..
Sellasta aristoteelista "tekemällä oppii, kokemalla näkee" -tyylistä tiedettä kannattaakin suosia. Ja ymmärtääkseni näissä tutkimuksissa pitää se kirjallisuuskatsaus kuitenkin olla siinä jossain alussa, niin eiköhän siitä oo hyvä alottaa kun just nyt ei oo noita tutkimuskohteitakaan lähistöllä :D
Nännitkin on kuin kaksi jääpuikkoa! Nii tuukko saunakammarii? Örgh
Vakava paikka. Mulla olis noita lahjaks saatuja viinapulloja kaapissa kolme, haluukko?
Enpä taia. Teidän sauna hyytyy siinä vaiheessa, eikä se oo enää kivaa.
Perus kotiruokaa syöty vaikka kuinka paljon ja siinä samalla sitten jotain:Enpä taia. Teidän sauna hyytyy siinä vaiheessa, eikä se oo enää kivaa.
Herranisä, eikait se Daiinakaan nuin kylmä ole? :o Toisaalta eipä kiltteydellä mitään kuitenkaan saa aikaseks...

:D Mulla on molemmat puolet, hyvä ja paha, tasapainossa keskenään.![]()
Mä puhuin itteni pussiin niissä tissiasioissa, mut jotenkin tästäkin paistaa läpi sellanen fiilis, että pahalla on enemmän valtaa :D En tiedä miks, mutta sellanen pieni tutina tästä tulee.

Tutise pois! :D Oon kiltti kuin Lambi-vessapaperi.![]()
En tiedä onko se tää olut vai keskiyö, mut mulle tuli Lambista mieleen vaan että se imee hyvin... (Pahoittelut tästä...)
:D (ps. Enkä kyllä uskois muutenkaan...)
Uskoiskohan tuota..?