Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uimassa käyty, kauppa tyhjennetty, massu täynnä ruokaa, musiikkia soimassa ja aurinko paistaa! Huippua lepäillä loppupäivä. :)

TEinpäs body(rapula)safkaa... iso lihis, väliin puol pakettia lauantaimakkaraa ja vitusti sinappia, ketsuppia ja sinappikurkkusalattia. Jälkkäriks nachoja ja juustodippiä!! Ai perskele ku on hyvää :kuola:

Pätkä musiikin historiaa, yks niitä harvoja täydellisesti onnistuneita veisuja, jossa kaikki vaan menee nappiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun maha ei mahdu mun paitoihin. Hankalaa. Joiskohan sitä tänäänkin pienen kännintapaisen kun koko päivä vielä aikaa.

Mun maha ei mahdu mun paitoihin. Hankalaa. Joiskohan sitä tänäänkin pienen kännintapaisen kun koko päivä vielä aikaa.

Vittu sä oot kyllä :D

Mulle tulee sittenkin salipäivä tänään, huomenna sitten pyöräily tai juoksu säästä riippuen.

Missä koissa liikutaan jo? :D Napapaidat tulee varmaan pian taas muotiin, älä huoli. :rolleyes:

Missä koissa liikutaan jo? :D Napapaidat tulee varmaan pian taas muotiin, älä huoli. :rolleyes:

No nää on näitä älliä ja äxälliä. Noita vähän istuvampia älliä tuli käytettyä tossa 25 kiloa sitten kun oli enämpi pihviäkin. Oli vähän mukavampia silloin.. hehe.

Klassikko!

Ois se mukava kattella vosuja tanhuamassa tämän tahtiin ja ottaa olutta jätkien kanssa siinä ohessa. Örgh

Se on ikävää, kun ei meinaa vaatteet mahtua päälle... Mul kyl ottaa puolestaan kaikki muut vastaan paitsi maha, mut silti :D

Jep. Pitäis ostaa jotain överilöysiä villapaitoja kun tulee talvikin. Hehe..

Lisää Sandelssia :kippis1:

Back
Ylös Bottom