Nyyh, lepopäivä ja sadepäivä :( Kalsujakin saa taas kyttäillä tarkemmin... Nyt pitäs keksiä jotain piristävää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ne vaan menee aina vedot päin persettä :D Molemmat pakarat on ihan ku hakattu.
Se on asia minkä minä tiedän, ja minkä sinä voit tulla ottamaan selville.Tipahdin kelkasta. Siis kuka on vetänyt perseen ja ketä ja kenen pakaroita on hakattu?
Mun maha ei mahdu mun paitoihin. Hankalaa. Joiskohan sitä tänäänkin pienen kännintapaisen kun koko päivä vielä aikaa.
Mun maha ei mahdu mun paitoihin. Hankalaa. Joiskohan sitä tänäänkin pienen kännintapaisen kun koko päivä vielä aikaa.

Missä koissa liikutaan jo? :D Napapaidat tulee varmaan pian taas muotiin, älä huoli.![]()
Se on ikävää, kun ei meinaa vaatteet mahtua päälle... Mul kyl ottaa puolestaan kaikki muut vastaan paitsi maha, mut silti :D
Jep. Pitäis ostaa jotain överilöysiä villapaitoja kun tulee talvikin. Hehe..
Lisää Sandelssia :kippis1: