Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Puhut tossa muiden laiskuudesta ja saamattomuudesta, mutta itse et jaksa laittaa yhtä perusliikettä tekniikan puolesta kuntoon?
Nojoo, ehkä hieman väärin ilmaisin tuossa aikasemmassa viestissä tuon, koko ajan kyllä yritän hioa tekniikkaa mutta ainakaan itellä se ei ihan hetkessä onnistu.

Tänään potuttaa jäätävät domssit reisissä.. Walking is pain

Eihän noi mukavia olekkaan, mut ei niistä silti voi olla pitämättä. Tyhmältä se tuntuu kun pari päivää jalkatreenin jälkeen kävely näyttää vähän hassulta, mut no pain no gain. ;)

Kuolemanpelko tuo kummasti lisää voimia.

Joo se on aina mukavaa penkata yksin salilla ja sitten tajuaa kesken sarjan, että varmistusraudat ovat liian alhaalla, mutta silti on yritettävä niitä viimeisiäkin toistoja. No vielä olen täällä (varmaan valitettavasti joidenkin mielestä) kirjoittamassa :D

Joo se on aina mukavaa penkata yksin salilla ja sitten tajuaa kesken sarjan, että varmistusraudat ovat liian alhaalla, mutta silti on yritettävä niitä viimeisiäkin toistoja. No vielä olen täällä (varmaan valitettavasti joidenkin mielestä) kirjoittamassa :D

Meille tuli punttikselle uusi penkki, missä on ne varmistusraudat, mutta en muuten tykkää yhtään siitä penkistä. Mieluummin penkkaan siinä vanhassa ilman lukkoja, ja jos yksin sattuu olemaan niin senkun keikuttelee ne painot pois tangosta. Ja alakerran IT-firma taas kiittää kun kolisee.

Eilen menin salille niin paikka oli yllättäen lähes täysin tyhjennetty. Pari irtopainoa siellä täällä, penkit vielä löytyivät muttei yhtään suoraa tankoa. Missään ei mitään ilmoitusta asiaan liittyen, pari kuukautta sitten maksettu vuoden jäsenyys...

Salilla käymisessä nyt ei potuta mikään, mutta tietty aloittelevana harrastajana tämä vaatekaapin nopea uusiutuminen hieman häiritsee :rolleyes:.

Viitisen kuukautta Golden6:ia takana (=3x viikossa kyykkäystä) ja viime lauantaina erehdyin olosuhteiden pakosta vetämään jalkaani eräät vanhat ihan sopivalta näyttäneet farkut. Ne sitten siinä kävellessä onnistuivat jotenkin puristamaan toista polveani sen verran, että se on nyt viikon ajan lonksunut ja vihlonut ihan älyttömästi. Ei mitään toiveita kyykätä tällä hetkellä. Että tuota älkää pitäkö liian pieniä vaatteita, ne on hengenvaarallisia.

Tänään salilla kun olin kyykkäämässä, niin paikalle saapui kolmen tytön kanalauma. Siihen ne sit istui ikkunalaudalle siihen ihan liki mua ja jäi siihen juoruamaan samalla mua tuijottaen. Ihan helvetin ärsyttävää hiillostusta!! Sarjan loppuun tehtyäi mä sit totesin niille, että "mulla on kyllä vielä aika paljon tässä jäljellä, että ei kantsi varmaan jäädä venailee" ja tajusivat sentään sit lähteä..

Salilla jossa käyn yks tyyppi jättää aina kaikki pitkin lattioita. Vyöt, laudat, tangot, kiekot jne. prässiinkin valmiiks 50 kiloset. Kuitenkin niitä lappuja on varmaan 10kpl seinillä ja peileissä että painot ja tangot paikoilleen...

Tähänkin ongelmaan löytyi ratkaisu:

560369_197662137034207_1589350663_n.jpg

Huonot aukioloajat viikonloppuisin. Noh onneks tänään ei tullut ihan turhaan herättyä kaheksalta kun piti jokatapauksessa heittää muija duuniin.. Mielellään kyllä nukkuis lauantaisin vähän pidempään mut sali menee kiinni kaheltatoista ja heräämiseen menee se pari tuntia melkein ennenkuin on "treenikunnossa".

Meiän salilla käy joku iso jamppa, joka on valehtelematta aina siellä. Kerran olin illalla siellä ja kuulin kun jamppa kehu toiselle jampalle olevansa kolmatta kertaa saman päivän aikana salilla.. Menin tekemään pystypunnerrusta ja joku toinen nainen teki sjmv.a kässäreillä siinä vieressä. No eipä menny kauaakaan kun tää jamppa hyökkäs tän toisen naisen viereen ja rupes tenttaamaan (kesken sarjan :rolleyes: ) että hei mikä sulla on tossa ideana kun sulla on polvet pikkasen koukussa. Tytsyllä oli ihan pätevät perustelut siinä, en sitten enempää siinä kuunnellu vaan kuuntelin sitten musaa ja tein pystäriä ja viparia siinä superina. Melkeen 10minsaa tää jamppa kuitenki kuumotti sitä reenaavaa tyttöä siinä, ennen ku tajus ettei sen neuvoja nyt oltu kaivattu.. :face:

Epäilen, että Fux ei mene 10 minuutiksi kenellekkään mesoamaan tekniikasta, vaikka sopiikin kuvailuun; iso ja treenaa useita kertoja päivässä.

Back
Ylös Bottom