Ja Darvi, mun pointti oli se, ettei ne kulttuurit itsekseen sekoitu.
Siis ihmisten ajatukset ja tavat eivät sekoitu ilman ihmisiä. Kuvitteleeko joku että sekoittuisi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Darvi, mun pointti oli se, ettei ne kulttuurit itsekseen sekoitu.
Siis ihmisten ajatukset ja tavat eivät sekoitu ilman ihmisiä. Kuvitteleeko joku että sekoittuisi?

Disgust totesi näin: Mitä tulee tohon sun rotujuttuun, niin näinhän se maailma poikaseni on aina pyörinyt. Rodut sekoittuu, värit vaihtuu ja kulttuurit sulautuu. Ota mikä tahansa maanosa tarkasteluun ja katso historiaa 100-1000 vuotta taaksepäin. Äänestä persuja niin saat tämänkin estettyä.. eiku
Ja mun pointti oli se, että valkoiset on lähteny niitä kulttuureita sulauttamaan. Eipä tainnut paljon somaleita Suomesa olla 100 vuotta sitten.
Ja mun pointti oli se, että valkoiset on lähteny niitä kulttuureita sulauttamaan. Eipä tainnut paljon somaleita Suomesa olla 100 vuotta sitten.
Miten "valkoiset" ovat sekoittaneet intialaisia neekereihin? Mitä sä oikein horiset. On maailmassa muitakin kuin "valkoisia". Miksi sä pidät Disgustin juttuja niin arvokkaina, että vastailet sille?
:D Onneks kristitty tai valkoinen tai mikä muu tahansa on evoluution huippu. Kattokaa vaikka kuinka fiksuja esim. jenkit on....
Muslimit on väkivaltasin ja kehittymättömin ihmisrotu maanpäällä. Evoluutio ohitti jotain heitä muokatessaan.
Muslimit on väkivaltasin ja kehittymättömin ihmisrotu maanpäällä. Evoluutio ohitti jotain heitä muokatessaan.
Rotujahan ei ole olemassakaan mikäli suvaitsevaisia on uskominen.Onko muslimit ihan oma ihmisrotunsa?
Rotujahan ei ole olemassakaan mikäli suvaitsevaisia on uskominen.
Vittu et noi muslimit on likaisia, siis ihan koiria, ei mitään ihmisarvoa. Mitä vittua me valkoiset annamme tonne ruoka-apua ja muuta apua, ei noi apinat ansaitse mitään.
Kyllä on evoluutio näemmä skipannut teidänkin kohdalla.Muslimit on väkivaltasin ja kehittymättömin ihmisrotu maanpäällä. Evoluutio ohitti jotain heitä muokatessaan.
Kyllä mä ainakin itse koen olevani eri rotua kun neekerit. Ja arabit.
Uskon myös että roduilla on eroa. Vai onko se ihan sattumaa, että mustat miehet tuntuu juoksevan nopeampaa kun muut?
Mutta vastaako joku kysymykseeni: onko muslimit ihmisrotu?
E: Eikös muuten homoja vainota melko rankalla kädellä tuolla Jamaikalla, uskonnon nimissä?