Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Suomessa on ilmainen koulutus. Taitaa olla ainuita maita koko maapallolla, jossa voit lukea itsesi tohtoriksi ilmaiseksi. Kaiken tämän päälle saat vielä opinto- ja asumistukea. Olisit kiitollinen.

Olen kiitollinen Suomen koulutusjärjestelmästä. Mutta esimerkiksi lukiossa joudut itse ostamaan kirjat, joihin voi upota pari tonnia koko lukion aikana.
No kyllähän se nyt ymmärrettävästi vituttaa jos Suomen kansalaisena ja opiskelijana joutuu elämään pienemmällä summalla kuin ulkomailta tulleet tyypit, joiden ammatti on ostareissa lorviminen ja pikkurikollisuus. Vaikka kuinka oliskin kiitollinen siitä että saa ilmaiseksi opiskella.
Juuri näin. Ja jos kela saa jostain vihiä, että olet saanut jostain ylimääräistä tienestiä, niin opintotukia karsitaan kovalla kädellä.

Ja Darvi, mun pointti oli se, ettei ne kulttuurit itsekseen sekoitu.

Kotouttamistuki ja harkinnanvarainentuki, sitä ne mamut saa vielä lisäksi. Miksi sitten Disgust nämä kaikki on salattu Astrid Thorsin ja kumppanien toimesta? Meinaatko että sieltä ei löydy paljon sellaista mikä ei kestä "päivänvaloa" ? Nyt on korkeimmanoikeuden papereista käy ilmi mitä se akka on saanut ja sitten on netissä sen somalin tiliote, siinä on kaksi selvää todistetta.

Vuodesta toiseen loisivat mamut vailla minkäänlaisia sopeutumishaluja tai panostusta yhteiskuntaan voidaan lähettää vaikka ilmapallolla takaisin mistä on tullut, mutta suurin osa kuitenkin opiskelee tai käy töissä. Joten marinat pois ja jos ei oma elämäntilanne miellytä, niin pitää tehdä asialle jotain eikä syyttää muita..

Onko sulla osoittaa antaa lähde tälle väitteelle?

http://kirjoituksiasalosta.puheenvuoro.uusisuomi.fi/106145-huoltosuhde-ja-maahanmuutto

Pikagoogletuksella:

Sisäministeriön tilastojen mukaan ulkomaalaisten työttömyys Suomessa on laskenut viimeisen 17 vuoden aikana 49,2 prosentista 26,5 prosenttiin. Työ- ja elinkeinoministeriön hallitusneuvos Olli Sorainen selittää muutosta maahanmuuttajien maassaoloajalla ja työperäisen maahanmuuton kasvulla.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/maahanmuuttajien-tyottomyys-puolittui/429815/

Vuoden vanha juttu, mutta tuskin tuo on dramaattisesti muuttunut suuntaan tai toiseen..

Sulla tais mennä mun pointti ohi. Vastasin edelliselle postaajalle, että olisi kiitollinen nykyisestä koulutussysteemistä. En verrannut tai liittänyt sitä millään tavalla maahanmuuttoon. Kaveri höpötti kuinka mamu kävelee superstarit jalassa ja itse kittuuttelee pienellä opintotuella, joten menköön iltatöihin tai lopettaisi koulun jos niin paljon vituttaa ja millä tavalla se on sen mamun syy, että opintoraha on niin pieni? Mitä todennäköisimmin mamu on ihan itse ostanut kenkänsä, mutta on aina helppo syyttää ulkomaalaista kaikesta paskasta mikä itseään ottaa päähän. Vuodesta toiseen loisivat mamut vailla minkäänlaisia sopeutumishaluja tai panostusta yhteiskuntaan voidaan lähettää vaikka ilmapallolla takaisin mistä on tullut, mutta suurin osa kuitenkin opiskelee tai käy töissä. Joten marinat pois ja jos ei oma elämäntilanne miellytä, niin pitää tehdä asialle jotain eikä syyttää muita..

Tää viesti siis oli osittain myös Villee3:lle. :)

- - - Updated - - -

..ja mitä ne ulkomaalaiset tekee sen jälkeen kun ne on valmistunut ammattikorkeista ja yliopistoista? Alkaa sossupummeiksi vai kenties yrittää hankkia koulutusta vastaavan ammatin ja sitä kautta maksaa veroja?

Monikohan lähtee valmistuttuaan ulkomaille töihin?

Pikagoogletuksella:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/maahanmuuttajien-tyottomyys-puolittui/429815/

Vuoden vanha juttu, mutta tuskin tuo on dramaattisesti muuttunut suuntaan tai toiseen..

Työllisyysprosentti olis asianmukaisempi mittari, koska kaikenmaailman kursseilla ja työpajoilla noita työttömiä siivotaan pois tilastoista. Mut on kivempi puhua työttömyysprosentista, kun se ei anna niin masentavaa kuvaa. Ja toki tuossa luvussa on mukana nämä oikeasti töitä tekevät ja yhteiskunnastaan kiinnostuneet yksilöt. Jos katsotaan näitä varsinaisia kunniakansalaisia, jotka tälläkin palstalla aiheuttaa närästystä niin luvut onkin jo ihan toista.

Työllisyysprosentti olis asianmukaisempi mittari, koska kaikenmaailman kursseilla ja työpajoilla noita työttömiä siivotaan pois tilastoista. Mut on kivempi puhua työttömyysprosentista, kun se ei anna niin masentavaa kuvaa. Ja toki tuossa luvussa on mukana nämä oikeasti töitä tekevät ja yhteiskunnastaan kiinnostuneet yksilöt. Jos katsotaan näitä varsinaisia kunniakansalaisia, jotka tälläkin palstalla aiheuttaa närästystä niin luvut onkin jo ihan toista.

Jotain kauttahan sinne työelämään ajaudutaan. Esim. Opiskelujen, kaikenmaailman kurssien ja työpajojen kautta.

Jotain kauttahan sinne työelämään ajaudutaan. Esim. Opiskelujen, kaikenmaailman kurssien ja työpajojen kautta.

Silti ne työllisyyslukemat vaan vuosi toisensa jälkeen näyttää tiettyjen kansanryhmien osalta surkeilta. Milloinkohan tämä massa-ajautuminen työelämään tapahtuu?

Tätä kun luki niin aloin muistelemaan, että mitäs se Halla-aho sanoikaan, että joutui oikeuteen....
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2200555/The-British-child-brides-Muslim-mosque-leaders-agree-marry-girl-12--long-parents-dont-tell-anyone.html
The British child brides: Muslim mosque leaders agree to marry girl of 12... so long as parents don't tell anyone

More than 1,000 of the 8,000 forced marriages of Britons each year are believed to involve girls of 15 or under

Muistaakseni tässä viimeisen parin kolmen vuoden aikana tuli joku tutkimus Helsingin maahanmuuttajien työllisyydestä, josta selvisi, että pohjois-afrikkalaisten työttömyysprosentti on jotain 28 %:n luokkaa ja muilla afrikkalaisilla 25 %. Työllisyys % oli molemilla n 45. Venäläisillä vastaavat luvut oli työttömyys ~ 18 % ja työllisyys 55-60 %. Koitan joskus kaivaa sen tutkimuksen jostain..

edit.

Tässä. (Paljon muitakin mielenkiintoisia demograafeja. 2011 julkaistu, mutta aika paljon vanhoja statseja.)

http://www.hel2.fi/tietokeskus/julkaisut/pdf/11_12_15_Tilastoja_41_Ranto.pdf

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Muistaakseni tässä viimeisen parin kolmen vuoden aikana tuli joku tutkimus Helsingin maahanmuuttajien työllisyydestä, josta selvisi, että pohjois-afrikkalaisten työttömyysprosentti on jotain 28 %:n luokkaa ja muulla afrikalla 25 %. Työllisyys % oli molemilla n 45. Venäläisillä vastaavat luvut oli työttömyys ~ 18 % ja työllisyys 55-60 %. Koitan joskus kaivaa sen tutkimuksen jostain..

Niinjoo. Mä unohdin tossa päätelmässäni, että nämä tummemmat steissihengaajat ovat paperilla alaikäisiä ja syntyneet 1.1. Niitähän ei taideta työikäisiksi täten laskea.

http://www.halla-aho.com/scripta/tyollistymisesta.html

"Maassamme asuvien Somalian kansalaisten työllisyysaste on 13,2%. Koska somaleita näkee usein tulkkeina, monikulttuurikoordinaattoreina ja vastaavina, on syytä olettaa, että "oikeissa" (ts. muitakin kuin työntekijää itseään hyödyttävissä) töissä heitä on huomattavasti vähemmän. Huonommin menee ainoastaan irakilaisilla (13,1%) ja myanmarilaisilla (9,8%), joskin viimemainittuja on Suomessa niin vähän, että luvut eivät välttämättä ole vertailukelpoisia."

Siitä vaan disgust purkamaan halliksen vääriä väitteitä.

http://www.halla-aho.com/scripta/tyollistymisesta.html

"Maassamme asuvien Somalian kansalaisten työllisyysaste on 13,2%. Koska somaleita näkee usein tulkkeina, monikulttuurikoordinaattoreina ja vastaavina, on syytä olettaa, että "oikeissa" (ts. muitakin kuin työntekijää itseään hyödyttävissä) töissä heitä on huomattavasti vähemmän. Huonommin menee ainoastaan irakilaisilla (13,1%) ja myanmarilaisilla (9,8%), joskin viimemainittuja on Suomessa niin vähän, että luvut eivät välttämättä ole vertailukelpoisia."

Siitä vaan disgust purkamaan halliksen vääriä väitteitä.

Jussi Hallusinaatio voi sanoa mitä tahansa. Mä kaivan mun tilastot ja faktat aina muualta. Ja mitä noihin somppuihin tulee, niin en mä väitä vastaan. Aika sama mulle..

Tuossa pari postia ylempänä linkitin työllisyyslukuja pohjois-afrikkalaisista, afrikkalaisista yleisesti ja venäläisistä. En viitannut sanallakaan somppuihin, irakilaisiin tai myanmarilaisiin, joten en tiedä miksi osoitit ton linkin mulle.

Jussi Hallusinaatio voi sanoa mitä tahansa. Mä kaivan mun tilastot ja faktat aina muualta. Ja mitä noihin somppuihin tulee, niin en mä väitä vastaan. Aika sama mulle..

Tuossa pari postia ylempänä linkitin työllisyyslukuja pohjois-afrikkalaisista, afrikkalaisista yleisesti ja venäläisistä. En viitannut sanallakaan somppuihin, irakilaisiin tai myanmarilaisiin, joten en tiedä miksi osoitit ton linkin mulle.

somaleista lienee validia puhua tässäkin kohtaa siksi, että he ovat suurimpia mamu-ryhmiä, joita tänne tulee.

kenellekään ei liene uusi tieto esimerkiksi se, että vaaleaihoisen länsimaalaisen työllisyysprosentti on korkea tai että pohjois-afrikkalaiset ovat kaikkineen toivotumpaa sakkia kuin afrikan sarven jämät...

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012091216065997_ul.shtml Taas islam vauhdissa. Moni noista moniosaaijsta on "opiskelijoita" tai "eläkeläisiä" tai sitten suojatyöpaikassa, näillä toimenpiteillä ne kaunistelee noita tilastoja.
"Mellakka alkoi Benghazissa myöhään tiistaina. Raivostunut väkijoukko esitti vastalauseensa internetiin ladatusta videosta, jossa profeetta Muhammed harrastaa seksiä ja kehottaa verilöylyihin. Edustustoon heitettiin muun muassa polttopulloja." - IS 12.09.2012

Eli elokuvassa kehotetaan verilöylyihin ja kansa päättää marssia kaduille ja aloittaa sellaisen. Eikös niiden pitänyt olla lapsia, jotka ottavat elokuvista mallia? Ei ihme, että riehuviin muslimeihin viitataan yleisesti "nuorisona".

Yllättäen somalit taas asialla. Uga Uga!

"Nyt pidätetty nainen on Suomen kansalainen, ja hän on somalitaustainen kuten muutkin epäillyt." Kulttuurin värinää Suomen kansalle :face:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091216067592_uu.shtml

Tuohan onkin näppärää. Kasvatetaan aluksi täällä missä on sille hyvät puitteet, eli saadaan vaffoja sotureita. Sitten itse "koulutus" tapahtuu alguidojen päämajassa. Sieltä sitten kun tulevat takaisin vieläkin suomen kansalaisina mutta käyneet katsomassa sitä "omaa maata" vähän aikaa, niin ovatkin paperilla suomalaisia ja kun seuraavaan koneeseen astuvat niin ei kukaan epäile, että maailman parhaasta maasta tulleet suomalaiset olisivat terroristeja.
Ei ne ihan tyhmiä ole ei. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom