Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En usko että muslimimaissa ei olis keskinäistä väkivaltaa ollenkaan, niistä ei vaan täälläpäin uutisoida mutta veikkaan et sitä on ja siksi on ihan typerää verrata suomalaisten tekemiä väkivaltarikoksia muslimien joukkomellakointiin. Hae parempia vertauskohtia, noi ei oikeen uppoa.

En perusta väittämiä uutisointeihin vaan puhtaisiin tilastoihin ja tutkimuksiin, joita olen tänneki linkittänyt. Käännät sen miten päin tahansa, niin täällä rauhallisessa pohjolassa on väkivalta- ja henkirikoksia enemmän kuin muslimimaissa (suhteessa väkilukuun).

En perusta väittämiä uutisointeihin vaan puhtaisiin tilastoihin ja tutkimuksiin, joita olen tänneki linkittänyt. Käännät sen miten päin tahansa, niin täällä rauhallisessa pohjolassa on väkivalta- ja henkirikoksia enemmän kuin muslimimaissa (suhteessa väkilukuun).
Et ole esittänyt ainuttakaan tilastoa josta tällaista kävisi ilmi. Etkä voikaan koska tuo väite ei pidä paikkaansa. Onhan se nyt päivänselvää että esim tämän hetken Egyptissä tai Libyassa tapahtuu kertaluokkia enemmän väkivaltaa kuin Suomessa.

Ottaen huomioon, että muslimimaissa eletään uskoen kivikautisiin kirjoituksiin niin epäilen tilastoinnin olevan lähelläkään sitä mitä länsimaissa. Toisaalta taas se, mikä katsotaan täällä Euroopassa henkirikokseksi ja väkivallaksi- kuten kunniamurhat, tyttöjen ympärileikkaukset, lapsiavioliitot, alaikäisiin sekaantumiset ja muut kunnian ja uskon nimissä tapahtuvat väkivallanteot- eivät taas monissa muslimimaissa ole rikoksia lainkaan.

Mut kun usko on luja niin mustakin muuttuu valkoiseksi.

Et ole esittänyt ainuttakaan tilastoa josta tällaista kävisi ilmi. Etkä voikaan koska tuo väite ei pidä paikkaansa. Onhan se nyt päivänselvää että esim tämän hetken Egyptissä tai Libyassa tapahtuu kertaluokkia enemmän väkivaltaa kuin Suomessa.

Olet väärässä etkä ole lukenut n. parin kuukauden takaisia keskusteluja. Linkitin suoraan tilastoja, joista ilmeni henkirikokset suhteessa väkilukuun.

- - - Updated - - -

Ottaen huomioon, että muslimimaissa eletään uskoen kivikautisiin kirjoituksiin niin epäilen tilastoinnin olevan lähelläkään sitä mitä länsimaissa. Toisaalta taas se, mikä katsotaan täällä Euroopassa henkirikokseksi ja väkivallaksi- kuten kunniamurhat, tyttöjen ympärileikkaukset, lapsiavioliitot, alaikäisiin sekaantumiset ja muut kunnian ja uskon nimissä tapahtuvat väkivallanteot- eivät taas monissa muslimimaissa ole rikoksia lainkaan.

Mut kun usko on luja niin mustakin muuttuu valkoiseksi.

Nimenomaan. Sä sen sanoit.. "kun usko on luja niin mustakin muuttuu valkoiseksi". Eli like wise. Sä elät siinä uskossa, että kaikissa muslimimaissa kunniamurhat, tyttöjen ympärileikkaukset, lapsiavioliitot, alaikäisiin sekaantumiset ja muut kunnian ja uskon nimissä tapahtuvat väkivallanteot ovat yleisesti hyväksyttyjä ja sallittuja. Näin on joissain sairaissa kolkissa, mutta tavan muslimi tuomitsee nämä teot. Se on sama kuin jos jossain etelän maassa sanotaan, että suomalaiset on kaikki juoppoja vaimonhakkaajia.

Olet väärässä etkä ole lukenut n. parin kuukauden takaisia keskusteluja. Linkitin suoraan tilastoja, joista ilmeni henkirikokset suhteessa väkilukuun.

- - - Updated - - -

Nimenomaan. Sä sen sanoit.. "kun usko on luja niin mustakin muuttuu valkoiseksi". Eli like wise. Sä elät siinä uskossa, että kaikissa muslimimaissa kunniamurhat, tyttöjen ympärileikkaukset, lapsiavioliitot, alaikäisiin sekaantumiset ja muut kunnian ja uskon nimissä tapahtuvat väkivallanteot ovat yleisesti hyväksyttyjä ja sallittuja. Näin on joissain sairaissa kolkissa, mutta tavan muslimi tuomitsee nämä teot. Se on sama kuin jos jossain etelän maassa sanotaan, että suomalaiset on kaikki juoppoja vaimonhakkaajia.

Joissa sun aika yksiselitteisesti todettiin olevan täysin väärässä niin minun, Jussi Halla-ahon sekä tämän asiantuntijaprofessorin tulkinnoin.

Ja jos kiihkoltasi olisit vaivautunut lukemaan mun postin niin siinä sanottiin:
monissa muslimimaissa ole rikoksia lainkaan

eikä suinkaan että kaikissa.

Mun mielestä sä oot vähän höpsö ku lähdet vertailemaan väkivallan ja murhien suhteen maita, joissa toisessa ihmisen tappaminen on aina rikos ja toisessa sallittua kun se perustuu satukirjaan. Mut what ever floats your boat, mate. Keep on believing!!

Joissa sun aika yksiselitteisesti todettiin olevan täysin väärässä niin minun, Jussi Halla-ahon sekä tämän asiantuntijaprofessorin tulkinnoin.

Enkös mä jo kerran kyykyttäny sua tämän asian tiimoilta.. mehän jäätiin siihen, ettet sinä vastannut enää mun suoriin kysymyksiin vaan menit henkilökohtaisuuksiin ja aloit lapselliseksi.

Muistin virkistämiseksi lainaan itse itseäni:

Tahallisen väkivallan seurauksena kuolleiden vuotuinen määrä väestön 100 000 henkeä kohti, Suomea väkivaltaisempia maita Euroopassa ovat:

Venäjä, Kazakstan, Ukraina, Valko-Venäjä, Latvia, Moldova, Liettua, Viro, Albania, Georgia, Turkki, Azerbaidza, Romania, Bulgaria, Montenegro, Armenia, Serbia.

Suomi on Euroopassa väkivaltaisempi kuin:

Unkari, Bosnia, P-Irlanti, Skotlanti, Makedonia, Belgia, Kroatia, Kypros, Slovakia, Portugal, Puola, Luxemburg, Slovenia, Kreikka, Tsekki, Italia, Ruotsi, Espanja, Alankomaat, Kosovo, Tanska, Malta, Sveitsi, Irlanti, Itävalta, Norja, Ranska, Englanti, Saksa ja Islanti.

Nyt ei siis puhuta mistään litsareista vaan kuolemista. Ottaen huomioon, että lähes kaikissa näissä maissa maahanmuuttajia on suhteellisesti moninkertainen määrä Suomeen verrattuna, niin aika monen argumentti maahanmuuttajien väkivaltaisuudesta menee uusiksi. Suomi on siis itä-euroopan maiden jälkeen väkivaltaisin maa verrattuna koko loppu Eurooppaan.

Tämän lisäksi henkirikoskuolleisuuden keskitaso Euroopassa on suurempi kuin Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa, jotka ovat pääosin muslimien asuttamia.

http://www.optula.om.fi/Satellite?bl...pplication/pdf

Mutta joo. I keep on believing parempaan maailmaan.. ei tässä muu auta.

Enkös mä jo kerran kyykyttäny sua tämän asian tiimoilta.. mehän jäätiin siihen, ettet sinä vastannut enää mun suoriin kysymyksiin vaan menit henkilökohtaisuuksiin ja aloit lapselliseksi.

Niin me jäätiin siihen, että mä perustellusti ja oikeutetusti kutsuin sua valehtelijaksi. Sen keskustelun pystyy tosiaan kaikki halukkaat tarkistaa.

Disgust: Onkohan kukaan tehnyt tilastoa siita mika on riski joutua vakivallan kohteeksi tuntemattoman henkilon toimesta? Suomen kansallinen urheilulaji, ts. juoppojen puukkohipat jollain mokilla viikon ryyppyputken jalkeen ei kuitenkaan lisaa vaeston turvattomuuden tunnetta, joten noin kokonaisuudessaan ovat aika harmiton vakivallan muoto, vaikka tietty laheisia varmaan koskettavatkin.

Tämäkin menee henkilökohtaisuuksiin (taas), koska onko jotain muuta tapaa kysyä nimimerkiltä Disgust jotain?

Nojoo, siis itse kysymykseen: Oletko koskaan käynyt disgust ranskassa tai saksassa? koska jo pelkän 2 viikon lomailun perusteella voinen oman näkemyksenni esittää tuosta väkivaltatilastosta. Minun (siis tässä ei tilastot ole mitään) mielestäni en nähnyt lomani aikana juuri yhtään poliisia. Tästä vetäsin rapsakan päätelmän, että myöskään mikään "pikku rikos" (kuten kännipäissään vaimoa turpaan vetäminen) tuskin niin usein poliisin korviin ja sitä kautta tilastoihin kantautuu. Mut hei, tää onki vaan mun mielipide.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Disgust: Onkohan kukaan tehnyt tilastoa siita mika on riski joutua vakivallan kohteeksi tuntemattoman henkilon toimesta? Suomen kansallinen urheilulaji, ts. juoppojen puukkohipat jollain mokilla viikon ryyppyputken jalkeen ei kuitenkaan lisaa vaeston turvattomuuden tunnetta, joten noin kokonaisuudessaan ovat aika harmiton vakivallan muoto, vaikka tietty laheisia varmaan koskettavatkin.

Pitää osittain paikkansa. Ei täällä tarvi pelätä yöllä kaduilla kulkiessa, mutta liian usein kuitenkin saa lukea lehdistä varsinkin viikonlopun öille sattuneista pahoinpitelyistä, joissa uhreina on usein tuntematon henkilö. Viina tässäkin näyttelee isoa osaa..

Mutta harvoin (toki poikkeuksia on) sitä kuulee / lukee, että ulkomailla olisi suomalainen joutunut minkäänlaisen rikoksen uhriksi. Otetaan nyt esimerkkinä vaikka Egypti, Tunisia tai Turkki, joissa kaikissa käy yhteensä miljoonatasolla turisteja vuosittain ja ihan turvallistahan noissa maissa on olla.

Tämäkin menee henkilökohtaisuuksiin (taas), koska onko jotain muuta tapaa kysyä nimimerkiltä Disgust jotain?

Nojoo, siis itse kysymykseen: Oletko koskaan käynyt disgust ranskassa tai saksassa? koska jo pelkän 2 viikon lomailun perusteella voinen oman näkemyksenni esittää tuosta väkivaltatilastosta. Minun (siis tässä ei tilastot ole mitään) mielestäni en nähnyt lomani aikana juuri yhtään poliisia. Tästä vetäsin rapsakan päätelmän, että myöskään mikään "pikku rikos" (kuten kännipäissään vaimoa turpaan vetäminen) tuskin niin usein poliisin korviin ja sitä kautta tilastoihin kantautuu. Mut hei, tää onki vaan mun mielipide.

Kyllä oon käynyt ja asunut toisessa maassa. En ole pistänyt huomiolle tuota poliisihommaa. Voi se olla näinkin. Kuinka paljon noita sitten jää tilastoimatta, sitä ei kukaan tiedä. Kuten ei myöskään tiedetä kuinka moni suomalainen nainen jättää ilmoittamatta poliisille, kun oma mies / poikakaveri veti turpaan?

Kyllä oon käynyt ja asunut toisessa maassa. En ole pistänyt huomiolle tuota poliisihommaa. Voi se olla näinkin. Kuinka paljon noita sitten jää tilastoimatta, sitä ei kukaan tiedä. Kuten ei myöskään tiedetä kuinka moni suomalainen nainen jättää ilmoittamatta poliisille, kun oma mies / poikakaveri veti turpaan?

Niin siis tuohan se onkin se kysymys, että jos verrataan kahta maata, niin kummassa maassa jätetään enemmän ilmoittamatta. Tähän toisaalta tuskin on mitään vastausta jota varmana voi pitää.

Ja Suomen tilastoihin palatakseni, niin en tiedä miten esimerkiksi veli venäläisten lisääntyminen on tilastoja rukannut. Tuppaavat olemaan vähän ärhäköitä kännissä. Ja jo viitisen vuotta sitten eräässä nimeltämainitsemattomassa itä-helsinkilälisessä kuppilassa näitä veijareita palloili aikamoiset määrät. (ei siis sinänsä se taitaa olla kulttuuri, että vodkapäissään vetästään nenukkiin kaveria ja sit kyräillään viikko töissä krapulassa :D)

Niin ja kysymys on se, että kuinka paljon tätä kännissä vaimoa turpaanvetämistä esiintyy Suomessa verrattuna nyt esim mainitsemaasi Ranskaan? Ottaen huomioon suomalaisen juomakulttuurin vs Ranskan vastaavan.. Suomalaiset miehet kuitenkin kun vetävät niitä örrimörrikännejä eri tavalla kuin ranskalaiset. Tämäkin siis vain mun mielipide.

Linkitä mulle tähän se tilasto josta näkyy että tällä hetkellä Egyptissä ja Libyassa tapahtuu vähemmän väkivaltaa kuin Suomessa.

Täytyyhän ihmisen nyt olla aivan täysin jälkeenjäänyt jos edes kuvittelee että tuollainen väite voisi olla totta.

Kun tuo linkki ei oikein toimi, niin onko kyseessä tämä: http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=Verkko17_Lehti_2011.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1295264552549&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

En kyllä nyt ihan tiedä harittaako sinulla silmissä vai mitä. Islamilaisesta maailmasta Suomea vähemmän tahalliseen väkivaltaan kuolleita on vain 7 maassa tuon tilaston mukaan. Nämäkin tilastot ovat vuodelta 2004 ja ainakin kahden kohdalla näistä voisi veikata tilanteen muuttuneen melko reilusti ja huonompaan suuntaan. Tuo väitteesi, että Suomessa on enemmän väkivaltarikoksia kuin muslimimaissa ei siis pidä alkuunkaan paikkansa. Muslimienemmistöisiä maita kun on hieman enemmän kuin nuo 7.

Mielenkiintoista tosin sinänsä, että kaikki nuo 7 ovat maita, joissa käy paljon länsimaisia turisteja.

Linkitä mulle tähän se tilasto josta näkyy että tällä hetkellä Egyptissä ja Libyassa tapahtuu vähemmän väkivaltaa kuin Suomessa.

Täytyyhän ihmisen nyt olla aivan täysin jälkeenjäänyt jos edes kuvittelee että tuollainen väite voisi olla totta.

Eihän kukaan ole juuri tästä hetkestä puhunut yhtään mitään. Hönö. Yleensä tilastot ja otannat on pidemmältä aikaväliltä u know. Nyt eletään muutosten aikaa arabimaissa ja veri valitettavasti vuotaa. Ja veri ei vuoda kansan keskuudessa vaan poliittisista syistä. Nyt olikin kyse kulttuurillisista eroista, ja miten väkivaltaa näkyy Suomessa ja muualla. Yleisesti.

...Tai epätoivon vimmalla barbaarista uskontoaan ja barbaarisia sukulaiskansojaan puolusteleva tapaus.

Kun tuo linkki ei oikein toimi, niin onko kyseessä tämä: http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=Verkko17_Lehti_2011.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1295264552549&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

En kyllä nyt ihan tiedä harittaako sinulla silmissä vai mitä. Islamilaisesta maailmasta Suomea vähemmän tahalliseen väkivaltaan kuolleita on vain 7 maassa tuon tilaston mukaan. Nämäkin tilastot ovat vuodelta 2004 ja ainakin kahden kohdalla näistä voisi veikata tilanteen muuttuneen melko reilusti ja huonompaan suuntaan. Tuo väitteesi, että Suomessa on enemmän väkivaltarikoksia kuin muslimimaissa ei siis pidä alkuunkaan paikkansa. Muslimienemmistöisiä maita kun on hieman enemmän kuin nuo 7.

Mielenkiintoista tosin sinänsä, että kaikki nuo 7 ovat maita, joissa käy paljon länsimaisia turisteja.

Eikö ole ihan luonnollista, että turistit käy niissä turvallisemmissa maissa?

Taisi tuo linkki olla joo. Viittasin siihen kohtaan, jossa mainittiin, että Euroopan keskitaso on henkirikostilastoissa korkeammalla kuin Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä. Tuon kaavion mukaan (sivu 43, kuva 9.2) Suomi on melkein puolessa välissä kaikki Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan maat mukaan lukien. Eli pahoittelen väärää ja kärjistettyä sanomaani, että Suomi olisi väkivaltaisempi kuin kaikki muslimimaat. Noissa 7 maassa väkiluku on yhteensä melkein 140 miljoonaa, eli on siellä aikamoinen muslimiväestö jossa on alhaisemmat henkirikosluvut kuin Suomessa.

Noista tilastoista selvisi myös aika hyvin se mitä aiemmin sanoin, kun joku sanoi muslimien olevan maailman väkivaltaismpia, niin koko Amerikassa pohjoisesta, väli- ja Etelä-Amerikkaan on moninkertaiset henkirikoskuolemat kuin missään muslimimaassa. Esim Salvadorissa 37 per 100 000 asukasta, Guatemalassa 24, Kolumbiassa 46 ja Brasiliassa 27 / 100 000. Kun arabimaista korkeimmalla olevalla sama luku on Algerialla 10 ja perässä tulevat Jordania 7 ja Palestiina 4 / 100 000. Ja mitä uskontoa näissä Ameriikan maissa edustetaan ja vielä hyvinkin hartaasti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom