Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

400kilsaa ajelua kohta edes kunha saan aamupalan syätyä

Ihme autottomat. Kairaan voi onneksi luottaa tässä asiassa.

Teiän rahat menee kaikenmaailmaan roheiiniasteroideihin. Hyi teitä!

Ei köyhällä ole varaa autoon ;)

Ei mene.. Pelastaiskohan edes ne minun sisäisesti mätänevän kroppani..?:D

Huomenia huomenia. :) Tänään ja huomenna vielä töitä, sit viikonlopun viettoa. :dance2: Jaksaa, jaksaa!

Jospa kohta jaksais lähteä polkemaan jonku reilun 30 kilsaa, niin iltapäivälle jäis enää salitreeni ja 25 kilsaa polkemista.

Nyt väsyttää niin paljon, et meinaa tulla itku. Yritän muistella millasta oli nukkua 8 h putkeen...

8h putkeen nukkuminen on semmosta, että herätessä meinaa tulla itku raavaallekkin miehelle. Nimim. eilen 22:20 maata ja kaamealla tuskalla 7:40 ylös

No, ens yönä sitte 13h!

Ei köyhällä ole varaa autoon ;)

Ei mene.. Pelastaiskohan edes ne minun sisäisesti mätänevän kroppani..?:D

Huomenta! Mie luulen, että mitä hienompi auto, niin sitä varmemmin se kerää miesten katseita. Pätee melko moneen asiaan mistä miehet on innoissaan. Hyvä kroppa on vähän sama asia. Naisilla kiinnosta niin hirveästi, mutta miehet kuolaa toisiaan. :D Ei siinä toki mitään väärää ole, kunhan tiedostaa tämän. Mie en aio.

Kohta kaks viikkoa salitaukoa. Helevetin siistiä. Vkonloppuna ois ehotelma, että pitäis lähteä Ouluun pelaa Fifaa. :D

Huomenta! Mie luulen, että mitä hienompi auto, niin sitä varmemmin se kerää miesten katseita.

Näin on. Sama mopolla. Miestenpääthän sillä ajelemalla vaan kääntyy.

Huomenta :) Ei se tuo farkku kyllä mikään miesmagneetti ole, eikä niitä miehiä käsittääkseni autolla saa? Mutta elämää se helpottaa kyllä. Paitsi sillon ku pitää maksaa vakuutukset :D

Tänään pitäis saada kämppä lopullisesti pakettiin ja huomenna startata kohti uutta tuntematonta. Jyväskylän kaverit on kyllä nyt vähä feidanneet. Vantaalla on vastassa mieletön kasa ihania muuttomiehiä ja -naisia, mutta Jkl himmaa. Soitan kohta sille mun stalkkerille, se varmaan tulis mielellään auttamaan...

Kollegahan se nyt sitten kertoi syyn tuohon mun parin päivän unettomuuteen.
Mun tekee kuulemma mieli ulvoa -Olishan se pitänyt arvata :jahas:

kuutamo21485270.webp

Mun ketokokeilu loppu kyllä tänään, 3viikkoo sitä kesti. Ei riitä, että päätä särki melkein joka päivä ja mikään ruoka ei maittanu, vaan eilen illalla iski vielä sellanen vatsakipu päälle pariks tunniks, että meinas taju lähtee. Takasi VHH:lle.

Kollegahan se nyt sitten kertoi syyn tuohon mun parin päivän unettomuuteen.
Mun tekee kuulemma mieli ulvoa -Olishan se pitänyt arvata :jahas:

Ei kai ketut ulvo? Mä oon jopa ihmetelly miten hyvin oon nukkunu vaikka on täyskuu. Yleensä menee ihan pyörimiseks. Jotain lievää kuuhulluutta.

Huomenta! Mie luulen, että mitä hienompi auto, niin sitä varmemmin se kerää miesten katseita. Pätee melko moneen asiaan mistä miehet on innoissaan. Hyvä kroppa on vähän sama asia. Naisilla kiinnosta niin hirveästi, mutta miehet kuolaa toisiaan. :D Ei siinä toki mitään väärää ole, kunhan tiedostaa tämän. Mie en aio.

Kohta kaks viikkoa salitaukoa. Helevetin siistiä. Vkonloppuna ois ehotelma, että pitäis lähteä Ouluun pelaa Fifaa. :D

Nojoo, niinhän tuo taitaa olla noiden autojen kanssa. Mutta tulisikohan sitä edes itselle hyvä mieli jos olisi kiesi alla, harkinnan arvoinen paikka. Tuosta kropasta olen hieman eri mieltä, tuntuu että naiset kiinnostuu kyllä hyvästä kropasta vaikkei päässä olisikaan juuri mitään (älkää ottako yleistyksenä:) ). Mutta sit on taas niitä verbaalisesti lahjakkaita miehiä niin heidän tapauksessaa se kroppa ei ole niin pakollinen kunhan on edes siedettävällä asteella (ei biggest loser mallia). Helppohan sinulla on kun sinulla tuntuu molemmat olevan hallussa, ihmekään että täällä nää naiset mouruaa kylään ;)

Millonhan sitä tulis ite lähettyä taas Ouluun. Olis siellä varmaan kaverilla taas yöpaikkakin valmiina kun vaan sais aikaiseksi. Eksäkin varmaan majoittais, mut siihen mä en enää ryhdy..

Mä oon vetäny vuoroviikoin, 4viikon loman (salittomuuden) jälkeen viikkoa salia, viikko kipeenä, viikko salia, viikko kipeenä, ja nyt tää viikko salia. Onkohan ens viikolla taas sairastelun aika..? Toivon mukaan ei..

Back
Ylös Bottom