Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihme autottomat. Kairaan voi onneksi luottaa tässä asiassa.
Teiän rahat menee kaikenmaailmaan roheiiniasteroideihin. Hyi teitä!
Nyt väsyttää niin paljon, et meinaa tulla itku. Yritän muistella millasta oli nukkua 8 h putkeen...
Ei köyhällä ole varaa autoon ;)
Ei mene.. Pelastaiskohan edes ne minun sisäisesti mätänevän kroppani..?:D
Huomenta! Mie luulen, että mitä hienompi auto, niin sitä varmemmin se kerää miesten katseita.
Ei se tuo farkku kyllä mikään miesmagneetti ole, eikä niitä miehiä käsittääkseni autolla saa? Mutta elämää se helpottaa kyllä. Paitsi sillon ku pitää maksaa vakuutukset :DMoi söpöliinit.
Räpläsin eilen varmaan kaksi tuntia muhkeita, ja terhakoita tissejä. Oli tosi kivaa. Poistattaa kivasti stressiä.
Nyt aamukahvit, ja aamukakka.
Siinä tuli muutama elinvuosi lisää, olen kateellinen. Tissit on parhautta!Moi söpöliinit.
Räpläsin eilen varmaan kaksi tuntia muhkeita, ja terhakoita tissejä. Oli tosi kivaa. Poistattaa kivasti stressiä.
Sama! Paitsi kakalle ei ehi.
Siinä tuli muutama elinvuosi lisää, olen kateellinen. Tissit on parhautta!
Surullista on se, että 5pv lomaa jäljellä :(
Kollegahan se nyt sitten kertoi syyn tuohon mun parin päivän unettomuuteen.
Mun tekee kuulemma mieli ulvoa -Olishan se pitänyt arvata :jahas:
Huomenta! Mie luulen, että mitä hienompi auto, niin sitä varmemmin se kerää miesten katseita. Pätee melko moneen asiaan mistä miehet on innoissaan. Hyvä kroppa on vähän sama asia. Naisilla kiinnosta niin hirveästi, mutta miehet kuolaa toisiaan. :D Ei siinä toki mitään väärää ole, kunhan tiedostaa tämän. Mie en aio.
Kohta kaks viikkoa salitaukoa. Helevetin siistiä. Vkonloppuna ois ehotelma, että pitäis lähteä Ouluun pelaa Fifaa. :D
). Mutta sit on taas niitä verbaalisesti lahjakkaita miehiä niin heidän tapauksessaa se kroppa ei ole niin pakollinen kunhan on edes siedettävällä asteella (ei biggest loser mallia). Helppohan sinulla on kun sinulla tuntuu molemmat olevan hallussa, ihmekään että täällä nää naiset mouruaa kylään ;)