Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo autoa, bussilla ja pyörällä pääsee. Harvoin juon. Ruokaan ja harrastuksiin menee kyl fyrkkaa.

Älä huoli Ephestä, minähän en ole koskaan omistanut autoa, ajokortti kyllä löytyy... Pyörällä ja bussilla todellakin pääsee. Mä en edes tiedä mihin mun rahat menee, mutta menee ne silti aina..

Älä huoli Ephestä, minähän en ole koskaan omistanut autoa, ajokortti kyllä löytyy... Pyörällä ja bussilla todellakin pääsee. Mä en edes tiedä mihin mun rahat menee, mutta menee ne silti aina..

Joo-oh, aina ne kummasti tililtä häipyy vaikka ei mitään muka ostakkaan...

Huomenna on leipomispäivä, valmistunee pikkupizzoja, omenapiirakkaa ja juustokakkua. :kuola: :D Ephe, pysy housuissasi.

Ihme autottomat. Kairaan voi onneksi luottaa tässä asiassa.

Teiän rahat menee kaikenmaailmaan roheiiniasteroideihin. Hyi teitä!

Iltoja.
Miksi on jo huominen?! Mun piti mennä oikein ajoissa nukkuun, muttei kyllä väsytä vielä yhtään :jahas:

Hyvä mainos vielä noihin autoihin liittyen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en oo ainoa yöllä yksinäinen :D Tutun FB-päivitykset viimeisen tunnin ajalta (ovat vielä kaikille julkisia)

"on wiskii,kaljaa,lonkewrooo,konjakkii,wiskiiu kne"
"kuka tahtoo hellyyttä ja hellää suudelmaa"
"JOS KUKAT ALKAKAA KYLMETETTYÄ ON TYTÖN HEELPPO TULLA WIEREEN JA SAADAA LÄMPÖÄ PUH O4x 5451 xxx"
"KUKA LÄHTEE KOTKAN YMPÖRÖISHI.MIE MAKSAN."
"PUH O4x 5451 xxx"
"KUKA PELKÄÄ RAKASTAA"
"MIE OON KOTKALAINEN POIKAMIES JOKA KAPAA LÄMMINTÄ SEURAA ELÄMÄNKUMPPASIKSE04x 54 51 xxx"
"MMMIUN PUH O4x 5451 xxx KULULUT Mksetaaa"

Tässä vielä parit biisilinkitykset välissä... Huomenna varmaan mukava havahtua omiin statuksiin :D

^ Hehe joo-o :lol2: Pientä myötähäpeääkin pukkaa. Viina ja Facebook eivät sovi kovin hyvin yhteen :D

Back
Ylös Bottom