Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääsen aina tähän ketjuun, kun olen tunnin jäljessä. Nyt on kurkku vähän arka, kun joutui keskustelemaan (=huutamaan) kilpaa huoneellisen espanjalaisia kanssa. Suomalaisista lähtee yhtä kova melu vasta juuri ennen baariin siirtymistä.

Serranon perhe? :D

Mitä mieltä Daiina musiikin ystävänä on atonaalisuudesta?

Mun mielestä ihan järkyttävää keinotekoista paskaa, missä vallitsee vain yksin tunnetila käytännössä koko ajan.

Mitä hompit?

Wazzup, dude?

Mitä mieltä Daiina musiikin ystävänä on atonaalisuudesta?

Mun mielestä ihan järkyttävää keinotekoista paskaa, missä vallitsee vain yksin tunnetila käytännössä koko ajan.

Mitä anaali... eiku, ny menee jo silmät lupsulleen. Mietin asiaa yön yli. :zzzz:

Mikä on atonaalisuus? Ei jaksa kuuklettaa, snuukkeri keske..

Atonaalisuus on sitä kun jotkin säveltäjät luulivat että kaikki oikea musiikki on jo tehty ja rupesivat sen johdosta säveltämään ihan kauheeta sielutonta paskaa.

Atonaalinen musiikki ja free jazz. Kummastakaan en oo ikinä löytäny minkäänlaisia koukkuja, niissä on varmaan yritetty oikein välttääkin sitä ettei koukkuja olisi. Jälkimmäinen voi ehkä paljon kuulostaakin siltä että menee ensimmäiseenkin kategoriaan.

Kai se on töihin taas lähettävä...

Huomenta! :)

Tänään voisi leipoa ison kasan korvapuusteja ja kantaa ne työmaalle muiden syötäväksi! Täytekakkua en jaksa tehdä, sen saa mukaan kätevämmin leipomosta. :D Palaveri siis tiedossa, ei kait sitä nyt muuten töissä tarvii käydä? Ja tässä kun on kuukauden ollut sairaslomalla niin ajattelin jatkaa velttoilua kesälomalla ensi viikolla... ;)

Ehkä tänään vois taas koittaa pikkasen palata työnteon pariin kahen viikon lomailun jälkeen, kun sain eilen yhen kirjankin, josta vois olla apua. Sopivasti taas ehtiny unohtamaan kaikki ajatukset, mitä päässä oli.

Huomenta! Kahaveeta nassundeeriin ja töihin niinku olis jo! :dance2:

[video=youtube_share;1-YiaQZz1zY]http://youtu.be/1-YiaQZz1zY[/video]

Back
Ylös Bottom