Ui ja sieltähän se tekstiviesti tuli jotta on postissa <3 loppuviikko meneekin sitten näprätessäSais posti jo tuoda mun uuden puhelimen! Alkaa kypsyä tähän E7 lagailuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ui ja sieltähän se tekstiviesti tuli jotta on postissa <3 loppuviikko meneekin sitten näprätessäSais posti jo tuoda mun uuden puhelimen! Alkaa kypsyä tähän E7 lagailuun.
No huhhuh :D Mä en siis ole kauhean tottunut pokailuihin tai mihinkään stalkkerointeihin. Ei oo tullu vastaan aiemmin. Ihan tosiaan propsit nakkaan siitä uskalluksesta, että kun näkee jonkun joka jää mieleen niin tekeekin asialle jotain eikä vaan huutorunkkaa vessan nurkassa (okei, nyt tuli epämiellyttäviä mielikuvia). Naurahdin vaan sille mielikuvalle ku vedin ite sillon illalla tosiaan kaupassa ihan vaan farkuissa ja mustassa hupparissa, huppu tiukasti päässä ja oon varmaan näyttäny ihan kajahtaneelta. Silti jääny jolleki mieleen. Mullahan tää tilanne ratkee tosiaan tosi napakasti siihen, että oon muuttamassa paikkakunnalta ja on vähän tota kumppanintynkääkin mietittynä alustavasti. Mut onhan se tavallaan imartelevaa.
Mut sä oot kyllä jääny ihan pakkomielteeksi sille mimmille jos se on neljä vuotta sua kytänny :D
Noh noh..No hiilivaunu nyt on niin saakelin komea mies että hätäkös tuolla :D
Ois pitäny sen hupiparran ni ois ollu parempi, se oli oikeesti aika hieno ilmestys!
Hetkinen, mistä sä tiedät ettei mulla ole sitä enää? Stalkkeri!!
Niin joo, kiitti hani :haart:Elä lyö ittees naamaan, menee hyvä naama ihan pilalle.
Niin joo, kiitti hani :haart:
Hmm, tulipa selvitettyä miksi ostetussa pyyheliinassa oli tarra "irroita varovasti". Repäsin sen ja joku langan pätkähän sieltä alkoi purkaantua oikein valtoimenaan. :jahas: :blondi:
Perus. Naiset tekee aina juuri päinvastoin kuin sanotaan.
Totta, pysyy vielä söpöisenäOle hyvä, hyvä ettet enempää ehtiny lyömään. :haart:

Totta, pysyy vielä söpöisenä![]()
Hmm, tulipa selvitettyä miksi ostetussa pyyheliinassa oli tarra "irroita varovasti". Repäsin sen ja joku langan pätkähän sieltä alkoi purkaantua oikein valtoimenaan. :jahas: :blondi:
Tarran ainoa tarkoitus oli varoittaa ko. tarran irroittamisesta? Oh, the irony! :lol2:
:vastarannanmirri:
Ei oo muuten mullakaan tällä hetkellä, kun aloin oikein asiaa miettimään. Tosin pari ei edes ole koko naamakirjassa niin ei ole tarttenut miettiäkäänMulla ei oo yhtäkää exää fb kaverina ja kaikki on facebookissa.

AawNo sinuu sais lyödä kyllä tosi lujaa ja viis vuotta putkeen ennen ku alkaisit edes rahtusen menettää söpöyttäsi.
Tähän kun saisi vielä pari halausta niin jaksaa loppuviikon ja sitten lomalle.com!Ystävä hädässä tunnetaan vai miten se meni :DVoin tulla halaan sua rear naked chokella!