Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikait itse iässä ole mitään tavoittelemista. Aivan sama kuinka monta numeroa naama kerää, kuhan jokaisen luvun pyörähtäessä toiseen voit rehellisesti tuntea elänees sen vuoden just niinku halusit.

En kyllä tosta rehellisyydestä voi sanoa, kun olen aika paljon köyhämpi mitä haluisin olla.

Tuosta sun aiemmasta lausahduksesta tulikin mieleeni oma tilanne. Satun nimittäin tietämään että palan elävältä, joten valelen itseäni bensalla aika ajoin.

Mukava huomata että mulla ei ehkä olekkaan foorumin paskimmat jutut sittenkään!

Hyvä teude, sano hälle terveisiä :D Muistan kyl jos joltain oon herkkuja saanu. Örgh

OMG. Mut on stalkattu. Siis oikeesti stalkattu. En osaa päättää onks tää cool vai creepy, mutta aavistuksen kallistun creepyn puolelle.

Mitä tarkoitat stalkattu?

Tyyppi on nähny mut eilen kaupassa, seurannu parkkikselle, ottanu ylös auton rekkarin, kaivanu mun tiedot sitä kautta ja otti yhteyttä. Sinänsä ihan siis rohkeaa ottaa yhteyttä ja pointsit ettei jääny vaan haahuileen, mut sehän tietää ny mis mää asun :D

Lähdetkö sen kanssa ulos? Minusta noin nohevan miehen kanssa kannattaisi lähteä. Varsinkin kun se kertoi suoraan miten löysi sinut.

OMG. Mut on stalkattu. Siis oikeesti stalkattu. En osaa päättää onks tää cool vai creepy, mutta aavistuksen kallistun creepyn puolelle.

Onko tää joku uutinen? Olit muuten eilen kuuma kun riisuit farkkuja kello 19:12. Pidin erityisesti tavastasi heittää sukat pois jalasta.

nimim. puuttuuko sukat?

Tyyppi on nähny mut eilen kaupassa, seurannu parkkikselle, ottanu ylös auton rekkarin, kaivanu mun tiedot sitä kautta ja otti yhteyttä. Sinänsä ihan siis rohkeaa ottaa yhteyttä ja pointsit ettei jääny vaan haahuileen, mut sehän tietää ny mis mää asun :D
Mä näkisin tuon kallistuvan ehkä hieman enempi sinne creepyn puolelle.

E. Tai ehkä oon kattellu liikaa leffoja joissa joku hullu seuraa autotalossa. :D

Muhahaa, eipäs tuota harmia tuo Javan tietoturva-aukko koska se koskee vain Java 7 -versiota. Itsellä on Java 6.

Muutenkin aika turha ohjelma.

Lähdetkö sen kanssa ulos? Minusta noin nohevan miehen kanssa kannattaisi lähteä. Varsinkin kun se kertoi suoraan miten löysi sinut.

Ei se kertonu, mut laskin ite yhteen 7+3 ja siitä tuli tulokseksi 10. Suunnilleen. Mut en mä lähde nyt kenenkään vieraitten kans ulos. Sitä paitsi en harrasta monen ihmisen tapailua yhtä aikaa.

Onko tää joku uutinen? Olit muuten eilen kuuma kun riisuit farkkuja kello 19:12. Pidin erityisesti tavastasi heittää sukat pois jalasta.

nimim. puuttuuko sukat?

Mitähän eilen on tapahtunu? Miks mä oisin töissä riisuutunu kesken vuoron...?

Mä näkisin tuon kallistuvan ehkä hieman enempi sinne creepyn puolelle.

E. Tai ehkä oon kattellu liikaa leffoja joissa joku hullu seuraa autotalossa. :D

No siis minunki mielestä. Mä kiinnitin huomiota kyllä sen autoon eilen illalla (henkilöä en muista vaikka nyt näin kuvankin), koska se oli muka lähdössä, mutta jäikin odottamaan ilmeisesti mua, koska veti autonsa ihan ihmeellisesti parkkiin. Sit kun ajoin siitä ohi, niin about 10 metrin jälkeen se kaarsi mun perään. Mä ajan kyl sen verran lujaa varsinki ilta-aikaan, että vissiin tuolla ympyrähelveteissä eksytin sen. Tai jotain.

Tiskitkin tiskattu, kai sitä vois kohta puoliin painella nukkumaan.

Sit kun ajoin siitä ohi, niin about 10 metrin jälkeen se kaarsi mun perään. Mä ajan kyl sen verran lujaa varsinki ilta-aikaan, että vissiin tuolla ympyrähelveteissä eksytin sen. Tai jotain.
Yritti seurata sua himaan. :D Ei rekkarin kattomiseen mitään takaa-ajokohtausta tartte. :wtf:

Tais muuten olla just Criminal Minds mikä tuli tuosta mieleen. Vai oliko CSI. No, enivei, ei ollu kuitenkaan kovin romanttinen kaveri hän.

Voin vain kuvitella miten se mies on pettyneenä hakannut nyrkeillä auton rattia, kun kadotti sinut ja sitten kotona keksinyt etsiä sinut rekkarin perusteella ja laittaa Facebookissa viestiä. Veikkaan, että se mies haluaisi viedä sinut ensitreffeillä erämökilleen. :D

Yritti seurata sua himaan. :D Ei rekkarin kattomiseen mitään takaa-ajokohtausta tartte. :wtf:

Tais muuten olla just Criminal Minds mikä tuli tuosta mieleen. Vai oliko CSI. No, enivei, ei ollu kuitenkaan kovin romanttinen kaveri hän.

Voin vain kuvitella miten se mies on pettyneenä hakannut nyrkeillä auton rattia, kun kadotti sinut ja sitten kotona keksinyt etsiä sinut rekkarin perusteella ja laittaa Facebookissa viestiä. Veikkaan, että se mies haluaisi viedä sinut ensitreffeillä erämökilleen. :D

Nyt turvat kiinni! :D

Back
Ylös Bottom