Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ovet lukkoon. :wtf:

Pakko lähtee kohta tarkistaan, et alaovi on varmasti lukossa. No, ainakin toi asunnon ovi varmasti on lukossa.

Oikeesti, ei se nyt kauhean pelottavalta ihmiseltä vaikuttanu, laittoi kuitenkin hyvin kohteliaan viestin. Uskomatonta, en siis ilmeisesti EHKÄ olekaan herra Laasasen mainitsema tyhmä ja ruma prostituoitu. Tai ehkä se just luuli mua huoraks...? Hmmm.

No niih. Taas istuin koneella koko illan. Tuntuuko, että ilta meni ohi ja taas kun herään, niin mitä teen!? Töitä. Töitä teen iltaan asti ja mitä teen sen jälkeen? Taas istun koneella koko illan. :itku:

Tyyppi on nähny mut eilen kaupassa, seurannu parkkikselle, ottanu ylös auton rekkarin, kaivanu mun tiedot sitä kautta ja otti yhteyttä. Sinänsä ihan siis rohkeaa ottaa yhteyttä ja pointsit ettei jääny vaan haahuileen, mut sehän tietää ny mis mää asun :D

Eikö kaikille ole käynyt noin joskus? Mulle ainakin. Paitsi, että se oli nainen.

No niih. Taas istuin koneella koko illan. Tuntuuko, että ilta meni ohi ja taas kun herään, niin mitä teen!? Töitä. Töitä teen iltaan asti ja mitä teen sen jälkeen? Taas istun koneella koko illan. :itku:

Älä ny, käythän sä kuitenkin salilla jossain välissä. Heh..

Älä ny, käythän sä kuitenkin salilla jossain välissä. Heh..

En ole käynyt viikkoon, olen ollut kipeänä. :( Temppelin rappaukset rapisee, edustan kivipylväät uhkaa sortua, marmormilaatat halkeilleet...

Samaa mulla. :( Pöh, olisin jo mielellään nukahtanu, mutta eí oikein väsytä tai uneta. :problemo:

Tämä on sitten omistettu sulle.

[video=youtube_share;h1Wzp_4KL_8]http://youtu.be/h1Wzp_4KL_8[/video]

Samaa mulla. :( Pöh, olisin jo mielellään nukahtanu, mutta eí oikein väsytä tai uneta. :problemo:

Kork. Kork. Tsihhh.

Jos tänään nukkuis, ku eilen en tutinut lainkaan. Olin aikani kaverini kanssa Facebookissa, kunnes tajusimme että on helpompi keskustella, läpi yön, jos pyöräilen tämän mimmin kotiin.

Jos tänään nukkuis, ku eilen en tutinut lainkaan. Olin aikani kaverini kanssa Facebookissa, kunnes tajusimme että on helpompi keskustella, läpi yön, jos pyöräilen tämän mimmin kotiin.

Aijai ku kuulostaa kivalta. Nyt syksyn tullessa alkaa taas kaipaamaan muutakin kuin niitä niin helvetin kiihkeitä panoseikkailuja. En halua olla pelkkä lihakimpale! Nyyh.

Pääsen aina tähän ketjuun, kun olen tunnin jäljessä. Nyt on kurkku vähän arka, kun joutui keskustelemaan (=huutamaan) kilpaa huoneellisen espanjalaisia kanssa. Suomalaisista lähtee yhtä kova melu vasta juuri ennen baariin siirtymistä.

Back
Ylös Bottom