Deleted member 96894
Nyt ovet lukkoon. :wtf:Nyt turvat kiinni! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ovet lukkoon. :wtf:Nyt turvat kiinni! :D
Nyt ovet lukkoon. :wtf:
Tyyppi on nähny mut eilen kaupassa, seurannu parkkikselle, ottanu ylös auton rekkarin, kaivanu mun tiedot sitä kautta ja otti yhteyttä. Sinänsä ihan siis rohkeaa ottaa yhteyttä ja pointsit ettei jääny vaan haahuileen, mut sehän tietää ny mis mää asun :D
No niih. Taas istuin koneella koko illan. Tuntuuko, että ilta meni ohi ja taas kun herään, niin mitä teen!? Töitä. Töitä teen iltaan asti ja mitä teen sen jälkeen? Taas istun koneella koko illan. :itku:
Eikö kaikille ole käynyt noin joskus? Mulle ainakin. Paitsi, että se oli nainen.
Älä ny, käythän sä kuitenkin salilla jossain välissä. Heh..
Samaa mulla. :( Pöh, olisin jo mielellään nukahtanu, mutta eí oikein väsytä tai uneta. :problemo:
No niih. Taas istuin koneella koko illan. Tuntuuko, että ilta meni ohi ja taas kun herään, niin mitä teen!? Töitä. Töitä teen iltaan asti ja mitä teen sen jälkeen? Taas istun koneella koko illan. :itku:
Kattia väsytä ikinä. Örgh
Ei näköjään. Mistä mä tällasen akun oon saanu ladattua... :face:
Jos tänään nukkuis, ku eilen en tutinut lainkaan. Olin aikani kaverini kanssa Facebookissa, kunnes tajusimme että on helpompi keskustella, läpi yön, jos pyöräilen tämän mimmin kotiin.