Nyt vittu hessu.Onks järkeä tehdä ne kyykyt sillä painolla millä tein eilen?
Vai pitäiskö lisätä pikkasen painoo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vittu hessu.Onks järkeä tehdä ne kyykyt sillä painolla millä tein eilen?
Vai pitäiskö lisätä pikkasen painoo?
AivanOn se nyt vähän eri asia olla ekaa kertaa salilla kuin useamman kuukauden salilla käynnin jälkeenkin heilutella likimain tyhjää tankoa ja olla kaikesta pihalla kuin lumiukko.
Kai sä nyt itse tunnet, jaksatko tehdä isommilla vai et. Jos jaksat, niin liian pienillä painoilla hinkkaaminen on yhtä tyhjän kanssa.
mut eiks voi lisätä jos on kympet niin vaik kahen ja puole kgn painon? Pikkuhiljaa lisätä
On se nyt vähän eri asia olla ekaa kertaa salilla kuin useamman kuukauden salilla käynnin jälkeenkin heilutella likimain tyhjää tankoa ja olla kaikesta pihalla kuin lumiukko.
mut eiks voi lisätä jos on kympet niin vaik kahen ja puole kgn painon? Pikkuhiljaa lisätä![]()
Oukeih selvä eiks pysty punnerust voi tehdä smithillä? Tai vaikka käsipainoilla?Niinhän siinä SS:n opastuksessa käsketään lisäämään joka kerta, jos olet sitä sattunut edes lukemaan. Tee siis näin vaikka muutaman kuukauden ajan pähkäilemättä joka välissä. Ja edelleen, jos teet pystypunnerrusta suunnilleen samoilla painoilla kuin kyykkyä niin luultavasti siinä kyykyssä on aivan liian vähän painoa, koska jalat ovat aika paljon suurempi ja vahvempi lihasryhmä kuin olkapäät ja silloin on parempi pistää jo alussa sen verran rautaa, että se tuntuu edes jossakin.
Ei tää voi enää olla todellista. Nyt joku mode vois puuttua jo tähän trolliin.Oukeih selvä eiks pysty punnerust voi tehdä smithillä? Tai vaikka käsipainoilla?
Oukeih selvä eiks pysty punnerust voi tehdä smithillä? Tai vaikka käsipainoilla?
Ei tää voi enää olla todellista. Nyt joku mode vois puuttua jo tähän trolliin.
No mitä sitten jos et pysty? Treenaa äläkä höpötä niin joskus pystyt.Hei kuuleppas,en ole mikään trolli mutta siis jos en pysty tekemään pystypunnerrusta tangolla+5kgn painoil?
Aivan teen semmosilla painoilla kun pystynNo mitä sitten jos et pysty? Treenaa äläkä höpötä niin joskus pystyt.

Miten kannattais treenata/vahvistaa ranteita? Mun ranteet on vitun ohuet :D toinen aristaa ajoittain muutenkin, koska ollut murtunut ja toisessa tällä hetkellä ilmeisesti joku helvetin jännetupentulehdus......
Selvä, kiitos.Aina kannattaisi välttää rannesiteiden käyttöä, ellei ne ranteet sitten kipuile joissain liikkeissä. Ite käytän vain penkissä ja ranskalaisessa punnerruksessa, enkä usko että tämä vaikuttaa mitenkään forkkujen/ranteiden vahvistumiseen, koska kuitenkin suurin osa liikkeistä tulee suoritettua ilman.
Onko muuten rannesiteiden käytöstä samanlaista ns. haittaa, kuin vyön käytöstä? Eli jos vyötä käyttää aina mavessa ja kyykyssä niin alaselkä ja vatsat ei vahvistu kunnolla. Käykö ranteille jotain, jos vaikka penkkaa aina rannetuet kädessä? Mietin lähinnä vain, että hankinko moiset kapistukset.
Silloinkun lätkää pelasin vielä niin itse kotona treenasin rannelihaksia niin että käsipainot kumpaankin käteen, ranteen polvien päälle niin että ranne mahtuu tekemään ylösalas liikeen. Ja sittenkuin nostelemaan sitä painoa. Voi tehdä vaikka samalla kun katsoo telkkua ym.Miten kannattais treenata/vahvistaa ranteita? Mun ranteet on vitun ohuet :D toinen aristaa ajoittain muutenkin, koska ollut murtunut ja toisessa tällä hetkellä ilmeisesti joku helvetin jännetupentulehdus......
Tätä kutsutaan kyynärvarsien treenaamiseksi. Rannetukia käytetään yleensä silloin jos itse ranteessa on jotain vikaa, esim. luut ovat ontot kuin pikkulinnulla tai parannellaan murtumasta tai venähdyksestä. Itse ranne ei vahvistu vaikka myytit runkkauksen positiivisista terveysvaikutuksista muuta väittäisivätkin.Silloinkun lätkää pelasin vielä niin itse kotona treenasin rannelihaksia niin että käsipainot kumpaankin käteen, ranteen polvien päälle niin että ranne mahtuu tekemään ylösalas liikeen. Ja sittenkuin nostelemaan sitä painoa. Voi tehdä vaikka samalla kun katsoo telkkua ym.