Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olkaas ny kunnolla. :D Mun kiikarit jäi sinne mökille, harmi, ois näköjään ollu niille käyttöä. Mä oikeesti toivon, että sillä ois ollut ihonväriset alkkarit jalassa, enkä siis nähnyt roikkuvaa takamusta.

Eka työpäivä takana uudessa työpaikassa, ihan jees kivalta vaikutti työtoverit ja ympäristö. :)

Kiirettä pukkaa, ettei ehdi Pakkistakaan kunnolla selailla. :D

jos BoB on band of brothers ni sen minä valitsisin. Jaa no toisaalta..tosta Generation Killistä en oo kuullukaa :o

Kyllä, Taistelutoverit. Eilen katsoin 2 ekaa jaksoa. Ja mitäs helvettiä? Samantien katsomaan Generation Kill, aivan loistava sarja! Yhtä rautaisesti tehty kuin BoB. Ja Pacific on sitten kolmas, tosin heikoin näistä kolmesta, mutta ei todellakaan huono sekään. Päädyin tosin lopulta tonnikala-kurkku-feta-tomaatti-paprika salaattiin ja Top Geariin.

Eka työpäivä takana uudessa työpaikassa, ihan jees kivalta vaikutti työtoverit ja ympäristö. :)

Kiirettä pukkaa, ettei ehdi Pakkistakaan kunnolla selailla. :D

Samat sanat tääläkinpäin tosin sellaisella erotuksella ettei kerkee selaa pakkista ollenkaa kesken työpäivän :(

Samat sanat tääläkinpäin tosin sellaisella erotuksella ettei kerkee selaa pakkista ollenkaa kesken työpäivän :(

Minäkin hyvin harvoin (ei saisi pyöriä tällaisilla sivustoilla), mutta tänään oli ainakin niin hiljaista kuin huopatossutehtaalla, niin vahingossa saattaa välillä eksyä tännekkin.

:lol2:

Kyllä, Taistelutoverit. Eilen katsoin 2 ekaa jaksoa. Ja mitäs helvettiä? Samantien katsomaan Generation Kill, aivan loistava sarja! Yhtä rautaisesti tehty kuin BoB. Ja Pacific on sitten kolmas, tosin heikoin näistä kolmesta, mutta ei todellakaan huono sekään. Päädyin tosin lopulta tonnikala-kurkku-feta-tomaatti-paprika salaattiin ja Top Geariin.

Top gear onkin noin 1000 kertaa parempi kuin tollainen moukkamainen paska kuin Band of Brothers. Yök.

Itsehän katson Amadeusta taas.

Voi hyvä jumala, että Breaking Bad oli taas hyvä. Uusin Breaking Badin jakso on aina viikon kohokohta ja en malta koskaan odottaa, että pääsen kotiin katsomaan sen.

Olipa hyvä idea pistää äiti kaulimella hieroo noita selän lihaksia ja epäkkäitä, melkein vastaa fysioterapeutin hierontaa :D

Inssi läpäisty ja nyt kuuntelemaan Expendables 2 merkeissä "AIM PACK!"

Jes jalkareenit käyty taas muutamaksi päiväksi. Huomenna kiusaan itseäni ja menen metsään pyöräilemään. En tiedä onko siitä nyt hyötyä, mutta aiva sama. Saa ainaki aeroopillista. Mä haluaisin räjäyttää mun jalat kasvuun, mut musta vaan tuntuu et ne jumii. Perkuleen kiva päivä on kyllä ollu. Töihin oli kiva mennä, salilla oli kivaa..nyt saa syödä, kello on oikeestaan vielä niin vähän, että kerkeää töllöttämään vähän töllöäkin. Mikäs tässä.

Suatana, pitäsköhän se ruveta kattomaan kolmannen kerran band of brothers läpi? Oli ihan perskeleen hyvä sarja! Harmi ku pacificissa ei vaan ollu sitä jotain, joka ois tehny siitä yhtä hyvän ku bob.

Rinta/kädet tuhottu.. hyvin kulkee :) .. Jatkuu huomenna..
..Elämä on ihan kivaa oikeassa seurassa ;)

Suatana, pitäsköhän se ruveta kattomaan kolmannen kerran band of brothers läpi? Oli ihan perskeleen hyvä sarja! Harmi ku pacificissa ei vaan ollu sitä jotain, joka ois tehny siitä yhtä hyvän ku bob.

Pitäisi. Itsehän olen katsonut reilusti yli 10 kertaa tuon läpi ja avausjakson varmaan lähemmäs 20 kertaa :D

Back
Ylös Bottom