Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensi viikolla tapahtuva oma muutto hirvittää kyllä ihan helvetisti. Kamaa on taas kertyny enemmän ku tarpeeks ja osa pitäis viel myydä, suurinta osaa vois jo pakata ja melkonen kasa kamaa lähtee roskiin ihan suoriltaan...
Oletko nyt pääkaupunkiseudulle tulossa? Jos tarvit täällä päässä kantoapua ja päivä sattuu sopimaan, nii mielelläni tulen jeesimään.

Mulla olis tuota tavaraa joka paikassa. Oon vuokrannu asuntoja silleenki että on omaa tavaraa vielä sielläki.. Onhan ne lapuille kirjoitettu mutta hohhoijaa. En tajua miten tuota roinaa tulee niin hiton paljon. Nyt ei ole pariin vuoteen ostettu oikein mitään huonekaluja mutta kaikkea muuta turhaa shittiä kyllä. Pitäs ottaa se periaate jos jotain ostaa niin yks pois!

Yks päivä laskin että matkalaukkujaki on 5 tai 6.. Mitä niillä ees tekee. Yksi riittää per ihminen, sekin on usein liikaa.

Oletko nyt pääkaupunkiseudulle tulossa? Jos tarvit täällä päässä kantoapua ja päivä sattuu sopimaan, nii mielelläni tulen jeesimään.

Ilmoittaudun myös auttamaan jos päivä sattuu sopimaan!

Ilmoittaudun myös auttamaan jos päivä sattuu sopimaan!

Ihania naisia olette :haart: Muuttopäivä on oletettavasti ensi viikolla pe-la eli 31.8.-1.9. ja Vantaalle muutetaan. Jos päivät passaa niin laitellaan tarkempaa infoa vielä tulemaan :)

Mä voin sitten lainaa sulle nokkakärryt, niin ei tarvi kantaa niin paljon :)

Oooh. Nokkakärryt ois kyl tiski- ja astianpesukoneen kans ihan ykköset. Tää on kyl hienoja ihmisiä :)

Mulla olis tuota tavaraa joka paikassa. Oon vuokrannu asuntoja silleenki että on omaa tavaraa vielä sielläki.. Onhan ne lapuille kirjoitettu mutta hohhoijaa. En tajua miten tuota roinaa tulee niin hiton paljon. Nyt ei ole pariin vuoteen ostettu oikein mitään huonekaluja mutta kaikkea muuta turhaa shittiä kyllä. Pitäs ottaa se periaate jos jotain ostaa niin yks pois!

Yks päivä laskin että matkalaukkujaki on 5 tai 6.. Mitä niillä ees tekee. Yksi riittää per ihminen, sekin on usein liikaa.
Pelkästään minulla on 7 makuupussia ja 3 telttaa. Huoooohhhh...
No eipä tarvii mieskään tuollaisia vaikka minne mentäis.
Niin joo ja mulla ei oo matkalaukkuja, mulla on rinkkoja. On 50-75L kokoisia, taitaa olla kaikkiaan 5. :rolleyes: Mikä mua vaivaa?!?!
Mä myös jätin jotain sälää vuokralaiselle joka mun onneksi oli just eronnut ja sen kamoista iso osa jäi entiselleen... Jäi jotain astioita ja sisustustavaraa... Verhot jäi kaikki suoraan ikkunoihin, taulut seinille etc..

E: Unohtui kaksi vähän huonompaa makuupussia ja silkkimakuupussi.. Niitä on siis 10!

Ihania naisia olette :haart: Muuttopäivä on oletettavasti ensi viikolla pe-la eli 31.8.-1.9. ja Vantaalle muutetaan. Jos päivät passaa niin laitellaan tarkempaa infoa vielä tulemaan :)

Nii ollaankii:D Se pe vois sopia kyllä töiden jälkeen hyvin, la saattaa olla että on muuta, tai saattaa olla myös että on mun omat pihatalkoot jos mun yhdistelmäajoneuvokuskille käy, ei oo vielä vahvistanut mikä la sille nyt sit käy.

- - - Updated - - -

Pelkästään minulla on 7 makuupussia ja 3 telttaa. Huoooohhhh...
No eipä tarvii mieskään tuollaisia vaikka minne mentäis.
Niin joo ja mulla ei oo matkalaukkuja, mulla on rinkkoja. On 50-75L kokoisia, taitaa olla kaikkiaan 5. :rolleyes: Mikä mua vaivaa?!?!
Mä myös jätin jotain sälää vuokralaiselle joka mun onneksi oli just eronnut ja sen kamoista iso osa jäi entiselleen... Jäi jotain astioita ja sisustustavaraa... Verhot jäi kaikki suoraan ikkunoihin, taulut seinille etc..

E: Unohtui kaksi vähän huonompaa makuupussia ja silkkimakuupussi.. Niitä on siis 10!

Myy mulle yksi rinkka:)

Nii ollaankii:D Se pe vois sopia kyllä töiden jälkeen hyvin, la saattaa olla että on muuta, tai saattaa olla myös että on mun omat pihatalkoot jos mun yhdistelmäajoneuvokuskille käy, ei oo vielä vahvistanut mikä la sille nyt sit käy.

Joo. Mä ehkä haluisin hoitaa sen muuton heti sillon pe niin ois koko vkoloppu aikaa laitella kamoja paikalleen. Vähän riippuu tietty muuttoautostakin. Velipoika on sellasta hommaamas mulle, itehän olen täysin persaukinen pienen lomareissuni jäljiltä :D Mut tosiaan, täytyy ens viikon puolella huudella lisää kun alkaa homma kirkastua.

Huomenta. :)

Nukkuminen on kyllä aliarvostettua nykyään.
Kaikilla kahen kilon silmäpussit. :D
Nyt tietenki kaikki naiset mennee peilin etteen kattomaan. :lol2:
Ei tarttenu ees mennä, kun tietää jo valmiiks tilanteen pahuuden -.-

Pitäis työkkäriin jaksaa lähteä. Blööh

- - - Updated - - -

Joo. Mä ehkä haluisin hoitaa sen muuton heti sillon pe niin ois koko vkoloppu aikaa laitella kamoja paikalleen. Vähän riippuu tietty muuttoautostakin. Velipoika on sellasta hommaamas mulle, itehän olen täysin persaukinen pienen lomareissuni jäljiltä :D Mut tosiaan, täytyy ens viikon puolella huudella lisää kun alkaa homma kirkastua.

No se perjantai ainakin sopii. Ja jos ne talkoot sattuu olemaan silloin lauantaina, niin jos kaikki tulee jotka on luvanneet, niin voi olla ettei siinä edes kauaa menis ja voisin sen jälkeenkin tulla.

Hah, alkaakohan mun työkavereita vähän kyllästyttää kun aina nakitan niitä; äsken kun pumpattiin mun pyörän kumeja niin mun kollega tokaisi eturenkaan kohdalla että katsotaanpa nyt miten voit ihan itse tehdä tämän:lol2: Ja suositteli että käyn vaihtamassa toisenlaiset venttiilit kun ei noita saa porokaan pumpattua:D

Ephemeral sanoi:

- - - Updated - - -

Sano viel pari kertaa (erikoisia noi nyky updated-ilmotukset). Mut ei tarvii. Ilmottaudut netissä ni saat 10 päivää lisää aikaa käydä sielä.

Olen suunnitellut alustavasti, että jos hankkiutuisi lähes kaikesta eroon ja muuttokuorman pitäisi mahtua yhteen henkilöautoon!!! :D Jos kerran siskokin onnistuu aina muuttamaan Ford Ka :lla, eiköhän täältä tulla Pösökuormalla...

Tänään on ihan pakko lähteä käymään salilla, eri asia on pystyykö siellä tekemään mitään, mut mielenterveyden vuoksi on pakko päästä "treeneihin". :hyper:

Menisinköhän tänään tekemään selkätreenin vai kokeilisinko pilatestuntia? Vai olisinko tekemättä mitään? Selkätreeni pelottaa mua, koska selkä on ollut ties kuinka kauan jumissa, ja toisaalta tuollainen kevyt pilatestunti voisi tehdä sillekin hyvää. Mutta se selkätreeni olisi kyllä tällä viikolla edessä joka tapauksessa jossain välissä. En osaa päättää oikein.

Lisäksi mua kaivataan töissä vasta 2,5 h päästä. Menisinkö viereiseen metsään kävelemään, vai kaupungille tuhlaamaan rahaa?

Ovatpa vaikeita valintoja nämä.

Oooh. Nokkakärryt ois kyl tiski- ja astianpesukoneen kans ihan ykköset. Tää on kyl hienoja ihmisiä :)

Muutatko Hakunilaan? Voin hommata nokkakärryt lainaan jos tarttet.

Myy mulle yksi rinkka:)
Kun tietäis mistä malttais luopua! :D
Ei vaan, joutilaana ois kerran vaatteiden muuttamiseen käytetty 75L Vaeltaja Lokka (muistaakseni), sinimusta.. Ja ehkä (EHKÄ) voisin kuvitella luopuvani myös Tatonkan 60L:sta.. En vaan muista mallia. Se on musta-violetti ja ollut jokusella reissulla mukana, vaan täysin on ehjä vaikka myös ikää on. :)

E: On se Lokka 75... Googlen kuvahaussa kaks ekaa kuvaa moisesta. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=vaeltaja+lokka+60&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1112&bih=549&wrapid=tlif134545300817710&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=1fsxUI3aCI3MswanxIDwDA#um=1&hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=vaeltaja+lokka+75&oq=vaeltaja+lokka+75&gs_l=img.3...5015.5201.0.5362.2.2.0.0.0.0.134.219.1j1.2.0...0.0...1c.1Lf65UqevPc&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=3980c7b75c2a4aac&biw=1112&bih=549

Back
Ylös Bottom