Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kirkkaan keltainen? :rolleyes:
Kullankeltainen, hohkava kuin rypsin kukat kesäpellossa. Ei siis oltermannin keltainen, silloin se olisi kuu. :rolleyes:

Mörönsyötti? Paha Akka syö mörköjä aamiaiseks, itse ammuttuja toki.

Paha Akka on melkeen kesytetty. Hirveen lempee ollu viime aikoina! Oiva kohde möröille.

Heitän pahaa akkaa kohta kävyllä. Örgh

Voi miksi? :(

Varo, se saattaa ampua takasin ;)

Ja varmaan ihan kyselemäti!

Ei, en minä kethään ammu. Saatan nakata kävyllä takaisin jos minua on ensin pommitettu. Muuten minnoun iha nätisti.

Ei, en minä kethään ammu. Saatan nakata kävyllä takaisin jos minua on ensin pommitettu. Muuten minnoun iha nätisti.

Kuka sinä oot ja mitä sää oot tehny meidän Kairalle?

Eiku joo, tää oliki hänen joku paha juonensa, huh melkein menin halpaan :)

Ephemeral, kävyt eivät ole kovin tehokas ase, etenkään heittämällä käytettynä. Jos siis olet rauhan miehiä, niin sovittele rauhaa mieluummin. Hyökkäyskannalle ei noilla kävyillä kannata lähteä. Mutta tietysti jos saat isomman kaartin avuksi, niin käpyjen heittelykin voi toimia.

Paha Akka on melkeen kesytetty. Hirveen lempee ollu viime aikoina! Oiva kohde möröille.

Voi miksi? :(

Tuli vaan semmonen fiilis että vois tosi soturin elkein kohottaa kävyn ja linkaista kohti tuntematonta. Enkä mä sua nyt sillai tunne. Örgh

Ötysiä karvapallerot! Tää pullukka lähtee untenmaille että jaksaa aamusta nousta.

Viime yönä nukuin pari tuntia. Nyt en ennätä nukkua sitäkään. Tulin kotiin kahvin keittoon ja painun takaisin mehtään. Nallukka vieläkin koirilla haukussa.

Back
Ylös Bottom