Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo. Mä ehkä haluisin hoitaa sen muuton heti sillon pe niin ois koko vkoloppu aikaa laitella kamoja paikalleen. Vähän riippuu tietty muuttoautostakin. Velipoika on sellasta hommaamas mulle, itehän olen täysin persaukinen pienen lomareissuni jäljiltä :D Mut tosiaan, täytyy ens viikon puolella huudella lisää kun alkaa homma kirkastua.
Mullahan alkaa kanssa tuosta loma (ellen sit joudu heti ekaa viikonloppua muihin töihin), niin jos olen siellä etelän suunnalla niin ketusta saat myös kantoapua tarvittaessa :)

Olisin niin halunnu kantaa huonekaluja, kalusteita ja Kairaa. Mutta täytyy mennä pohojanmaalle kattomaan äiteetä just tuona viikonloppuna. Äiti is best! :haart: :face:

Hierojalla käyty, selässä oli nikamalukkoki joka avattiin. Nyt tuntuu että oon vinossa ja enemmän sekaisin kuin ikinä. Kyykätä ei tänään passaa, mun mentori sanoi ettei kyykätä vaan jotain kauhiempaa.. :whip:

Inssi nyt puolelta. Prkl et vituttaa jos ei pääse läpi...

Kyllä mä ajamisen puolesta pääsen, mutta pitää toivoo, että ei tuu mitään mystisiä esteitä

Miten on mahdollista, että sitä jotenkin kaipaa taas lukioon, ainakin tiettyjen asioiden puolesta.. Keväällä taasen oli niin hyvä olo kun pääsi sieltä vihdoin pois. Muistot kultaantuvat näköjään aika nopeasti.

Muuttopäivä on oletettavasti ensi viikolla pe-la eli 31.8.-1.9. ja Vantaalle muutetaan. Jos päivät passaa niin laitellaan tarkempaa infoa vielä tulemaan :)
En taida päästä tuolloin avuksi. Tai perjantaina on pieni ehkä, mutta lauantai ei käy ainakaan. Riippuu vähän mihin aikaan show is going on. Mutta laita infoa perjantain aikataulusta, jos apua tarvii. Mä sitten katson josko pääsisin ainakin muutaman kuorman kantamaan.

Kummipoikaa harmitti kun eskarista tuli liian vähän läksyjä. Käskin olla onnellinen, muttei se oikein ymmärtänyt miksi. Kyllä se vielä joku päivä tajuaa...

Oh my lawd, saatoin ehkä katsoa ohimennen ylöspäin kun havaitsin liikettä parvekkeella ja silmiini osui näky, jota en ehkä olisi halunnut todistaa. Vanhempi herra se siellä (n. 75-80v.) siellä oli ottamassa aurinkoa, nekkid. Onneksi se alempi lasilevy oli edes vähän sumennettu, niin kauhean pahasti en ehtinyt vaurioittaa silmiäni. Kunhan en vaan näe painajaisia... :jahas:

Oh my lawd, saatoin ehkä katsoa ohimennen ylöspäin kun havaitsin liikettä parvekkeella ja silmiini osui näky, jota en ehkä olisi halunnut todistaa. Vanhempi herra se siellä (n. 75-80v.) siellä oli ottamassa aurinkoa, nekkid. Onneksi se alempi lasilevy oli edes vähän sumennettu, niin kauhean pahasti en ehtinyt vaurioittaa silmiäni. Kunhan en vaan näe painajaisia... :jahas:

Siis oliko tää alempi sumentunut lasilevy sun kiikareissa?

Back
Ylös Bottom