Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai otat pois? Mä joskus otin sormuksia pois kun treenasin mutta en oo enää 2006 jälkee vaivautunu. Tiukassa on

Pakko ottaa, muuten tulee semmoset veriset känsänriekaleet ja ei kestä puristaa yhtään :itku: Ihmeellinen homma että oikeaan käteen tulee semmoset myötätuntokänsät samaan kohtaan vaikkei siinä kädessä ees sormusta ole???

ps:enkä etes runkkaa.. (paljoa) :)

Mässää ny loppuu asti ja siihen malliin ettei tosiaa hetkeen tee mieli uudestaan. Ja ne jädethän menee sit viimisenä niihin väleihin :)
Jädet meni jo... jäljellä nakkeja, pullaa, suklaata ja cokista. Mikä menee niiden väleihin..? Taas Epheä lainatakseni: Örgh.

Mä oon mässänny ihan saatanasti kaikkea tässä viimisen kohta vuoden aikana. Eikä kyllästytä yhtään. Koittanut monesti niinkin, että kun ei ole yhtään tehnyt mieli esimerkiksi mäkkisafkaa niin silti aina mennyt mäkkiin, josko sitä sitten kyllästyisi. Mut ei, joka päivä vaan lisää ja lisää :kuola:

Nyt on vähän noloo sit tunnustaa, et 8-vuotias kummityttöni jaksoi/pystyi syömään paremmin hampurilaisaterian kuin mitä minä! :nolo: Päätin monen vuoden tauon jälkeen kokeilla josko maistuisi yksi hamppari & ranskikset Lintsillä mut puolet joutu heittämään roskiin.... Ei vaan uponnut, se suola ja rasva tökki niin pahasti! :urjo:

On näitä huonoja hetkiä ollu elämässä ennenkii, mut kaiken muun shitin lisäks mä katon Jersey Shoree ja kuuntelen Justin Timberlakea...mitä helvettiä...?

Mä oon mässänny ihan saatanasti kaikkea tässä viimisen kohta vuoden aikana. Eikä kyllästytä yhtään. Koittanut monesti niinkin, että kun ei ole yhtään tehnyt mieli esimerkiksi mäkkisafkaa niin silti aina mennyt mäkkiin, josko sitä sitten kyllästyisi. Mut ei, joka päivä vaan lisää ja lisää :kuola:

Kompataan! Mä oon kyllä vetänyt ihan armottomasti viime aikoina sitä. Ne ranskalaiset vaan on hirveä turhake siinä ateriassa. Välillä menee mukavasti ateria plussana plus ekstra purilainen <3

Kompataan! Mä oon kyllä vetänyt ihan armottomasti viime aikoina sitä. Ne ranskalaiset vaan on hirveä turhake siinä ateriassa. Välillä menee mukavasti ateria plussana plus ekstra purilainen <3

Mäkkärin ranskalaiset on hienoutta :kuola:

On näitä huonoja hetkiä ollu elämässä ennenkii, mut kaiken muun shitin lisäks mä katon Jersey Shoree ja kuuntelen Justin Timberlakea...mitä helvettiä...?

Nyt skarppaa! :D

- - - Updated - - -

Lueskelen tuota Borderland Beat -blogia Meksikon huumesodasta. Aika erikoinen tuo yksi kartelli, Caballeros Templarios.

There were four hooded tunics, with a red cross, a metal helmet, and a pamphlet or Templar rule book. This drug cartel claims to draw inspiration from the medieval Christian warriors who fought to protect Jerusalem and the Holy Grail.

The rules in the modern day 'templar bible' call for observance of 'gentleman' like behaviour and respect for women – but also state that any disclosure of knights templar activities will result in the death of the person and his whole family, and confiscation by the cartel of the snitch’s property.

caballerostemplarios03.png

The Mexican Templars have an initiation ritual, which apparently includes dressing up like knights from the Middle Ages, and performing blood pacts.

Minä suosin suomalaista. Mäkkärin pellellä on jo ihan tarpeeksi fyrkkaa niistä vehnäpullista.

No nyt menee kyllä jo tosi huonosti :D Ei muutaku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Minä suosin suomalaista. Mäkkärin pellellä on jo ihan tarpeeksi fyrkkaa niistä vehnäpullista.

Se nyt on ihan se ja sama mitä pikaruokapuljua suosit kun ne saa jokatapauksessa max 30mk vuodessa sulta. Perkeleen parsan purija. Örgh

^ :lol2: Oon hyvä ystävä kun en syö sun purilaisiasi! Kaveri jättää toisen eväät rauhaan. :D

Se nyt on ihan se ja sama mitä pikaruokapuljua suosit kun ne saa jokatapauksessa max 30mk vuodessa sulta. Perkeleen parsan purija. Örgh

Äläs nyt hikeenny, ota pullaa. :)

:lol2: Oon hyvä ystävä kun en syö sun purilaisiasi! Kaveri jättää toisen eväät rauhaan. :D

Olisit parempi jos tilaisit hirveästi purilaisia, mutta et jaksaisi kun puolikkaan ja antaisit loput mulle. (tän takia kannattaa muuten käydä naisten kanssa syömässä, jos mahdollista, ja kannustaa niitä tilaamaan annoksia joita ne ei varmasti jaksa syödä)

Kyllä ne nyt hesen vastaavat voittaa mitenpäin vaan. Hemmetti muuten vihaan heseä. Se on pilannut Suomen. Hesen takia ei ole mäkkäreitä enää supermarkettien yhteydessä!

Hesen ranskalaiset uppoaa hyvin jos on paprikamajoneesia tai chilimajoneesia messissä. Paras hampurilaisketju on kuitenkin Snacky, koska sen ateriat on enemmän snägärimäisiä eikä niin teollisen oloisia.

Olisit parempi jos tilaisit hirveästi purilaisia, mutta et jaksaisi kun puolikkaan ja antaisit loput mulle. (tän takia kannattaa muuten käydä naisten kanssa syömässä, jos mahdollista, ja kannustaa niitä tilaamaan annoksia joita ne ei varmasti jaksa syödä)

Niin on! Ennen joutui aina luovuttamaan loput safkat kaverille, mutta nykyään napa vetää enemmän. Joten en laskisi tuohon naisasian varaan välttämättä enää. ;)

Back
Ylös Bottom