Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sun häntä yrittää erektoitua?

Paljon mahdollista. :lol2: Mut ei sais nauraa vaivaiselle, kun seisomaan nouseminenkin sattuu. :confused:

Mä saan mavella jostain syystä häntäluun alueen kipeäksi. Hyvin outoa.

Mulla tuli kerran kyykkytreenistä sama. Asiasta puheenollen, kyllähän sai jostain syystä nyt kevyemmälläkin viikolla maastavedoilla pakarat kipeiksi. Just kun alko edellisen jalkatreenin aiheuttamat etu- ja sisäreisikivut hieman hellittää. Vai onkohan 5000 kilon kokonaisvolyymi alle viidessä minuutissa sittenkään kevyempi kuin mun normaalit treenit?

Mulla tuli kerran kyykkytreenistä sama. Asiasta puheenollen, kyllähän sai jostain syystä nyt kevyemmälläkin viikolla maastavedoilla pakarat kipeiksi. Just kun alko edellisen jalkatreenin aiheuttamat etu- ja sisäreisikivut hieman hellittää. Vai onkohan 5000 kilon kokonaisvolyymi alle viidessä minuutissa sittenkään kevyempi kuin mun normaalit treenit?

:wtf: Keveydestä en osaa sanoa. :D Kivut kertoo sentään, että on jotain tehnyt, oli se sitten oikein tahi väärin. :)

Hmm... pitäisköhän sitä vaan alkaa pullukaksi...

Mikä ettei, onpaha leppoosampi olo? Ja pehmeämpi törmätä seinään :D

Huh että tekee ruoka hyvää näin salin ja reilun parinkympin polkemisen jälkeen. Lounaan ja päivällisen välikin veny melkeen 9 tuntiin, joten alko olla jo vähän nälkä.

Mikä ettei, onpaha leppoosampi olo? Ja pehmeämpi törmätä seinään :D
En tiedä siitä leppoisuudesta, mutta jonkinlainen airbag mun tohelolla luonteella olisi varmasti hyödyllinen! Kuinkahan isoksi sitä itsensä saisikaan jos oikein yrittäisi ja pitäisikö hermo... nytkin tuntuu olo vähän raskaalta... jos tänään vielä vetäisi jonkinlaisen ähkyn kaikkea roskaa niin pystyn ehkä sitten päätöksen tekoon. Tää kipeänä oleminen ei sovi mulle...

Otinpa kardiotreenin sydämelle salin päätteksi.P uoli tuntia kotona ja huomasin että sormukset jäi sinne salile!!! Onneksi on niin pieni paikka, ettei kukaan "nussinut" niitä :pano: :lol2:

Otinpa kardiotreenin sydämelle salin päätteksi.P uoli tuntia kotona ja huomasin että sormukset jäi sinne salile!!! Onneksi on niin pieni paikka, ettei kukaan "nussinut" niitä :pano: :lol2:

Ai otat pois? Mä joskus otin sormuksia pois kun treenasin mutta en oo enää 2006 jälkee vaivautunu. Tiukassa on

Tässä just vähän suunnittelin pyöräilyreittiä loppuviikolle, mutta tossa google mapsissa se näyttää kyllä itsemurhalta lähteä polkemaan tota :s

Tulipahan käytä kävelemässä stadissa 11km ja puolessa välissä thaikkusafkaa kevyesti. Aika hyvä keli, fiilis ja nättejä likkoja lenkillä.

Back
Ylös Bottom