Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Noni ja rahasummat esiin sit. Isona? Syö enemmän?

Kuulin tänää radiosta biisin ja jäin miettii miks ei mulla koskaa ollu tosi kuumaa opettajaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hittolainen.. Kaikenmaailman pakkisristeilyjä ja juttuja... Miksi, miksi olen tällainen hiirulainen..? Olisikohan konehuoneessa tilaa josta voisin vaivihkaa käydä katselemassa menoa?

Hittolainen.. Kaikenmaailman pakkisristeilyjä ja juttuja... Miksi, miksi olen tällainen hiirulainen..? Olisikohan konehuoneessa tilaa josta voisin vaivihkaa käydä katselemassa menoa?

Tuu mukaan vaan.

Tuu mukaan vaan.

Ei lähdetä tähän valssiin nyt.. Vaikka saattaisin halutakin niin en tule. Ja piste tälle keskustelulle:)

Mä torkutin puoli kahteentoista. Voitin.
Auttaiskohan rytminsiirtoon, jos ei notkuis ircissä pikkutunneille asti...?

Auttaisihan se toki. Nimimerkillä: kokemusta on. :D

Tänään pidin pois viimeiset ylityövapaat ja ajattelin käyttää niitä siihen, että käyn lenkillä ja teen kaikki turhat hommat alta pois. Nyt ulos siis, kun on niin mahtis ilma taasen. :)

Voiko astianpesukoneella pestä perunoita? Ja jos valitsee tarpeeksi kuuman ohjelman, kypsyykö ne siinä samalla?

Voiko astianpesukoneella pestä perunoita? Ja jos valitsee tarpeeksi kuuman ohjelman, kypsyykö ne siinä samalla?
En usko, ei taida mennä kiehumispisteen yli (omassa koneessa 65 astetta tais olla korkein lämpötila) ja sehän vaan ruiskii sitä vettä siellä vissiin niin ei pysy koko ajan siinä kiehuvassa vedessä. Tokihan sitä varmasti voi testata myytinmurtajat tyyliin? Tästä tietenkin sitten asian mukainen raportointi myös pakkikselle kuvineen päivineen.

Nii tai mitä jos pesis ne potut käsin mut niin hirveellä vauhilla että se hinkkaamisen aiheuttama kitka kuumentaa perunat ja ruskistaa :O Ei vaan siis keittää koska vettähän siinä on käytössä.

En usko, ei taida mennä kiehumispisteen yli (omassa koneessa 65 astetta tais olla korkein lämpötila) ja sehän vaan ruiskii sitä vettä siellä vissiin niin ei pysy koko ajan siinä kiehuvassa vedessä. Tokihan sitä varmasti voi testata myytinmurtajat tyyliin? Tästä tietenkin sitten asian mukainen raportointi myös pakkikselle kuvineen päivineen.

Jaa. No mutta se vaikutti hetken aikaa hyvältä idealta.

ps....joko?
suzuki-pv-50-05.webp

Mistä kohtia selästä, mis maven vaihees jne.? Ittellä tuntu aika pahalta kans tos toisella puolen rankaa ku laskin painoja telineeseen maven päätyttyä. Kipu lähti paris minuutis eikä mitään oo ollu onneks.

Prkl, innostutin kavereita salitohusta ja lupauduin lähtee aina messii ja avustaa, nyt saan juosta sen 2 kertaa päivässä salilla et kenenkään ei tarvi yksin mennä :thumbs:

Mistä kohtia selästä, mis maven vaihees jne.? Ittellä tuntu aika pahalta kans tos toisella puolen rankaa ku laskin painoja telineeseen maven päätyttyä. Kipu lähti paris minuutis eikä mitään oo ollu onneks.

Alaselkään, tuohon selkärangan oikealle puolelle. Eli toistoja tein, laskin alas ja juuri kun olin nostamassa taas painoja ylöspäin niin vihlaisi perkeleesti. Kyllähän se jo pari kertaa varoitteli, mutta ajattelin nyt kuitenkin tehdä loppuun. Ei se nyt enää kovin pahalta tunnu, toivottavasti selvittiin säikähdyksellä.

Alaselkään, tuohon selkärangan oikealle puolelle. Eli toistoja tein, laskin alas ja juuri kun olin nostamassa taas painoja ylöspäin niin vihlaisi perkeleesti. Kyllähän se jo pari kertaa varoitteli, mutta ajattelin nyt kuitenkin tehdä loppuun. Ei se nyt enää kovin pahalta tunnu, toivottavasti selvittiin säikähdyksellä.

Mä saan mavella jostain syystä häntäluun alueen kipeäksi. Hyvin outoa.

Back
Ylös Bottom