Mä saan mavella jostain syystä häntäluun alueen kipeäksi. Hyvin outoa.
Sun häntä yrittää erektoitua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun häntä yrittää erektoitua?

[h=1]"Ylen salattu yllätys: Mustaihoinen Mannerheimiksi"[/h]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081415950628_uu.shtml
Että silleen.
Mulla tuli kerran kyykkytreenistä sama. Asiasta puheenollen, kyllähän sai jostain syystä nyt kevyemmälläkin viikolla maastavedoilla pakarat kipeiksi. Just kun alko edellisen jalkatreenin aiheuttamat etu- ja sisäreisikivut hieman hellittää. Vai onkohan 5000 kilon kokonaisvolyymi alle viidessä minuutissa sittenkään kevyempi kuin mun normaalit treenit?

Hmm... pitäisköhän sitä vaan alkaa pullukaksi...
Hmm... pitäisköhän sitä vaan alkaa pullukaksi...

En tiedä siitä leppoisuudesta, mutta jonkinlainen airbag mun tohelolla luonteella olisi varmasti hyödyllinen! Kuinkahan isoksi sitä itsensä saisikaan jos oikein yrittäisi ja pitäisikö hermo... nytkin tuntuu olo vähän raskaalta... jos tänään vielä vetäisi jonkinlaisen ähkyn kaikkea roskaa niin pystyn ehkä sitten päätöksen tekoon. Tää kipeänä oleminen ei sovi mulle...Mikä ettei, onpaha leppoosampi olo? Ja pehmeämpi törmätä seinään :D
:lol2:Otinpa kardiotreenin sydämelle salin päätteksi.P uoli tuntia kotona ja huomasin että sormukset jäi sinne salile!!! Onneksi on niin pieni paikka, ettei kukaan "nussinut" niitä:lol2:
Niitä ei olekaan hetkeen tullut tehtyä, pitää kyllä joku päivä ottaa asiaksi ja leipoa. Ja kaveriksi kauralastuja -NamsOmnom, väsäsin just pellillisen mokkapaloja. Taitaa mennä nuo kaikki tänä iltana.