Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ti$$it!

No eihän sitä koskaan tiedä, jos olis pitkä matka soratietä, niin siinä on ikävä maantiefillarilla painella ;) Joo kyllä mä siitä ainakin treenipäivyriin ja ehkä pyöräilyketjuunkin kuvan laitoin.

Totta. Kyllä meillä täällä alkaa asvalttia olemaan jo sen verran että pystyy pistelee menemään. Juu siellä sen varmaan nähny.

Puhuin näköjään paskaa.
Pääs auton alle ni tuntu että tää oli parasta mitä oon kesän aikana tehny :O Itken vielä itteni uneen monesti sen jälkeen kun joku ton auton ostaa...

Noni.

Yritin säveltää. Vittu mitä paskaa. Ei tuu mitään.

Missä Pamelan tissejä?

Totta. Kyllä meillä täällä alkaa asvalttia olemaan jo sen verran että pystyy pistelee menemään. Juu siellä sen varmaan nähny.

Jep. Olis kyllä varmasti hauska myös maastopyörällä painella pitkin metsiä, mutta sen kanssa ei ehkä ihan niin helposti löytyis hyviä reittejä. Eikä näillä opiskelijan tuloilla kannata monesta pyörästä haaveilla :D

Jep. Olis kyllä varmasti hauska myös maastopyörällä painella pitkin metsiä, mutta sen kanssa ei ehkä ihan niin helposti löytyis hyviä reittejä. Eikä näillä opiskelijan tuloilla kannata monesta pyörästä haaveilla :D

Vaihtelua tietenkin. Mutta sulla nyt on jo toinen, niin sitten toinen jossain vaiheessa jos on halua. :)

Vaihtelua tietenkin. Mutta sulla nyt on jo toinen, niin sitten toinen jossain vaiheessa jos on halua. :)

Joo mutta siinä voi tulla vielä matkan varrella halua vaihtaa vielä parempaan pyörään :D

Sit viimesenä kuninkuusluokka, BMX

Se laji ei ehkä kuitenkaa oo mua varten.

Olenko mieleltäni nainen koska kirjoitan erehdyksissäni punttimimmien alueelle?

Tuntuuko sinusta, että olisit nainen? Tekeekö mieli katsella romanttisia komedioita Ben & Jerry's -purkin kanssa?

EDIT: Jäi teidän Barb Wiret kakkoseksi kun tuolta tulee idioottiviihteenä Mitäs me spartalaiset.

Back
Ylös Bottom