Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei me varsinaisia bodareita olla että toi ei mene edes hyvästä tekosyystä:D. Sen lisäks Jylli näytti Tampereella että kyllä sitä isompikin mies voi veivata.
Kyllä se isokin voi olla ketterä ja liikkuvilla raajoilla
Ai siinä että menisin katselemaan noita reggaettoman tanssitunteja kuola valuen? Eeeeii kai sit mitään :lol2:

Oh noes, ostin Uuniomena jäätelöä ja tää onkin melko imelää. Voi olla kerrankin vähän haastetta koko paketillisen syömisessä. Ehkä. On mulla kuitenkin sipsejä tossa apuna. Örgh
No mutta tanssihan on yksi taiteen laji. Tai ainakin minulla lukee jossain paperissa, että on tullut suoritettua taiteen perus oppimäärä klassisessa baletissa. Eli sehän olisi vain itsensä sivistämistä, kun tanssia katselisi.![]()
Jaahs, kaippa se on mentävä rasvaa ruuttailee et kehtaa viedä pikkulohkon katsastuksee huomen. Ei jaksais oikee ees kiinnostaa mut pakko kai se on. Jännästi se laantuu tuo autoinnostus ajan myötä.
Samaa mäkin katsoin kun noita markkinoivat, töissä taisin asiasta jotain tuhahtaakin kun innokas "karppari" niistä mainitsi...Miksiköhän Valion ProFeel- maitorahkaa hehkutetaan joksikin ihmeaineeksi, vaikka ihan perusarvothan tuossa on. Kallista kuin mikä ja ravintoarvot ovat 100 g kohden kcal 80/P 11g/HH 9,6g/, kun taas halvemmassa Rainbown maitorahkassa arvot ovat kcal 70/P 12g/HH 4g. Kusetuksen makua sanon minä.
Voisko joku tulla tekemään mulle ruokaa, otti treeni niin koville että vieläkin vähän heikottaa... ja kohta olis jo ruoka-aika taas.
Aika syöpöttelyks menee ilta kun vasta reilu tunti sitten söin päivällisen ja kohta rupeen vetämään iltapalaa. Mutta eipä sen väliä, tälle päivälle on kuitenkin tullu salitreeni ja 2x32km fillarointia. Tuli samalla 2000 poljettua kilometriä täyteen tänä kesänä.
Kelpaisi kyllä. Jos nopeasti tekisi sellaisen parin sadan kilsan aerobisen suuntaansa niin ei kai siinä kovin kauaa voi mennä?Minulla olisi grillikylkeä.
Hillitön määrä. Mie tässä suunnittelen itekin pyörän ostoa. Saa nähä mikä tarttuu.
Kieltämättä tullu ihan hyvin poljettua, kun vasta toukokuun loppupuolella ton pyörän hommasin. Ja jos asfaltin varrella asut, niin hommaa samantien maantiepyörä, sillä on kiva painella :D
Huomenna muuten mukava herätys joskus puol viiden jälkeen, ei oo niin aikaseen tullu herättyä aikoihin.
^No joo täytyy myöntää että munkin on aika vaikea kuvitella Pyr0 veivaamassa tollasta. Joku vois tietysti kysyä miksi hitossa mä edes haluaisin kuvitella sellasta.
Ei muakaan mitkään tollaset paskahommat kiinnosta yhtään, mut ei se varsinainen autoinnostus ole hiipunut mulla kyllä yhtään!
Asvaltin varrella? Mitä helvettiä. :lol2: Joo kyllä mie aioin ihan maantiepyörän ja siksi itseasiassa sanoinkin, kun jossain tainut nähdä kuvan sun pyörästä.