Pääasia jossei nyt satais.
No siis ylipäätään ottaisin tuon lämpösen päivän viikonlopulle, niin pääsis vähän ulos rentoutumaan ja ehkä veteen pulikoimaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääasia jossei nyt satais.
Saa sataa! Mukavan raikasta. Tarvis vaan käydä kumisaapaskaupassa, kun goretex-kenkien vedenpitävyys on muisto vaan. Tai itse asiassa ne päästää sisään veden, mutta ei enää ulos. Jännä tunne kävellä akvaariot jaloissa :DPääasia jossei nyt satais.
Saa sataa! Mukavan raikasta. Tarvis vaan käydä kumisaapaskaupassa, kun goretex-kenkien vedenpitävyys on muisto vaan. Tai itse asiassa ne päästää sisään veden, mutta ei enää ulos. Jännä tunne kävellä akvaariot jaloissa :D
Saa sataa! Mukavan raikasta. Tarvis vaan käydä kumisaapaskaupassa, kun goretex-kenkien vedenpitävyys on muisto vaan. Tai itse asiassa ne päästää sisään veden, mutta ei enää ulos. Jännä tunne kävellä akvaariot jaloissa :D
Ens viikonloppu menee yhdellä treenileirillä eli en oo maisemissa. Muuten olisin varmaan tullutkin sinne. Mutta hauskaa miittiä teille!Miksei kameli lähde suokkiin?
Jeps, syntymäpäivät. Jos vaikka päiväunet sen kunniaks, ja illemmalla treenit.
Jeps, syntymäpäivät. Jos vaikka päiväunet sen kunniaks, ja illemmalla treenit.
Tällaista alkaisi ensi kuussa. Can't wait!
Tällä viikolla käyn tsekkaamassa onko salin tarjoama kiertoharjoittelutunti mistään kotoisin, jos sieltä sais jotain uusia ideoita omiinkin treeneihin. Army-tunnilla joskus kävin, mutta se oli ihan hirveä pettymys.Mikäs papparainen mää muka oon? Sä voit kutsuu mua Rehtoriks, tai Suureksi ja Rakastetuksi Patukka-Fuhreriksi.Onnea papparainen! ;)
Varmasti kehittää liikkuvuutta ja kehonhallintaa, mutta iuh - mua ei sais tollaselle tunnille edes aseella uhaten! Onneks saa itse valita, minne meneeTällä viikolla käyn tsekkaamassa onko salin tarjoama kiertoharjoittelutunti mistään kotoisin, jos sieltä sais jotain uusia ideoita omiinkin treeneihin. Army-tunnilla joskus kävin, mutta se oli ihan hirveä pettymys.
Hiukan myös hajotti, kun selvisi, että kyseistä tanssia opettaa nuori mies. :D
Oliko se Marco C:llä? Puhuiko se söpösti?
Mutta ei. :( Olen kerran tavannut hänet livenä, ja aivan ihana tapaus oli. :D Ja himskatti että oli pitkä mies!Samat sanat ja IRC kiinni myös!![]()
Mistä tiesit, että Irc on päällä? Tiedätkö myös mitä vaatteita minulla on päällä? Tarkkailetko sinä minua?