Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvin varmaan höpisee nuo GZ wuuhverit :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aa, auto. Mutta persjalkasena helsinkiläisenä en tahdo muistaa, että sellainenkin vehjes on olemassa.. Seinäjoella asuessa piti omistaa auto, p.kaupunkiseudulla ei pitäisi tarvita (paitsi jos on sadan lapsen perhe)..
Et voi olla tosissasi? Asun Helsingissä itsekseni, enkä voisi kuvitellakkaan luopuvani autosta. Täysi mahdottomuus jo sen takia, että käyn töissä juuri pk-seudun ulkopuolella ja tarvitsen välillä autoa töissä, mutta myös siksi, että välillä julkinen liikenne jopa Helsingin sisällä on aivan onnetonta. Pk-seudulla liikkuessa ei ole mitenkään harvinaista, että matkaan jonka ajaa autolla alle puolessa tunnissa, kuluu julkisilla tunteja.

Toki homma toimii myös toisinpäin, eli moneen paikkaan pääse julkisilla autoa nopemmin, mutta silloin erot ovat huomattavasti pienempiä.

Et voi olla tosissasi? Asun Helsingissä itsekseni, enkä voisi kuvitellakkaan luopuvani autosta. Täysi mahdottomuus jo sen takia, että käyn töissä juuri pk-seudun ulkopuolella ja tarvitsen välillä autoa töissä, mutta myös siksi, että välillä julkinen liikenne jopa Helsingin sisällä on aivan onnetonta. Pk-seudulla liikkuessa ei ole mitenkään harvinaista, että matkaan jonka ajaa autolla alle puolessa tunnissa, kuluu julkisilla tunteja.

Toki homma toimii myös toisinpäin, eli moneen paikkaan pääse julkisilla autoa nopemmin, mutta silloin erot ovat huomattavasti pienempiä.

Mulla taas on semmonen probleema kun on auto, pitää palvelut valkata sen mukaan mihin pääsee kätevästi autolla.. Esimerkiksi yhteen liikkeeseen on pitäny mennä jo pari vuotta mutta se on sörkässä, ei jaksa ajella sinne kun parkkia joutuu ettii.
Vuodesta 1999 lähtien sama meininki. Jullkisia en juuri käytä, paitsi tietysti jossei oo ajokunnossa.

Ehkä omistaisin auton, jos olisin niin rikas että kokisin voivani heittää rahaa hukkaan. Sori, äitini on hippi.

Ne patukat on mun suosikkeja! Parasta ois tehdä hyviä, että ostan niitä jatkossakin. :thumbs:
Juujuu :D Perhana ku olis tehny mieli jo ekana päivänä lipastaa sieltä 25kg säkki isolaattiheraa, jota niihin patukoihin käytetään. On aika tyyris säkki jos kaupasta hakee. Samoin viallisia patukoita olis tänäänki saanu viedä kotiin satoja kappaleita...

Mää en osais kuvitella eläväni ilman autoa, (vaikka yhden sortin ituhippi olenkin), mutta asunkin maalla.
Mun auto on vielä perheauto, jolla ajelen aina yksinäni. :D Hirveetä tuhlausta, mutta en siitä luopuisi.
On se niin komea, ihana ja luotettava. :haart:

Edellisessä suhteessa toisella osapuolella oli auto ja voi jumalauta kun mihinkään ei voinut mennä julkisilla!!!! Mä tykkään Helsingin julkisesta liikenteestä ja joskus käyn fiilistelemässä 79:n reitillä, kun tuli asutettua nuorempana aika hyvin sen linja. Ymmärrän kyllä, että päivittäisessä elämässä julkiset korpeaa ajoittain ja pahasti (nimim. VR:n armoilla tässä pari vuotta), mutta kyllähän se autoilukin jossain kehä 1:n ruuhkassa saa pään sauhuumaan..

Edellisessä suhteessa toisella osapuolella oli auto ja voi jumalauta kun mihinkään ei voinut mennä julkisilla!!!! Mä tykkään Helsingin julkisesta liikenteestä ja joskus käyn fiilistelemässä 79:n reitillä, kun tuli asutettua nuorempana aika hyvin sen linja. Ymmärrän kyllä, että päivittäisessä elämässä julkiset korpeaa ajoittain ja pahasti (nimim. VR:n armoilla tässä pari vuotta), mutta kyllähän se autoilukin jossain kehä 1:n ruuhkassa saa pään sauhuumaan..
Autoilu on parhaimmillaan maalla, kun ei ole julkisia eikä ruuhkia. Täällä ei oikeesti tulis toimeen ilman autoa, työmatkaa 100km päivässä ja linja-auto on nähty viimes vuonna -82.

Autolla oli kyllä mukava ajella Ilmajoen teitä kuivalla kesäkelillä, musiikki täysillä tietenkin...

Höpöhöpö. Jos on mukavahko auto ja hyvä äänentoisto ja viel parempaa musiikkia niin todella harvoin edes ruuhkat vituttaa tai mikään muu liikenteessä. Julkiset oksettaa.

Julkisilla kulkiessa opit enemmän itsestäsi kuin yksin autossa, ha!

Sori huono. Tai ehkä outo kommentti...but that's me, sorry.

Hyvin varmaan höpisee nuo GZ wuuhverit :D

Nää sun videot aiheuttaa mulle oksennusrefleksejä. :D Tässäkään ei ollut mitään muuta hyvää kuin Renne. Mutella. Itkin myötähäpeästä tuon tumman tytön puolesta.

Julkisilla kulkiessa opit enemmän itsestäsi kuin yksin autossa, ha!

Sori huono. Tai ehkä outo kommentti...but that's me, sorry.

Mitä helvettiä?

Nää sun videot aiheuttaa mulle oksennusrefleksejä. :D Tässäkään ei ollut mitään muuta hyvää kuin Renne. Mutella. Itkin myötähäpeästä tuon tumman tytön puolesta.

Sulla on tosi paska maku selkeesti. Videon pääpointti oli toi Vito täynnä hifiä ja toki Petri nyt on aina jees!

Ainoa autoa parempi kulkuväline on moottoripyörä! :rock:

Se on ihan hiinä ja tässä.. Tykkään molemmista niin perkuleesti! Varmaan olis ihan tasoissa jos olis mukava pyörä ja mukava kohtalaisen tehokas urheiluauto, mutta jos siihen autoon vielä ympätään kohtuulliset hifit niin se musiikki varmaan vie voiton autoilun puolelle :)

Jos on mukavahko auto ja hyvä äänentoisto ja viel parempaa musiikkia niin todella harvoin edes ruuhkat vituttaa tai mikään muu liikenteessä.

Liikenne, ruuhkat erityisesti, on kyllä ainoa paikka missä vituttaa ihan säännöllisesti ja jatkuvasti. Mukava auto ja musiikki tekevät siitä vain sellaista, että pää ei ihan räjähdä.

Juujuu :D Perhana ku olis tehny mieli jo ekana päivänä lipastaa sieltä 25kg säkki isolaattiheraa, jota niihin patukoihin käytetään. On aika tyyris säkki jos kaupasta hakee. Samoin viallisia patukoita olis tänäänki saanu viedä kotiin satoja kappaleita...

Oi viallisetkin kelpais! :kade:

Täällä pohjoisessa ei sada vaan on kiva ilma, mutta sinne etelänavalle lähetän lisää sadetta niskaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sulla on tosi paska maku selkeesti. Videon pääpointti oli toi Vito täynnä hifiä ja toki Petri nyt on aina jees!

Mun tekisi lähinnä mieli raastaa sen naamaa asvaltissa, työntää kurkkuun betonia ja polttaa maailmasta kaikki noi pellet aurinkolasit. Lobotomia on tarpeeton, sen on joku jo varmasti tehnyt sille. Tekisin maailmalle palveluksen.

No okei, kyllähän tuota yhden akan persettä katteli. Jopa minä.

Liikenne, ruuhkat erityisesti, on kyllä ainoa paikka missä vituttaa ihan säännöllisesti ja jatkuvasti. Mukava auto ja musiikki tekevät siitä vain sellaista, että pää ei ihan räjähdä.

Noh, toki pääkaupunkiseudun ruuhkat on eri mittakaavassa kun lahessa, mutta muutaman kerran ollut niissäkin ruuhkissa eikä oo hirveemmin ahistanut. Toki ne vituttaa silloin jos muutenkin on hermo kireällä.

Back
Ylös Bottom