Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuutilullaa

Aikaa herätykseen 8 tuntia ja 9 minuuttia, öitä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mun tekisi lähinnä mieli raastaa sen naamaa asvaltissa, työntää kurkkuun betonia ja polttaa maailmasta kaikki noi pellet aurinkolasit.

onx ne näää lasit?!?!?!??!???!?!
sunglasses_complex.webp

Markkinoikohan Fast mitenkään omia tuotteitaan vai pistetäänkö ne ilmaan sponssien ja yhteistyökumppaneiden kautta?

Löysin mainoksen Fastin uudesta proteiinipatukasta ja ajattelin sitten mennä sivuille katsomaan lisäinfoa siitä ja sieltä ei edes koko patukkaa löytynyt. Bullfarmin sivuilla kyllä myydään yksittäin ja paketissa.

justii mietin puoli tuntia sitten että onkohan paljon soinu radioissa toi paska kesä ku videollaki puoli miljoonaa katselukertaa... Ei ainakaa yleX:llä. Suosittu kuitenkin.

Sähän olit Oulusta, correct? Mä oon tulossa sinne joskus tässä viikonloppuna Savolaisen oppiin, niin voin samalla tuua vaikka 10kg patukoita jos kiinnostaa.

Damn, oon viikonlopun töissä, mutta mielellään vaikka ottaisinkin. :) Onkohan se varmasti luvallista jakaa patukkaa kylillä? :D

Proteiinipatukan jakelu on, muista patukoista en tiiä. Emmä tänä viikonloppuna sinne tuukkaan, luultavasti viikolla 30 tai 31.

Roheiinia roheiinia. Kyl mä pyörin täällä vielä viikon 30 perjantaina vapaana ja luultavasti tuo viikon 31 viikonloppu on kokonaan vapaa. Mut et sie kuitenkaan uskalla tuoda, koska saatan vaikka purra. :)

justii mietin puoli tuntia sitten että onkohan paljon soinu radioissa toi paska kesä ku videollaki puoli miljoonaa katselukertaa... Ei ainakaa yleX:llä. Suosittu kuitenkin.

NRJ:llä soi, jos soi. Mutta sitä kanavaa ei kyllä kukaan edes osittain järjissään oleva kuuntele. Onneksi YleX:n rinnalle tuli nyt mahtava PartyFM, mitä voi kuunnella hyvillä mielin.

Roheiinia roheiinia. Kyl mä pyörin täällä vielä viikon 30 perjantaina vapaana ja luultavasti tuo viikon 31 viikonloppu on kokonaan vapaa. Mut et sie kuitenkaan uskalla tuoda, koska saatan vaikka purra. :)
Kyllä varmasti uskallan. Kissat ei sitäpaitsi pure juuri koskaan, ne raapii.

Kyllä varmasti uskallan. Kissat ei sitäpaitsi pure juuri koskaan, ne raapii.

Voin raapia ne patukoiden kääreet auki.

Back
Ylös Bottom