Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä varmaan uskaltaa, eri asia haluatko. Vantaalta yrittäisin bongata mestan jostain junaradan kupeesta..
Toi on jo toinen asunto mitä meille tarjotaan enkä tiiä et montako voi ampuu alas vielä ennen ku ne luovuttaa meidän kohdalla :D
Wow, mikä pulju Helsingissä tarjoaa kämppiä? Ei varmaan kaupunki?
Jos kämppä on semihalpa ni sinne vaan.
Tuskin ne kovin helpolla luovuttaa, kerrotte tarkat kriteerit. Semmonen alue olis näppärä missä hyvät yhteydet. Junaradan varsi lienee ookoo.
Onnistuin lukemaan tän kahteen kertaan "Vantaalta yrittäisin bongata miestä jostain junaradan kupeesta". No toisaalta oishan tapailu näppärämpää.Vantaalta yrittäisin bongata mestan jostain junaradan kupeesta..
SATO tarjoaa nyt jo toista asuntoa, ei me muualta oo vielä kysytykään. SATOlla asunu ennenki niin päätimme luottaa nytkin. Tossa ois täydellinen pohjaratkaisu kämppisasumisen kannalta, melkoisen halpa vuokra ja linkit lähtee läheltä. Mulla on myös auto, joten pienet välimatkat ei mua kyl haittaa.
No joo, kyl mä niitä kriteereitä kerroin kun viimeks juteltiin perjantaina puhelimes. Nyt pitäis sit keskiviikkoon mennes ilmottaa mitä tehään.
No nih jos auto niin sittenhän pääsee näppärästi. Ei se hakunila nyt NIIN paha ole..
Kaupungin sisäisessä palvelualuevertailussa Hakunilan alue erottuu muista alueista muun muassa seuraavilla kriteereillä:
vuokra-asuntojen määrä suhteessa koko asuntokantaan on kaupungin suurin,
ulkomaalaistaustaisia henkilöitä on suhteessa koko asukasmäärään eniten,
koulutustaso on Vantaan alhaisin,
yksinhuoltajaperheiden osuus perheistä on Vantaa korkein,
toimeentulotukiasiakkaiden määrä on suhteellisesti Vantaan korkein
työttömyysaste on Vantaan keskiarvoa korkeampi
Kuulostaa mukavalta... :D
No siis mä olen sellainen, et oon Jyväskylässäkin asunu noissa ns. pahamaineisissa paikoissa ja helposti selvinny hengissä, koskaan ollu mitää ongelmia. Että mä en sinänsä kavahda noita paikkoja joilla on huono maine. Mä vaan haluaisin varmuuden siitä, että saadaan asunto.
Hyvät speksit hkuja..
Se tunne kun on ase..