Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tuossa on 3-jakoinen ja alin on 4-jakoinen?
Vuorotyön takia ehdin käydä salilla melko harvoin ja vielä kun sali aukeaa vasta iltapäivällä niin välillä on päiviä ettei sinne pääse, joten salilla tulee käytyö hyvin vaihtelevasti 2-4krt/vko... Tämä pitäisi jotenkin nyt huomioida tuossa ohjelmassa, ettei tulisi lihasryhmälle viikonkin turhaa lepotaukoa jatkuvasti.
Eli 3 päivän dokausputki ja sit sunnuntaina-iltana salille? Juu älä mene. Tuollaisen jälkeen ei kannata kovaa rehkiä (jos ollenkaan) ja superlöysästä jumpasta ei juuri hyötyä olekaan (tai ainakaan sellaista, jota treeniltäsi haet).Tuo torstaille siirtäminen ei onnistu. Kerroin vähän epäselvästi, mutta olen torstain, perjantain ja lauantain hieman heikossa hapessa. Päätin nyt kuitenkin, että teen tänään etureidet ja selän ja takareidet sunnuntai iltana jos kunto sallii
Eli 3 päivän dokausputki ja sit sunnuntaina-iltana salille? Juu älä mene. Tuollaisen jälkeen ei kannata kovaa rehkiä (jos ollenkaan) ja superlöysästä jumpasta ei juuri hyötyä olekaan (tai ainakaan sellaista, jota treeniltäsi haet).
Tiedän mihin kykenen ja toisaalta olen niin jääräpää, että en usko ennen kuin sattuu
Tiedän mihin kykenen ja toisaalta olen niin jääräpää, että en usko ennen kuin sattuu
Riittääkö ripeä tahtinen kävely rasvanpoltto sykkeeseen (cooper 2350-2400)? tarviiko dieetillä palkkaria, 3 kertaa viikossa sali ja 4 kertaa aamuaerobinen?
tarviiko dieetillä palkkaria, 3 kertaa viikossa sali ja 4 kertaa aamuaerobinen?
Niin no esimerkiks Starting strengthissä taitaa lukea siinä ketjussa aika suoraan, että "ohjelman kohderyhmä on laihat teinipojat", ellei jopa sanasta sanaan noin. 1-jakonen perusohjelma alottelijalle -nimi varmaan kertoo myös, että se on suunnattu alottelijalle. Arnoldin kultainen kuusikko on sitten vielä yks, mitä suositellaan tosi paljon alottelijoille. Se, mikä on noista treeneistä oikea, on täysin sun päätettävissäs. Mikä niistä vaan kuulostaa kivoimmalta. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa treenata. Jos et ymmärrä mitä mitkäkin liikkeet ovat, googlella löytyy varsin helposti ohjeet niiden suorittamiseen. Ja täältä voi tulla tietysti kysymään, jos ei sieltä löydykkään. Ne numerot liikkeiden perässä (esim. penkki 3x10) tarkoittaa, että teet ensin kymmenen kertaa penkkipunnerruksen ja sitten pidät pienen tauon, teet taas kymmenen toistoa ja pidät tauon ja sitten vielä kymmenen punnerrusta.
Anteeks jos kuulostin jotenkin vittuilevalta, ei ollut tarkoitus.Hyviä treenejä!

Ihmettelen täällä ku naisetki vetää protskuja 40g kerrallaan, kun mulle salin ravintoterapeutti mikä lie ex-kilpaurheilija personal trainerini sanoi, että naisilla maksa pystyy käsitteleen n.22g kerrallaan proteiinia. Loput kuormittaa maksaa ja menee vähän hukkaan vissiin kans? ootteko kuullu tämmösestä?
Toinen kymysys: Onko täällä jotain paikkaa, mihin vois tehä treenipäiväkirjaa itelle. se tekis mun itsekurille hyvää ku se ois "julkista". samalla vois pohtia siellä treeniin liittyviä asioita ja ehkä joku jopa saattais löytää tiensä vastaileen...
Millaista 1-jakoista suosittelette?? Arnoldin G6 on koluttu läpi jo pariin kertaan eri variaatioina, eli ei ainakaan ihan samaa.1-jakoinen? Käyt kolmesti viikossa ja jos treeni joillain viikoilla jää sitten vain 2 kertaan niin ei ole niin paha. Eihän tuollainen epäsäännöllisyys nyt ihan optimi ole kehityksen kannalta, mutta itse tekisin 1-jakoista tuossa tilanteessa. Tällöin se yhden salitreenin poisjääminen viikolta olisi vähiten kivuton, kun kaikki lihasryhmät olisivat saanet rasitusta jo kahdesti.