Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt löytänyt mitään parempaa threadia ni ajattelin et vois postata tänne. Toi haku ei vaan toimi mull sillee omast mielest loogisesti.
Eli oon tässä mietiskellyt, että miten saa kaikinpuolin hyvät ja tietenkin näkyvät vatsalihakset. Elikkä voiko näin plussa kaloreilla tehdä jotain jolla parantaa tota vatsa-aluetta ? Esim onko pienenkin läskin poltto sieltä mahdollista? Itsellä olisi silti tietenkin tarkoitus olla plussilla pidemmän aikaa ja vasta sitten hamassa tulevaisuudessa dieetata itseni kuntoon. Tätä olen vaa miettiny ja pähkäilly.
Itsellä olen kuitenkin huomannu että plussa kaloreilla on tullut lisää (tietenkin) lihasta vatsaan ja vatsalihakset näkyy "himmeästi". Elii vatsalihakset on selkeesti kasvanu ja voimistunut. Toisaalta taas mietin, että miten vatsojen treenausta voisin parantaa ? Esim pitkään aikaan en ole saanut sellaist fiilistä seuraavana päivänä treenistä, että olisi tullut tehtyä jotain. Ainakaan silloin, kun ottaa vaan lungisti. Tosin jos yrittää tehdä niin saattaa sarjat jäädä vajaiksi jne.
Ite teen yleensä vatsoja 3x20 riippumatta liikkeestä. Olen miettinyt pitäisikö tehdä vaikka 3x10 toistoja jos ne iskisi vähän paremmin jne? Ja miten voisi treenata paremmin niitä syviä vatsalihaksia ? Ja mitä ylipäätänsä hyviä liikkeitä vatsoille on ? Itse teen aika paljon eri laitteilla ja mm. istumaannousuja, jalannostoja, jumppa pallon päällä ja muita aika perusliikkeitä. Rutistuksia en ole tehnyt vähään aikaan, koska en enää saa tarpeeksi hittiä siitä. Eli tarvis enemmä vastusta nykyään, kun toistot menee useiksi sadoiksi nykyään rutistuksia tehden...
Nii ja sen verran heikot on silti vatsalihakset etten voimapyörää pysty käyttäämään...
Elikkä tällästä oon vaa pohtinu...
Rutistuksiakin voit tehdä lisäpainoilla, mutta varo ettei liike mene lonkankoukistajille.
Ja eikös rive kehitä tyyliin esim mavea ? Vai olenko aivan väärässä ? 
Kannattaako noita voimailulehtiä ostaa? Mikä on mielestänne paras suomenkielinen voimailulehti?
Ruokaa on kyllä ihan riittävästi, kiitos huolenpidosta!Ruokaa lisää?
Tai sit voisit jotain näistä, jos pakko lisää: multivitamiinia, omega-3, magnesiumia, D-vitamiinia, sinkkiä, jotain hiilaria siihen palkkariin (toimii myös esim. banaani tai oboy), lisää heraa
Lähinnä jotain näitä hifistely lisäravinteita, jotta voi sitten kylillä ylpeillä, että vedän sitä ja tätä..
Semmoinen kysymys tuli mieleeniKiitti kaikille vastanneille. Täytyy sitten lisätä lisää noita staattisia pitoja syviä vatsalihaksia varten.
Sitte vielä muutama lisäkysymys:
- jos pitää vatsalihaksia jännittyneenä vatsalihasliikkeitten aikana, niin se treenauttaa enemmän syviä vatsojalihaksia ?
- entä mihin rinnalle veto vaikuttaa ? Aloitin tuossa vähän aika tekemään riveä, kun huomasin kuinka hauska liike on kyseessä ;) Epäkkäät on ainaki mukavasti tulessaJa eikös rive kehitä tyyliin esim mavea ? Vai olenko aivan väärässä ?
![]()