Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyjä...

Tuli "vähän" verestettyä vanhoja muistoja Diablo II.sen parissa. Meni yllättäen about 12h...Vaikka vaan kävin pyörähtämässä vanhoilla huudeilla...:D..On se edelleen hieno peli. Diablo III.sta en nyt uskalla hommata. Menis kaikki vapaa-aika taas sitten sen kimpussa...

Vanhuus ei tuu yksin, se tuo nivusvaivat tullessaan, tai lonkkavaivat, tai jonkun muun vaivan mikä särkee ihan törkeesti jossain tuolla seutuvilla.

Miksi kaikki lisäravinteet yms. loppuu aina samaan aikaan? Nytki useammat pillerit ja jauheet lopussa ja pitäisi tehdä iso hankinta. Eikä tietenkään ole ajatellut aiemmin katsoa paljonko niitä on enää jäljellä. Sama pätee kauneudenhoitotuotteisiin. Kiva, että ne kulkee symbioosissa, mutta tekee kalliin loven kukkaroon kerta-ostoksena, vaikka ostais nettikaupoista halvemmalla.

:lol2:

Mutta ei auta märehtiminen, töihin on mentävä silti. (En usko, että työnantaja tulee kotoa hakemaan sittenkään...) :D

Miksi kaikki lisäravinteet yms. loppuu aina samaan aikaan? Nytki useammat pillerit ja jauheet lopussa ja pitäisi tehdä iso hankinta.

Mua taas harmittaa kun ne loppuu aina eri aikaan niin että netistä tilatessa on hankalampaa saada postikuluttoman tilauksen raja rikki...

Mua taas harmittaa kun ne loppuu aina eri aikaan niin että netistä tilatessa on hankalampaa saada postikuluttoman tilauksen raja rikki...
Sama. Nyt pitää kysellä porukalta että kuka tarvii ja mitä että saa jonkinlaisen kimppatilauksen vetämään.
Tai sitten tilaan vaan itselleni kaikkea kallista ja erikivaa ja tuskailen laskun kanssa sitten myöhemmin...

Minulla ei ole ollut pariin kuukauteen varaa edes maltoon ja heraan. Magnesiumia löytyy, mutta muita lisäravinteita en ole nauttinutkaan. Pitäisi varmaan napostella vitamiineja sun muita, mutta kun ei vain kiinnosta ottaa selvä, mitä pitäisi popsia. Tiedä sitten onko edes tuosta palkkarista ollut koskaan mitään iloa minulle.

Mie oon ihme lisäravinnekierteessä, tulee napsittua vaikka mitä.

Aamulla:
Multivita+ 1kpl
Omega3 2-3g
D3-Vitamiini 50ug

Päivällä:
Magnesium 350mg

Illalla:
Magnesium 700mg
Omega3 2-3g
Sinkki 30mg

Palkkarin otan 40g halvinta pieruheraa sillonku satun muistaa treenin jälkeen, eli aika harvoin. Ehkä neljästi viikossa. Pitäs varmaan ottaa useemmin, mut kai ruuasta saa about kaiken tarpeellisen.

Eihän tuossa ole edes kovin paljoa... Multivitamiinit nyt on mitä on...

Määkin syön aamulla perusomegat, D-vitamiinia, (flunssakaudella C-vitamiini), maitohappobakteerit ja illalla sinkkiä ja magnesiumia.
Niitten lisäksi on tullu kokeiltua kaikenlaisia ravintolisiä, mutta jätän ne nyt nimeltä mainitsematta. :rolleyes:

Mä en edes suostunut opettamaan mun kaverille salitouhuja, jos ei ota heti treenin jälkeen palkkaria :jahas:
Sen verran mulle on sen tärkeydestä toitotettu tuossa muutaman vuoden ajan että ei kyllä jää juomatta... ja sehän on herranjestas yksi sapuska päivään lisää :D

Mua tökkii syöminen oikein olan takaa. Siis saa koko ajan syödä. En tajua miten ihminen voi ylipäätänsä lihoa. Oon mä nyt läskiäkin keränny, mutta on tässä herrajumala syötykin. Pitkoa pitkin päivää, limsaa sokerilla, 3 lämmintä ateriaa päivässä ja 2 kylmää ja sheikkejä 2-3 päivässä.. kristus.

Nyt lisäksi rupee särkeen ja kolottamaan paikkoja. Kyynärvarsi on kipeä, hyvä ku pystyy puristamaan kunnolla. Reidet on paskana, joka paikkaan sattuu kun nousee tuolilta. Olkapäitä kolottaa. Pitääskö kohta mennä lääkärille valittamaan jotain?

Ja taas riisiä 100g, 200g kalaa, 3 palaa leipää.. eikä tässä nyt ookaan kuin 2h kun kiskaisin 40g heraa 4dl punaiseen maitoon ja palan pitkoa.. Sitä ennen puol 8 kiskaisin puuroa 120g, pari leipäpalaa, prodea, raejuustoa 150g, öljyä.. Dieetti olisi oikeasti aika helpotus.

Mä en edes suostunut opettamaan mun kaverille salitouhuja, jos ei ota heti treenin jälkeen palkkaria :jahas:
Sen verran mulle on sen tärkeydestä toitotettu tuossa muutaman vuoden ajan että ei kyllä jää juomatta... ja sehän on herranjestas yksi sapuska päivään lisää :D

Minä en ole huomannut oikeastaan mitään eroa siinä, otanko palkkarin vai en. Saisihan siitä kaloreita lisää, mutta ei palautumisjuomalla ole tainnut olla erityisen palauttavaa vaikutusta.

Minä en ole huomannut oikeastaan mitään eroa siinä, otanko palkkarin vai en. Saisihan siitä kaloreita lisää, mutta ei palautumisjuomalla ole tainnut olla erityisen palauttavaa vaikutusta.

Treenasin kans pari vuotta ilman mitää palautusjuomia. Ihan hyvin kulki. Nykyäänki vedän vaan heran päälle ilman hiilareita. Isolaatti olis paras, mutta niin kallista ja vaikutusta huomaa yhtään.

Ravinnon saaminen lihaksiin ja elimistöön samantien treenin jälkeen hyötykäyttöön se tarkoitus pääasiassa käsittääkseni onkin.
Nopeita rakennus-/palautusaineita, sitten vähän myöhemmin normisafkaa.

Mulla ainakin auttaa harjoituksen jälkeiseen heikompaan olotilaan, mutta kyllähän kroppa toimii kaikilla vähän eri tavalla.

Sun treenimäärillä kyllä nykisin vähän väliä jotain litkua kehooni että pysyisi vireessä,
tuskin kiinteää ruokaa alas saisin edes tarvittavaa määrää :)

edit. Pelkkä prode laittaa mua yleensä vaan yököttämään :/

Back
Ylös Bottom