Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Missä muffinsiohje? Onko ravintoarvoineen? Voisin pakottaa eiku pyytää vaimoa tekemään noita mulle.

Missä muffinsiohje? Onko ravintoarvoineen? Voisin pakottaa eiku pyytää vaimoa tekemään noita mulle.

Mul meni tovi, ennen kuin sen tästä ketjusta löysin, mut olin fiksu ja kopsasin sen ylös, joten tässä uusiks:

Proteiinimuffinssit

Kuivat aineet:

2 dl vehnäjauhoja
1,5 dl proteiinijauhoja (itse käytin Fastin suklaanmakuista Hera80-jauhoa)
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
2 dl sokeria
2 tl kaakaojauhetta
ripaus mariannerouhetta

Loput:
100g jäähdytettyä voisulaa
2 kananmunaa
1dl maitoa
loraus hedelmämehua (itsellä näyttäis olleen Marlin Neljä Hedelmää -mehu)

Ensin kuivat aineet sekaisin. Sitten loput ainekset sekaan. Annostellaan muotteihin 3/4 eli ei ihan täyteen. Paisto 200 asteessa n.15-20min.

Mä muokkasin ite tuota sen verran, et käytin minttusuklaan makuista Hera80:stä ja jätin pois mariannerouheen ja hedelmämehun, kun niitä ei kaapissa ollut. Puolet vehnäjauhoista korvasin kookosjauhoilla. Oli muuten ihan sikahyviä. :kuola:

Rikoin viime kesänä kaverin mökillä rautakangen. Vääntyi mutkalle, kun siirsin vähän paria kiveä. :hyper:

Semmosta se on, ko on liikoo voimoo. :D
Eihän sitä koskaan liikaa ole.

Mä alan ilmeisesti olemaan viimeisiä mohikaaneja älyttömän puhelimen kanssa, vuosimallia 2005.

Ei ole minullakaan älypuhelinta, tuskin älyni siihen edes riittäisi! :lol2:

Jännä kun tuolla FB:ssä kattelet noita päivityksiä, niin noin 90% on kuvia koirista ja vauvoista.

Käyn hillitöntä kamppailua itseni kanssa sen suhteen, mennäkö treenailemaan kevyesti vai odottaako huomiseen.

Lasketaanko kevyttä treenaamista oikeaksi treenailuksi? Kaipa sitä välipäiviä voi pitää itsekidutuksesta silloin tällöin. Onko muuten vaaleanpunainen kukkasi vielä hengissä?

Naapurin pimu kävi vaihtamassa kaverinsa kanssa housut kireämpiin. Mielenkiintoista. Mitäköhän ne näki Jumbossa??

Lasketaanko kevyttä treenaamista oikeaksi treenailuksi? Kaipa sitä välipäiviä voi pitää itsekidutuksesta silloin tällöin. Onko muuten vaaleanpunainen kukkasi vielä hengissä?

Pakko kai se on tyytyä venyttelyyn, ettei selkä kipeydy enempää. Kukka on parvekkeella, enkä ole edes kastellut sitä.

Nyt on tullut töissä sovellettua mavea ja SJMV kun olen balttiarallaa 1000 kertaa nostanut 20kg sillipurkkeja, kuka helvetti edes ostaa noita 20kg sankoja… onneksi työt loppuu pian:) nyt kun tossa oli noista resepteistä puhetta nii voin 11 jälkee laittaa teille maailman parhaimman kääretorttu reseptin jossa on älyttömän paljon roteiinia ja mystisen vähän hiilareita. Sen jälkeen ette enää muuta ruokaa tarviikkaa :P nyt vielä tunniksi kanneskelemaan noita purnukoita, moro!

EKA!

Nyt joku tulee täksi yöksi keskustelemaan kanssani :)

Misäs kaikki nyt taas ovat

Back
Ylös Bottom