Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekös paljon hoitoalan ihmisiä täällä atm?
Tästä se ralli taas lähtee ja loppuu sitte joskus..Jännä kun tuolla FB:ssä kattelet noita päivityksiä, niin noin 90% on kuvia koirista ja vauvoista.
Miksi kaikki lisäravinteet yms. loppuu aina samaan aikaan? Nytki useammat pillerit ja jauheet lopussa ja pitäisi tehdä iso hankinta.
Sama. Nyt pitää kysellä porukalta että kuka tarvii ja mitä että saa jonkinlaisen kimppatilauksen vetämään.Mua taas harmittaa kun ne loppuu aina eri aikaan niin että netistä tilatessa on hankalampaa saada postikuluttoman tilauksen raja rikki...

Mä en edes suostunut opettamaan mun kaverille salitouhuja, jos ei ota heti treenin jälkeen palkkaria :jahas:
Sen verran mulle on sen tärkeydestä toitotettu tuossa muutaman vuoden ajan että ei kyllä jää juomatta... ja sehän on herranjestas yksi sapuska päivään lisää :D
Minä en ole huomannut oikeastaan mitään eroa siinä, otanko palkkarin vai en. Saisihan siitä kaloreita lisää, mutta ei palautumisjuomalla ole tainnut olla erityisen palauttavaa vaikutusta.
Ravinnon saaminen lihaksiin ja elimistöön samantien treenin jälkeen hyötykäyttöön se tarkoitus pääasiassa käsittääkseni onkin.Minä en ole huomannut oikeastaan mitään eroa siinä, otanko palkkarin vai en. Saisihan siitä kaloreita lisää, mutta ei palautumisjuomalla ole tainnut olla erityisen palauttavaa vaikutusta.

Sun treenimäärillä kyllä nykisin vähän väliä jotain litkua kehooni että pysyisi vireessä,
tuskin kiinteää ruokaa alas saisin edes tarvittavaa määrää![]()
Se tosiaan vaikeuttaa toteutusta.Tällä hetkellä ei vain ole varaa ostaa jauhoja.