Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto, päivä vaihtui huomaamatta! :eek:

En minä nyt niin nuori ole! Iltavuoro töissä tällä viikolla niin turhaa sitä vielä menen.

No empä oo sinua ennen nähnykkää :D Mutta missä olet sitten ollut?

Huhhuh mitkä pallopelit.. päätettiin mennä kaveriporukalla rennolla meiningillä tekonurmelle pelaamaan, ja tulihan siellä oltua reilut kolme tuntia. Nyt sitten jalat ihan poikki ja väsyttää perkeleesti! :( Huvät yöt siis!

Yövuorossa. Toivottavasti tulee rauhallinen yö, ja asukkaat nukkuu kiltisti. Teenkin tässä nyt kuukauden putkeen pelkkää yötä. Sopii mulle, koska näin saa vuorokausirytmin pidettyä koko ajan samana :)

Misäs olet töissä? Innostuin kattomaa nyt Warrior elokuvaa, mutta pakko tarkastella pakkista tässä välissä :D

Yövuorossa. Toivottavasti tulee rauhallinen yö, ja asukkaat nukkuu kiltisti. Teenkin tässä nyt kuukauden putkeen pelkkää yötä. Sopii mulle, koska näin saa vuorokausirytmin pidettyä koko ajan samana :)

Jes! Itelläkin yövuoro menossa. Kolme putkeen! Kiinnostaisi kanssa että missä oot töissä?

Harvoin tulee taiteellinen inspiraatio tyhjästä ja väkisten yrittämällä. Ei tullut nytkään. Vittu.

Onnittelut c-papereista!

Ja iltaa kaikille! Itsellä huomenna vapaapäivä, tuppaa ilta venymään sen mukaan. Myös Fuxille moi, olenhan söpöliini.

Warrior elokuva katottu ja hyvä oli! Huomenna kuitenkin 10 salille joten öitä :)

Misäs olet töissä? Innostuin kattomaa nyt Warrior elokuvaa, mutta pakko tarkastella pakkista tässä välissä :D
Jes! Itelläkin yövuoro menossa. Kolme putkeen! Kiinnostaisi kanssa että missä oot töissä?

Ihan vanhainkodissa vaan. Tähän saakka ovat nukkuneet ihan rauhallisesti, mutta vielä ehtii neljän tunnin aikana tapahtumaan kaikenlaista :D

Back
Ylös Bottom