Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt ihan aloittelia, eikä peruskysymys, mutta samapa tuo. " Walking Lunges 2 Down n' back " tarkoittaa mitä? Askelkyykkyä joo, mutta entä tuo 2 Down n' back?
Mites, jos käy aamulla treenaamassa niin kannattaako syödä aamupala vasta treenin jälkeen? Nyt kun sali on auki aamusinkin niin menisin mieluiten sillon. Eli kannattaisiko vetää buusteri ja kahvi tyhjään mahaan ja siitä mennä puntille, ja syödä aamupala vasta sitten sen jälkeen? Vai syökö se treenitehoja jos ei syö mitään ennen reeniä?
Oon treenaillu jo pari vuotta, mutta oon ollu aina huono kasvattamaan sarjapainoja. Nyt oonkin aatellu tähdätä jonkun aikaa pelkästään sarjapainojen nostamiseen. Olisko missään mitään valmista toimivaa treeniohjelmaa juuri tähän tarkoitukseen? ja mihin tahtiin olis hyvä niitä painoja koittaa lisäillä? Kaikki informaatio tähän asiaan liittyen otetaan vastaan (:
Oon treenaillu jo pari vuotta, mutta oon ollu aina huono kasvattamaan sarjapainoja. Nyt oonkin aatellu tähdätä jonkun aikaa pelkästään sarjapainojen nostamiseen. Olisko missään mitään valmista toimivaa treeniohjelmaa juuri tähän tarkoitukseen? ja mihin tahtiin olis hyvä niitä painoja koittaa lisäillä? Kaikki informaatio tähän asiaan liittyen otetaan vastaan (:
Mihin jalan lihaksiin rappustenjuoksu ottaa? Salin vieressä on sellaiset 50m pitkät helvetin jyrkät rappuset nii on monesti käynyt mielessä jos vetäis ne pari kertaa aina jalkatreenin jälkeen(Mikäli jaksaa)
Kyllä tuo rappustelu käy lähes kaikkiin jalkojenlihaksiin ja erinomaista jalka reeniä. Suosittelen, jos tykkäät ottaa kaiken irti ja puhua norjaa puskille!
Kyllähän se reisiin kaikkialle ottaa, mutta takareidet olis syytä varmaan mainita erikseen. Isoja lihaksia ei portaita kävelemällä kasvateta, mutta jalkatreenin jälkeen se voi tietty olla yks tapa saada pumppi jalkoihin.
Ite oon kans kelaillu alotella tolla ohjelmalla, kasvaako ne lihat ny sitte kui hyvin 4-6toistoilla vrt. 8-10 toistoon?http://www.simplyshredded.com/the-max-ot-workout-a-full-and-in-depth-review.html Tällä ohjelmalla on tullut lihaksiin kokoa ja painot noussu jumalatonta vauhtia. Saa joka treenissä lisätä malmia tankoon.
Eiköhän perinteinen volyymisyklitys toimisi oikein mainiosti? Esim 8-10->15-20 toistoa? Eli aluksi rauta, jolla saat tehtyä esim 1x8 toistoa. Valitset tähän jonkun ison massaliikkeen, jota teet kerran viikkoon. Joka kerta yrität saada vähintään yhden toiston lisää, puristat sen vaikka väkisin tulemaan sieltä. Kun saat jonkin ajan kuluttua tehtyä esim 15 toistoa, niin lisää rautaa kunnes tulee taas se tiukka kasi, ja homma alusta. Yksinkertaista, raakaa, ja helvetin toimivaa. Kurinalaisuus on tässä treenissä ykkösasia, eli missään nimessä ei tingitä tekniikasta, vaikka saataisiin enemmän toistoja puserrettua sen kustannuksella. Tämän yhden ison massaliikkeen jälkeen voi, ja kannattaa tehdä pari-kolme apuliikettä isommilla sarjamäärillä.Oon treenaillu jo pari vuotta, mutta oon ollu aina huono kasvattamaan sarjapainoja. Nyt oonkin aatellu tähdätä jonkun aikaa pelkästään sarjapainojen nostamiseen. Olisko missään mitään valmista toimivaa treeniohjelmaa juuri tähän tarkoitukseen? ja mihin tahtiin olis hyvä niitä painoja koittaa lisäillä? Kaikki informaatio tähän asiaan liittyen otetaan vastaan (:
http://www.simplyshredded.com/the-max-ot-workout-a-full-and-in-depth-review.html Tällä ohjelmalla on tullut lihaksiin kokoa ja painot noussu jumalatonta vauhtia. Saa joka treenissä lisätä malmia tankoon.