Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saab 96. Ikää saman verrran kuin minulla. DIY-maalattu mattamustaksi, tai puolikiiltävä se virallinen sävy taisi joskus olla mutta nykyään se on ainakin täysmatta. Ja luonnollisesti laite on lähinnä maailmanlopun romu, mutta kyllä sillä ainakin tämä kesä vielä päristellään koska katsastusmies syksyllä pisti leiman paperiin ilman isompia vastalauseita.

Mä tykkäsin tästä siinä vaiheessa, kun kuin, et "Saab 96". Mut mattamusta??????? Miksi, oi miksi? :face:

Onpas väsynyt olo tänäaamuna. Millään meinannu jaksaa nousta.

Saab 96. Ikää saman verrran kuin minulla. DIY-maalattu mattamustaksi, tai puolikiiltävä se virallinen sävy taisi joskus olla mutta nykyään se on ainakin täysmatta. Ja luonnollisesti laite on lähinnä maailmanlopun romu, mutta kyllä sillä ainakin tämä kesä vielä päristellään koska katsastusmies syksyllä pisti leiman paperiin ilman isompia vastalauseita.

96:nen olis kyllä magee kesäauto, vielä ku siitä tekis avoauton. Joskus penskana oli semmonen peltoautona, mutta se tuli sitten valitettavasti hävitettyä.

96:nen olis kyllä magee kesäauto, vielä ku siitä tekis avoauton. Joskus penskana oli semmonen peltoautona, mutta se tuli sitten valitettavasti hävitettyä.

Mulla oli aikaisemmin ympärivuotisessa ajossa tällainen:
museostatus.webp

Saman värinen, mut kromipuskureilla. :haart: Ajoin tosin ihan älyttömän vähän ja oikeestaan mulla ei silloin ollut edes tarvetta autolle, mut kesti pitkään ennen kuin raatsin luopua siitä. :D Myin sen lopulta ihmiselle, joka sanoi ajelevansa sil vaan kesäisin, niin se pääsi talvisin suojaan lepäämään. :haart:

Alkapa löytymään uusia "lihaksia" kehosta kun eilen vaihdoin saliohjelmani Arnoldin kuusikkoon... ai jai, makijasti juilii. Ja ehkäpä aamuisella 2h lenksullakin voi olla myös pieniä johdannaisia :rolleyes: .

Alkapa löytymään uusia "lihaksia" kehosta kun eilen vaihdoin saliohjelmani Arnoldin kuusikkoon... ai jai, makijasti juilii. Ja ehkäpä aamuisella 2h lenksullakin voi olla myös pieniä johdannaisia :rolleyes: .

Sinä se et malta kyllä olla hetkeekään paikallas :)

Minäkin lähen tästä nyt sinne salille ku pari tuntia jo rötvänny hereillä..:nolo:

Sinä se et malta kyllä olla hetkeekään paikallas :)
Minäkin lähen tästä nyt sinne salille ku pari tuntia jo rötvänny hereillä..:nolo:
Saakai sitä "terve" ihminen liikkua :D . Pian kölköttelen joku aamu sun oven taakse ja pimpotan ovikelloa ja koputtelen ikkunoihin (toivottavasti et asu kerrostalossa :D ) kunnes heräät ja sitten ei selitykset auta kun aamulenkille sunkin lähdettävä.

Saakai sitä "terve" ihminen liikkua :D . Pian kölköttelen joku aamu sun oven taakse ja pimpotan ovikelloa ja koputtelen ikkunoihin (toivottavasti et asu kerrostalossa :D ) kunnes heräät ja sitten ei selitykset auta kun aamulenkille sunkin lähdettävä.

Hahhah, onneksi asun kerrostalossa ainakin niin kauan kunnes kämpän Oulusta saan myytyä :D Tervetuloa koettamaan siis, jos osaat lentää.. Redbullin käyttäminen on dopingia!;)
Mä en oikein noista lenkeistä niin välitä kun jalkapohjat paskana, mutta pyörällä nyt joskus tulee tehtyä jotain. Nytpä lähenkin pienelle pyörälenkille jolla saan lämmön salille, soon moro!

Hyvvee, kiitos kysymästä! :) Mahtava keli, niin se aina piristää masentunutta lapinpoikaa. Pääsee taas kipiänä olon jälkeen salillekkin niin johan passaa!

Mitäs elly?

Vietän aurinkoista viikonloppua, määkin toimin aurinkoenergialla! :) Kaffiaika taas ja sitten kaikkea rentoa tiedossa. :)

Vietän aurinkoista viikonloppua, määkin toimin aurinkoenergialla! :) Kaffiaika taas ja sitten kaikkea rentoa tiedossa. :)

Meinas vähän varaus tipahtaa ku meni pilveen hetkeksi... Sehän kuullostaa hienolta. Jos sitä itekkin vähän grillais ja jättäis toppatakin sisälle. Ehkä myös vähän ulkoiluttais tuota kultsia. :haart: Ei muuta ku aurinkoa! :)

[video=youtube_share;F5hOCH_QxDg]http://youtu.be/F5hOCH_QxDg[/video]

Huomenta elly ja muu pakkis!

Nyt vähän aamupalaa ja sit...

I'm FREE!! like a bird! ....Blackbird to be exact :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekis mieli kattoo Akira taas. Näin siitä untakin jopa. Aamulla olin vähän huolissani, kun unessa räjäytin maailman jne. jännää.

Joo o. Mihinkähän sitä lähtis ajelemaan?

Jaa a. Ei oo itellä viel mitään hajua :D

Ympäristöstä päätellen just oikea paikka vetää "300km/h" :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom