Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Kohta maakuntia kohti ja huomenna toivon mukaan kesäautolla takaisin, mikäli vanhojen autonraatojen jumala suo sen herätä talvilevoltaan toivottuun tapaan.

Saab 96. Ikää saman verrran kuin minulla. DIY-maalattu mattamustaksi, tai puolikiiltävä se virallinen sävy taisi joskus olla mutta nykyään se on ainakin täysmatta. Ja luonnollisesti laite on lähinnä maailmanlopun romu, mutta kyllä sillä ainakin tämä kesä vielä päristellään koska katsastusmies syksyllä pisti leiman paperiin ilman isompia vastalauseita.

Hyvää Huomenta :) On se kumma ku viikonlopunaki nukkuu vaan sen kuus-seittemän tuntia vaikka aikaa olis. No kohta salille siis, mutta ensi kahvia.. ;)

No huomenta huomenta.. Olisihan sitä voinu ottaa enemmänkin univelkoja kiinni kun ei mitään syytä ollu herätä kasin aikaan.. Mutta ehkä sitä käyttäis sit itekin tämän tilanteen hyväkseen ja lähtis käymään salilla kohtapuoliin.. Ainoa mikä ajatuksessa sylettää että joutuu meneen työpaikalle viikonloppuna :P

Huomenta, koulussa tänään. Ei ole helppoa aikuisopiskelijan arki saati vkl.

Huomenta, koulussa tänään. Ei ole helppoa aikuisopiskelijan arki saati vkl.

Jaa mitäs sää opiskelet? Itelläkin on käyny jossain välissä mielessä että pitäiskö käydä suorittamassa ylempi tutkinto töiden ohella..?

Jaa mitäs sää opiskelet? Itelläkin on käyny jossain välissä mielessä että pitäiskö käydä suorittamassa ylempi tutkinto töiden ohella..?

Ammattikorkeassa toista tutkintoa.

Ammattikorkeassa toista tutkintoa.

Vaihdat kokonaan alaa? Minä olen vain miettiny että suorittais sen ylemmän AMK tutkinnon palvelemaan nykyistä pohjaa pidemmälle.

Ihme mörönspermaa tunkee taas poskionteloiden perukoilta. Hyi helvete.

Taisit tosiaan jonkun taudin hankkia sieltä paljusta..? Mulla on joskus kans noiden paljujen kanssa läträtessä tullu just sellainen tosi räkäinen olo, ehkä lisättynä vielä sellaisella pikku kuumeella joka saa vain pään höttöseksi. Välttelen paljuja, tai ainakin niitä koko illan lillumisia nykyään..

Ihme mörönspermaa tunkee taas poskionteloiden perukoilta. Hyi helvete.

:urjo: Sounds delicious! Yammie for tummie! :dance:

Huomenta siis kaikille mörön tähtisilmille. Näyttäis kelien jumalat olevan suotuisia tänään. En tiedä pitäiskö boikotoida noin nättiä ilmaa taas vai tehä jotain muuta...

Mitäs Pyr0lle kuuluu? :)

Hyvvee, kiitos kysymästä! :) Mahtava keli, niin se aina piristää masentunutta lapinpoikaa. Pääsee taas kipiänä olon jälkeen salillekkin niin johan passaa!

Mitäs elly?

Back
Ylös Bottom