Eiköhän noissa tuloksissa ole vielä kasvunvaraa, ruokaa vaan tarpeeksi, niin eiköhän noi näytä erilaiselta parin kuukauden jälkeen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän noissa tuloksissa ole vielä kasvunvaraa, ruokaa vaan tarpeeksi, niin eiköhän noi näytä erilaiselta parin kuukauden jälkeen..
sjmv on, mave luokitellaan selkäliikkeeksi...Mavehan on ennen kaikkea pakara/takareisiliike.
Kyllä se selkäliikkeeksi on suurimassa osassa lihaskuntoharjoitteluun liittyvissä kirjoissa laitettu.Mave on ennen kaikkea lantion ojennusliike. Selkälihakset eivät osallistu lantion ojennukseen.
. Kerrottakoon vielä, että olen siis 16-vuotia poika ja koen, että ohjelma toimi minulle erittäin hyvin, jatkanen sillä vielä muutaman kuukauden ja harkitsen sitten josko vaihtaisi ohjelmaa. Starting Strenghtiä käytin "Kethnaabin" versiona (ks. ensimmäinen sivu tässä ketjussa), ja siihen vielä lisäksi vatsat. Valitan jos teksti on hätäistä ja kirjoitusvirheistä, silmät on tulessa kun koivu kukkii.:curs:Kuinka tällä ohjelmalla ja ylipäätänsä 5x toisto sarjoilla tarttuu sitä piffiä (lihasta) siinä samalla? Mitä nyt seuraillut, niin voimaa moni on tällä hyvin saanut, mutta mites massa puoli?

Kuinkas pitäs tehdä kun alotin tän ohjelman viikko sitten ja toi pystypunnerrus tangolla ja soutu levytangolla ei ollu kovin tuttua ja alotin niissä tosi pienillä painoilla, niin kannattaako mun nostaa joka kerta kun niitä teen sen 2,5 vai joka viikko 2,5 koska alotin muissa liikkeissä (penkki, mave, kyykky) niin isoilla painoilla että saan lisättyä 2,5 helposti joka viikko.
kumpi ois parempi ohjelma lihasmassan hankkimiseen, tämä vai G6?