Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

^Se on kyllä jännä, että aina jotenki mukavampi reenata, jos siellä on joku muuki ittesä lisäks. Vaikkei jutteliskaa koko reenin aikana.
Paljo mukavampi, kun on koko sali itsellä. Pystyy keskittymään paremmin, kun kukaan ei viuhdo taustalla. Nykyisellä salille valitettavasti harvinaista herkkua, yksin olo.

mihin sä kyykkyhäkkiä tarvitset maastavetoon?

Katsos kun salillani on kaikki Technogymin vehkeitä, ja Technogymin kyykkyhäkki on tällainen. Eli tossa on tarkotus tehä leuanveto, kyykky, mave, dippi jne. jne. jne. Siihen tarvitsen maastavetoon tuota, ja on melko ahdasta kaikkialla muualla, että ei sitä yhtä varatankona viittisi pukuhuoneeseen viedä, jossa ehkä mahtuisikin mavettamaan ;).

Paljo mukavampi, kun on koko sali itsellä. Pystyy keskittymään paremmin, kun kukaan ei viuhdo taustalla. Nykyisellä salille valitettavasti harvinaista herkkua, yksin olo.

Meijän sali on melko kolkko paikka :D Sen huomaa sitten ku siellä reenaa yksinään... 2-3 treenaajaa on semmonen optimaalimäärä kerralla, mutta jos siellä alkaa olemaan 5-7 ihmistä, niin pitää jo miettiä, että mihinkä mahtuu tekemään mitään :D (Väestösuojan sali, hyvä sali)

Katsos kun salillani on kaikki Technogymin vehkeitä, ja Technogymin kyykkyhäkki on tällainen. Eli tossa on tarkotus tehä leuanveto, kyykky, mave, dippi jne. jne. jne. Siihen tarvitsen maastavetoon tuota, ja on melko ahdasta kaikkialla muualla, että ei sitä yhtä varatankona viittisi pukuhuoneeseen viedä, jossa ehkä mahtuisikin mavettamaan ;).

Kuulostaa siltä että sussa ei vaan rehellisesti ole pokkaa sanoa esim haittaako että teen sun takana (jollekki kyykkääjälle, vinopenkkaajalle) mavea?

Et tarvii sitä häkkiä mihinkään, laitat vaan painot siihen tankoon ja teet MAASTAvetoa.

Se potuttaa, että on niin jumalattoman vaikea laskea niitä painoja vaikka pitkästä matikasta olenkin tähän mennessä 9. kurssia käynyt :face: Piti ottaa prässistä 10kg pois ja laittaa 8,75kg tilalle. No kymppi lähti pois, mutta tilalle tuli vaan 3,75kg... Sinne meni mun gainsit. Onneks kyykky ja kaikki muutkin parani ja kyllä siinä prässissä se eka sarjakin tehtiin isommilla romuilla kuin ennen, mutta jäi sen verran vähän toistoja, että piti ottaa pois. Laskin ensi kerralla mukaan!

Okei teksti voi olla vielä epäselvää, kun suurin osa verestä kiertää tuolla jaloissa yhä. Tarkoitin siis, että piti ottaa pois 1,25kg, mutta tulikin otettua pois 6,25kg. Tämä johtui siitä, että tuon vähennyksen suorittamiseksi olisi pitänyt ottaa yksi 10kg kiekko pois prässistä ja laittaa tilalle 8,75kg (1,25kg + 2,5kg + 5kg), mutta laitoinkin vaan 3,75kg (1,25kg + 2,5kg).

Tämä siis viestin ydin ajatus.

Siis 1.25 kg pois jalkaprässistä? Sehän on about sama kun oisit ottanu hikisen sukan pois jalasta. Alla 25 kg muutokset on huijausta! Hehheh.

Meillä on prässissä (siinä jota mä käytän aina) sen telineissä pelkkiä kahenkympin levyjä. Mulla pienin painon lisäys/vähennys on siis 40kg. Joskus joku on jättänyt siihen ikkunalaudalle kympin levyt, ja sillon saatan niitä käyttää, mutta en mä muuten koskaan lähde hakemaan siihen painoja muualta. 1,25kg ei voi olla mahdollista huomata jalkaprässissä.

Nyt potuttaa tuo (osittain) revennyt hauis. Yläruumiin treenit jäi ainakin viikoksi pois ja todennäköisesti pidemmäksikin aikaa. Selkää pääsen treenaamaan varmaan aikasintaan parin viikon päästä. Vatsoja ja jalkoja nyt sitten vaan. Toivottavasti tuo paranis mahollisimman nopeesti. Saanpahan vähän aikaa palautua tässä nyt. Eilen tein kovan treenin (ja hauis hajosi) ja seuraavaks meen varmaan vasta lauantaina treenaamaan jalkoja.

No tänään vitutti niinkin hassu asia kuin tyhjyys, olipas kamalaa yksin treenailla puoltoist tuntia, toki nyt sai rauhassa tehtyä hommat, mut kylmä ennemmi siel parin jampan kanssa olen ku yksin :o vaikken mitään juttelisikaan

Musta on kivaa vaan kun saa rauhassa tehdä, esim. sununtai-iltasin hiljasta yleensä:hyper:

Musta on kivaa vaan kun saa rauhassa tehdä, esim. sununtai-iltasin hiljasta yleensä:hyper:

Jep, voi ottaa paidan pois ja poseerata peilien edessä ja tehdä mitä hulluimman näköisiä liikkeitä.

Se vituttaa, että oma kyykkytekniikka näköjään heitetään nopalla aina päivittäin. Välillä on oikein nätti pysty asento ja esim tänään kaikki kyykyt etukenoisia paskoja. Välillä ei voi mennä isoihin rautoihin ollenkaan lonkkien takia.

Jep, voi ottaa paidan pois ja poseerata peilien edessä ja tehdä mitä hulluimman näköisiä liikkeitä.

Samaa voi tehä aamutreeneissäkin ;) tänää tuli parit hienot posekuvat otettua, kun ei muita paikalla ollut. Sitten olisinkin jo salikomedia ketjussa, jos joku olisi sisälle tullut :D

Tänään hatutti se ,että kun olin harjottelemassa RIVE:ä niin joku karpaasi hiipi taakse ja rupesi tekemään rintatreeniä hirveellä mölinällä. En huomannut kaveria ja kun eka älähdys pääsi ilmoille meinas tanko lentää päin seiniä. Olin yksin salilla aikasemmin, joten en osannut yhtään odottaa moista.... nyt kyllä jo huvittaa...

Se, että ylimäärästä on tullut 9kg 1/12-4/12 välisenä aikana, jolloin mulla on ollut pakollinen treenitauko :/ Tuon saa nopeasti pois, tai ainakin vaihtamaan olomuotoaan, nyt ku pääsee taas nätisti salille ja paikat toimii! :)

kyykkypaikalla hauiskääntöä veivaavat ukkelit. Salilla vain yksi kyykkypaikka ja sinne ku menee se perusäijä ilman lämmittelyä ekana liikkeenä veivaamaan hauiskääntöä. Itse olet juuri tekemässä alkulämmittelyä ja menossa kyykkämään niin tällänen kaveri monesti pärähtää salille.

kyykkypaikalla hauiskääntöä veivaavat ukkelit. Salilla vain yksi kyykkypaikka ja sinne ku menee se perusäijä ilman lämmittelyä ekana liikkeenä veivaamaan hauiskääntöä. Itse olet juuri tekemässä alkulämmittelyä ja menossa kyykkämään niin tällänen kaveri monesti pärähtää salille.
Tuo on kyllä ärsyttävää, varsinkin kun tuosta huomauttelee muutamalle ihmisille ja aina tulee lisää idiotteeja jotka ei ymmärrä sanaa kyykkyräkki. Ehkä siinä on liikaa tavuja hauisveivaajan järjenjuoksulle.

Tuo on kyllä ärsyttävää, varsinkin kun tuosta huomauttelee muutamalle ihmisille ja aina tulee lisää idiotteeja jotka ei ymmärrä sanaa kyykkyräkki. Ehkä siinä on liikaa tavuja hauisveivaajan järjenjuoksulle.

Mä kai sitten olen yksi niistä idiooteista. Teen yleensä hauiskäännön juuri kyykkyräkissä, jos salilla on hiljaista ja kukaan ei oo siinä tekemässä. Tänään kun oli haukkapäivä, niin samaan tapaan tein sen siinä. Juuri salille tullut kaveri kysyi kohteliaasti, että onko monta sarjaa vielä ja sanoin, että jos oot kyykkyä tai mavea tekemässä niin tee ihmeessä tässä, että mä voin tehdä vinollakin tangolla.

Sen ymmärrän, että jos salilla on vain yks kyykkyräkki ja salilla on populaa niin jos siinä alkaa veivamaan, niin alkaahan se vituttamaan.

Back
Ylös Bottom