Nii. Ben&Jerry's tekee meidän perheen jäätelöt. Annoskokokin on yhdelle sopiva ja purkitettukin valmiiksi. Pitkällä lusikalla vaan sohvalla.Varmasti hyvää, mutta mitä järkeä on syödä vain pari palloa jäätelöä?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii. Ben&Jerry's tekee meidän perheen jäätelöt. Annoskokokin on yhdelle sopiva ja purkitettukin valmiiksi. Pitkällä lusikalla vaan sohvalla.Varmasti hyvää, mutta mitä järkeä on syödä vain pari palloa jäätelöä?

Niin, mä vähän niinku vihjailin että reseptiä olisi kiva saada. Kaikki muut meistä varmasti ties jo entuudestaan että porkkanakakku on herkullista.
Varmasti hyvää, mutta mitä järkeä on syödä vain pari palloa jäätelöä?

Porkkanakakku on kyllä ihanaa. Olisi kiva koitella joskus, en ole koskaan tehnyt itse.

Niin, mä vähän niinku vihjailin että reseptiä olisi kiva saada. Kaikki muut meistä varmasti ties jo entuudestaan että porkkanakakku on herkullista.
Noita pizzalapioita kun taannoin kyselin, niin tuli viime viikolla tilattua tollanen setti. Pizzakivi ja lapio samassa setissä ja mielestäni vielä tosi halvalla. Ja kivi ei ole mikään pikkulautasen kokoinen, niin kuin noi marketeissa myytävät näyttää olevan, vaan tää on melkein koko uunin kokoinen suorakaide. Hain sen jo perjantaina postista, mutta en ole vielä kokeillut. Pizzalapio tossa on sellainen ihan lyhyt puinen, mutta ajaa varmaan asiansa. Parempi siis kuin ei mitään. Toi kivi on vain aika huokoista materiaalia ja melko kevyt myös, niin saas nähdä varaako tarpeeksi lämpöä. Äkkiä kyllä voisi kuvitella sen olevan vähintäänkin ok, kun tollanen kokkitarvikkeita myyvä liike niitä myy. No, nähtäväksi jää.Mistä muuten saa sellaisia kompaktin kokoisia pizzalapioita?
Noita pizzalapioita kun taannoin kyselin, niin tuli viime viikolla tilattua tollanen setti. Pizzakivi ja lapio samassa setissä ja mielestäni vielä tosi halvalla. Ja kivi ei ole mikään pikkulautasen kokoinen, niin kuin noi marketeissa myytävät näyttää olevan, vaan tää on melkein koko uunin kokoinen suorakaide. Hain sen jo perjantaina postista, mutta en ole vielä kokeillut. Pizzalapio tossa on sellainen ihan lyhyt puinen, mutta ajaa varmaan asiansa. Parempi siis kuin ei mitään. Toi kivi on vain aika huokoista materiaalia ja melko kevyt myös, niin saas nähdä varaako tarpeeksi lämpöä. Äkkiä kyllä voisi kuvitella sen olevan vähintäänkin ok, kun tollanen kokkitarvikkeita myyvä liike niitä myy. No, nähtäväksi jää.
Mä katselin tota samaa kyllä, että pinta-ala on vähän siinä ja siinä ja paksuutta on liikaa. Mutta saahan siitä paksuudesta pois jos höylä ja hiomapaperi pysyy kädessä.Se lapio taas on mun mielestä liian pieni pinta-alaltaan, mutta aivan liian paksu.